Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowe usługi publiczne z obszaru e-zdrowia w Centrum Reumatologii Sp. z o.o., postępowanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Zam. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REUMATOLOGII,, ORTOPEDII I REHABILITACJI W USTRONIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8542640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfrowe usługi publiczne z obszaru e-zdrowia w Centrum Reumatologii Sp. z o.o., postępowanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Zam. II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef457e3-c494-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie objęte jest dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) – numer wniosku: WND-RPSL.02.01.00-24-0A8E/20-004.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1510000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów , Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są załączniki do SWZ nr 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i konfiguracja infokiosku oraz wyświetlaczy. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są załączniki do SWZ nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i konfiguracja centrali telefonicznej wraz z telefonami. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są załączniki do SWZ nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 32540000-0 - Centrale
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożona oferta została odrzucona
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożona oferta została odrzucona
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożone oferty zostały odrzucone
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Zakup, dostawa i montaż 12 parkomatów na ośmiu parkingach miejskich w Ustroniu wraz z dostawą urządzenia kontrolującego dla kontrolera
- Odbudowa ul. Nowociny w km 0+150-0+547
- Odbudowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ul. Kasztanowej oraz odbudowa skarpy potoku przy ul. Lipowej w Ustroniu
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły i przedszkola
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





