Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00278567/01 - Wynik z dnia 2023-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e6b3cbe-0505-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00251057
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044490/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 "¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych".
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 REACT UE – „¦widnica dla Ukrainy – dostosowanie do potrzeb infrastruktury spo³ecznej i edukacyjnej”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS dostêpnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
8.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
8.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
8.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa inna ni¿ Internet Explorer,
8.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
8.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
8.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
9.1. akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem - Platforma Zakupowa w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
9.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem - Platforma Zakupowa.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych Strona 10 z 92 w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla:
nrP-62/VI/23 prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-62/VI/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 34215,65 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie nr 1 „Przebudowa wewnêtrznych instalacji w Niepublicznej Szkole Podstawowej ¦widnickiego Stowarzyszenia O¶wiatowego “Bli¿ej Dziecka” przy
ul. Jagielloñskiej”.
2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Dla zadania nr 1 stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez „INVENT” Pracowniê Projektowo-Wykonawcz± mgr in¿. Jacek Krawczyñski z siedzib± przy ulicy Spó³dzielczej 11/4 w ¦widnicy.
1) Zakres prac:
- wymiana instalacji c.o.,
- wymiana instalacji wodoci±gowej,
- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku,
- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej na odcinku od budynku do studni rewizyjnej,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- roboty posadzkarskie.
2) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zespó³ osób posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia budowlane, w tym koordynatora - inspektora w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz Inspektora w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15766,67 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ dodatkowych wizyt na budowie koordynatora w ci±gu tygodnia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Zadanie nr 2 „Przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. 1 Maja 15 wraz
z przebudow± schodów zewnêtrznych oraz budow± platformy dla osób niepe³nosprawnych”.
Dla zadania nr 2 stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez Biuro konstrukcyjne mgr in¿. Natalia Kisiel, ul. Pu³askiego 18/6, 58-100 ¦widnica.
1) Zakres prac:
- roboty rozbiórkowe, w tym wyburzenie schodów zewnêtrznych wej¶ciowych do lokalu, demonta¿ pieców, urz±dzeñ i mebli,
- budowa nowych ¿elbetowych schodów,
- monta¿ podno¶nika pionowego dla osoby niepe³nosprawnej,
- wymiana ca³ej stolarki okiennej wraz podokiennikami zewnêtrznymi i wewnêtrznymi,
- wymiana ca³ej stolarki drzwiowej zewnêtrznej i wewnêtrznej,
- roboty konstrukcyjne,
- roboty tynkarskie,
- roboty wykoñczeniowe,
- wymiana instalacji – elektrycznych, kanalizacji, wody zimnej, ciep³ej oraz gazowej,
- monta¿ grzejników oraz kot³a gazowego,
- dostawa i monta¿ wyposa¿enia.
2) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zespó³ osób posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia budowlane, w tym Koordynatora - Inspektora w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, Inspektora w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz Inspektora instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12725 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ dodatkowych wizyt na budowie koordynatora w ci±gu tygodnia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Zadanie nr 3„ Przebudowa Szko³y Podstawowej nr 1 pod wzglêdem wymagañ przepisów PPO¯”.
2.2. Dla zadania nr 3 stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez US£UGI PROJEKTOWE mgr in¿. Adam M±drzak, Bole¶cin 49d, 58-100 ¦widnica.
1) Zakres prac:
- wykucie w ¶cianach otworów drzwiowych wraz z monta¿em drzwi,
-przebudowê instalacji centralnego ogrzewania polegaj±c± na przesuniêciu grzejników i ponownym ich pod³±czeniu do instalacji c.o.,
- wykonanie pochylni wraz z balustrad± przy drzwiach balkonowych prowadz±cych na wewnêtrzn± parcelê szko³y,
- monta¿ dwóch ga¶nic wraz z oznaczeniem w dwóch pomieszczeniach.
2) Us³uga nadzoru inwestorskiego winna byæ pe³niona przez Inspektora w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2444,31 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ dodatkowych wizyt na budowie koordynatora w ci±gu tygodnia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Zadanie nr 4 „ Przebudowa schodów w Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widnicy” – etap II.
2.3. Dla zadania nr 4 stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez firmê „INVENT” Pracowniê Projektowo-Wykonawcz± mgr in¿. Jacek Krawczyñski, znajduj±c± siê z siedzib± przy ulicy Spó³dzielczej 11/4 w ¦widnicy.
1) Zakres prac:
- roboty rozbiórkowe istniej±cej nawierzchni,
- roboty konstrukcyjne - fundament,
- dostawa i monta¿ podno¶nika pionowego dla osób z niepe³nosprawno¶ciami,
- pod³±czenie platformy do sieci elektrycznej,
- prace brukarskie zwi±zane z budow± podjazdu do windy.
2) Us³uga nadzoru inwestorskiego winna byæ pe³niona przez Inspektora w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3279,67 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ dodatkowych wizyt na budowie koordynatora w ci±gu tygodnia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Zadanie nr 1:
1) Inspektorem nadzoru w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych – koordynator:
a) uprawnienia budowlane(*) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wy¿sze wykszta³cenie, minimum 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze,
b) do¶wiadczenie(**) w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót nad co najmniej 2 robotami budowlanymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych), polegaj±cymi na budowie lub przebudowie instalacji: c.o. lub wodoci±gowej, lub kanalizacji sanitarnej oraz wykonaniu robót wykoñczeniowych.
Zadanie nr 2:
1) Inspektorem nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – koordynator:
a) uprawnienia budowlane(*) do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, minimum 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze,
b) do¶wiadczenie (**) w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót nad co najmniej 2 robotami budowlanymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych), polegaj±cymi na budowie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub us³ugowych, wraz z instalacj± wody, kanalizacj± sanitarn±, instalacj± CO, instalacj± elektryczn± i instalacj± gazow±.
Zadanie nr 3:
1) Inspektorem nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – koordynator:
a) uprawnienia budowlane(*)do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, minimum 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze,
b) do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót nad co najmniej 2 robotami budowlanymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych), polegaj±cymi na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, domku jednorodzinnego lub budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
Zadanie nr 4:
1) Inspektorem nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – koordynator:
a) uprawnienia budowlane(*)do kierowania robotami bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, minimum 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze,
b) do¶wiadczenie(**) w pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru/kierownika budowy/kierownika robót nad co najmniej 2 robotami budowlanymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych), polegaj±cymi na budowie/monta¿u podno¶nika windowego lub platformy schodowej dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.
Je¿eli Wykonawca bêdzie sk³ada³ oferty na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania, Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie dysponowania t± sam± osob±, która posiada uprawnienia w okre¶lonym zakresie i specjalno¶ci w celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku, je¿eli wskazany inspektor nadzoru wyka¿e, ¿e posiada wymagane uprawnienia oraz do¶wiadczenie wymagane dla Zadania: nr 1 lub nr 2 lub nr 3 lub nr 4.
(*)Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2023 poz. 553) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
(**)Przez do¶wiadczenie zawodowe Zamawiaj±cy rozumie do¶wiadczenie uzyskane przy nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami - w Za³±czniku nr 5 do SWZ „Wykaz osób” nale¿y wskazaæ nadzorowane roboty budowlane/kierowanie robotami budowlanymi oraz termin wykonywania wskazanych czynno¶ci – dzieñ, miesi±c, rok. Wymagane do¶wiadczenie zawodowe nie jest to¿same z dat± uzyskania uprawnieñ budowlanych.
Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e:
pojêcia „budowa” i „przebudowa”, o których mowa powy¿ej s± rozumiane zgodnie
z definicja zawart± w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2023 poz. 553)
Pod pojêciem „roboty budowlane” Zamawiaj±cy rozumie zamówienie (umowê), ale tak¿e roboty budowlane wykonane w ramach jednego zamówienia (umowy), obejmuj±cego szerszy zakres prac.
przez roboty wykoñczeniowe Zamawiaj±cy rozumie wykonanie robót: tynkarskich lub malarskich, lub posadzkarskich lub wymianê stolarki drzwiowej.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik: nr 5.1. lub nr 5.2. lub 5.3. lub 5.4. do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
7. Do oferty nale¿y do³±czyæ:7.1. w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
7.2. je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 7.1. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentowania spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
7.3. pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
7.4. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór: Za³±cznik: nr 2.1. lub nr 2.2. lub nr 2.3. lub nr 2.4. do SWZ i Za³±cznik: nr 3.1. lub nr 3.2. lub nr 3.3. lub nr 3.4. do SWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (Za³±cznik: nr 4d.1. lub nr 4d.2. lub nr 4d.3. lub 4d.4 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. XV ust. 7. pkt. 7.4. SWZ, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 577 PZP, w terminie nie krótszym ni¿̇ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Przed zawarciem umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany dope³niæ nastêpuj±cych formalno¶ci:
1) dostarczyæ Zamawiaj±cemu w wyznaczonym terminie wykaz Podwykonawców, którzy bêd± uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia (je¿eli dotyczy).
2) dostarczyæ kserokopiê uprawnieñ budowlanych wszystkich inspektorów nadzoru bior±cych udzia³ w realizacji zadania potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em,
3) dostarczyæ kserokopiê aktualnego za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci wszystkich inspektorów nadzoru do w³a¶ciwej izby, potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em,
4) dostarczyæ O¶wiadczenie Wykonawcy stosownie do art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (za³±cznik nr 4 do umowy).
5. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± Za³±cznik: nr 6.1. lub nr 6.2. lub nr 6.3. lub 6.4. do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu Wykonawców albo uniewa¿niæ postêpowanie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami (za³±cznikami) nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica w zak³adce dedykowanej postêpowaniu w terminie do dnia 16.06.2023 r. do godz. 09:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Przebudowa szybu windowego wraz z wymian± podno¶nika hydraulicznego na d¼wig osobowy przeznaczony dla osób niepe³nosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy.
- Wykonanie 198 operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji op³at rocznych z tytu³u u¿ytkowania wieczystego nieruchomo¶ci Skarbu Pañstwa
- Remont dachu budynku Szko³y ZPiSdN w ¦widnicy
- "Sukcesywne dostawy ubrañ operacyjnych, fartuchów, masek, czepków chirurgicznych, ob³o¿eñ, materia³ów higienicznych oraz zestawów do zabiegów ortopedycznych"
- Roboty budowlane w zakresie przy³±czy wodno-kanalizacyjnych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja przy³±czy wodno-kanalizacyjnego oraz energetycznego do budynku III L O w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia mienia Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy ¦widnica w okresie 12 miesiêcy
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji wybranych inwestycji przez Powiat Rypiñski
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa odcinka ul. Akademii Umiejêtno¶ci w Bielsku-Bia³ej
- Sprawowanie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania: "Lokalnie na rzecz transformacji podregionu bielskiego" - wykonanie parku kieszonkowego przy ul. Zamkowej w Czechowicach-Dz
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pod nazw±: "Utworzenie krajowej trasy rowerowej nr 17 na terenie gminy Czechowice-Dziedzice"
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mie¶cie Lubawskim
- SR.272.u.18.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycj± pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. K±ty Rybackie"
wiêcej: Us³ugi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.