Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00311690 z dnia 2025-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. prac zw. z letnim i zim. utrzym. czystości jezdni i chodn. na terenie m. Grodków w latach 2025-26 oraz utrzym. ter. zieleni miej. w Gr., ter. cmentarzy komun. w gm. Gr. oraz targ. miej. w Gr.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 29
1.5.2.) Miejscowość: Grodków
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm@grodkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11249321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. prac zw. z letnim i zim. utrzym. czystości jezdni i chodn. na terenie m. Grodków w latach 2025-26 oraz utrzym. ter. zieleni miej. w Gr., ter. cmentarzy komun. w gm. Gr. oraz targ. miej. w Gr.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-986c308f-8960-4d17-a658-aa55d3f09837
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spełnione są łącznie nast. warunki:
a) zamaw. sprawuje nad tą os. prawną kontrolę, odpow. kontroli sprawowanej nad własnymi jedn., polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dot. zarządzania sprawami tej os. prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamaw. w taki sam sposób: GRODWiK jest w 100% wł. komunalną–właściciel Gm. Grodków. Udziały posiadane przez wsp.–90 994 udziałów (100%) posiada Gm. Grodków. Funkcję Zgromadz. Wspól. pełni Burmistrz Grodkowa.
b) ponad 90% dział. kontr. os. prawnej dotyczy wykonywania zadań powierz. jej przez Gminę: 93,3% (średnia z 3 lat) dział. kontrolowanej os. prawnej (GRODWiK sp. z o.o.) dotyczy wykon. zadań powierz. jej przez Gm. Grodków. Zadania powierz. przez Gminę: 8 394 960,35 zł. Przychody ze sprzedaży ogółem: 8 996 728,73 zł. c) w kontr. os. prawnej nie ma bezpośr. udziału kap. prywatnego: W GRODWiK sp. z o. o. nie ma udziału kap. prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem negocjacji jest wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników na terenie miasta Grodków w latach 2025-2026 oraz utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Grodkowie, terenów cmentarzy komunalnych w gminie Grodków (w miejscowościach Jędrzejów, Osiek Grodkowski, Żelazna i Bąków) oraz targowiska miejskiego w Grodkowie przy ul. Warszawskiej.
Przedmiotem usług jest:
1) oczyszczanie jezdni i chodników w okresie letnim i zimowym.
2) koszenie poboczy,
3) koszenie rowów przydrożnych,
4) pielęgnacja – plewienie rabat kwiatowych,
5) koszenie z grabieniem,
6) koszenie bez grabienia,
7) pielęgnacja żywopłotów,
8) podlewanie rabat kwiatowych,
9) koszenie powierzchni zielonej cmentarza,
10) wykonywanie prac korekcyjno-pielęgnacyjnych krzewów,
11) koszenie poboczy ścieżki,
12) sprzątanie placu targowego,
13) odśnieżaniem, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem chodników oraz dojazdu na cmentarz,
14) malowanie ławek,
15) dezynfekcja koszy,
16) sprzątanie - zamiatanie w obrębie wiar przystankowych,
17) sprzątanie – mycie szyb w obrębie wiat,
18) czyszczenie punktów czerpania wody, zabezpieczenie ich na okres zimowy, ewentualne naprawy armatury,
19) usuwanie opadłych liści.
Szczegółowy zakres usług określony został w załącznikach do zaproszenia oraz we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
90910000-9 - Usługi sprzątania
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395269,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1395269,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1395269,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grodkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 753000796
7.3.3) Ulica: Tarnów Grodkowski 46
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395269,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na dopuszczenie ruchu rowerowego w kierunku przeciwnym do pozostałych pojazdów na wybranych ulicach na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Przebudowa układu drogowego w ul. Jakuba Goyki na odcinku od ul. Powstańców Warszawy (łącznie z obrębem skrzyżowania) do wiaduktu kolejowego w Sopocie.
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Przebudowa DW 171 odc. Stary Chwalim - Barwice
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.