Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229661/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00401191/01 - Wynik z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250474
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00229661
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
100
Po zmianie:
172
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty
(z podatkiem VAT).
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) Część I:
a) lokale nr od 1) do 5) – 172 dni,
b) lokale nr od 6) do 16) – 100 dni,
2) Część II: lokale nr od 1) do 15) – 100 dni,
3) Część III:
a) lokale nr 1) do 7) - 172 dni,
b) lokale nr od 8) do 11) – 100 dni,
4) Część IV:
a) lokale nr 1) do 17) - 172 dni,
b) lokale nr od 18) do 28) – 100 dni,
5) Część V:
a) lokale nr 1) do 9) – 172 dni,
b) lokale nr 10) do 19) – 100 dni,
6) Część VI: lokale nr od 1) do 18) – 100 dni,
7) Część VII:
a) lokale nr od 1) do 27) – 172 dni,
– licząc od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych wymaganych decyzji, pozwoleń itp.) objętych przedmiotem zamówienia powinno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu.
Po zmianie:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty
(z podatkiem VAT).
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) Część I:
a) lokale nr od 1), 3), 4), 5) – 172 dni,
b) lokale nr 2) oraz od 6) do 16) – 100 dni,
2) Część II: lokale nr od 1) do 15) – 100 dni, 14
3) Część III:
a) lokale nr 1) do 7) - 172 dni,
b) lokale nr od 8) do 11) – 100 dni,
4) Część IV:
a) lokale nr 1) do 17) - 172 dni,
b) lokale nr od 18) do 28) – 100 dni,
5) Część V:
a) lokale nr 1) do 9) – 172 dni,
b) lokale nr 10) do 19) – 100 dni,
6) Część VI:
a) lokale nr 1) i 18) – 172 dni,
b) lokale nr od 2) do 17) – 100 dni,
7) Część VII:
a) lokale nr 1), 2), 5), 6), 7), 8), 9), 12) oraz od 14) do 21), 23), 24) – 172 dni,
a) lokale nr 3), 4), 10), 11), 13), 22), 25), 26), 27) – 100 dni.
– licząc od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych wymaganych decyzji, pozwoleń itp.) objętych przedmiotem zamówienia powinno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-13 10:00
Po zmianie:
2023-06-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-13 10:30
Po zmianie:
2023-06-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-12
Po zmianie:
2023-07-15
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (4)
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- "Wymiana drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 do wymagań przeciwpożarowych."
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.