Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00211804/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00227899/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego
pn. „Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 764 05 98
1.5.8.) Numer faksu: 22 764 0 450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnegopn. „Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f078eb-25e0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211804/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno–Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ, tj.:
1) Ogólna charakterystyka inwestycji,
2) Lokalizacja budynku,
3) Informacje podstawowe dotyczące przedmiotu opracowania,
4) Informacje szczegółowe dotyczące celu i zakresu opracowania w odniesieniu do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU),
5) Informacje podstawowe dotyczące celu i zakresu opracowania w odniesieniu do obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych,
6) Podstawowe informacje dotyczące istniejącego budynku,
7) Informacja na temat statusu formalnego inwestycji,
8) Dokumentacja techniczna i dokumenty formalne będące w posiadaniu Zamawiającego,
9) Wytyczne podstawowe dotyczące zakresu i formy opracowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. Planowanych robót budowlanych i zmian funkcjonalnych budynku.
a) Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami.
b) Informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cotygodniowych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji.
3. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ilościach określonych poniżej:
- 3 egzemplarze w formie papierowej w formacie A4;
- 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w plikach PDF i plikach edytowalnych.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do realizacji przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, m.in.: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 poz.1129 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. nr 130 poz. 1389).
5. Wykonawca zobowiązany jest do opisania w dokumentacji Programu Funkcjonalno–Użytkowego proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technologicznych w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji nie mogą być wskazane przez Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia urządzeń i rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując równocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku użycia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
6. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a rękojmi 24 miesiące na przedmiot umowy, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Na powyższe postępowanie złożono pięć ofert, których ceny ofertowe przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków na zwiększenie kwoty z oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172138,50 PLN
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu łączności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych"
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Zakup i dostawa szczepionej dla potrzeb ZOZ Legionowo sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu łączności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Organizacyjnych z terenu Powiatu Legionowskiego w ramach zadania "Bezpieczny Powiat - (...)
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztów oświetleniowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Organizacyjnych z terenu Powiatu Legionowskiego w ramach (...)
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





