eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryjaDOSTAWA APARATU USG DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ W Z£OTORYI



Og³oszenie z dnia 2025-05-27

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA APARATU USG DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ
W Z£OTORYI

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ - PRZYCHODNIA REJONOWA W Z£OTORYI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Przychodnia Rejonowa w Z³otoryi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390632404

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kwiska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 798679441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@przychodnia-zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przychodnia-zlotoryja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA APARATU USG DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ
W Z£OTORYI

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d8cdb4b-8a7c-4b62-b7f1-8bd5c3ea46c1

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00249554

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturê, Klimat, ¦rodowisko 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/przychodnia_zlotoryja

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przychodnia_zlotoryja

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ opatrzone elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017 r. poz. 2247 ze zm.).
1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Rejonowa w Z³otoryi, ul. Kwiska 1, 59-500 Z³otoryja, w imieniu której dzia³a Kierownik, zwany dalej: „Administratorem”.
2. W Przychodni Rejonowej w Z³otoryi zosta³ powo³any Inspektor Ochrony Danych Osobowych z którym mo¿na skontaktowaæ siê listownie pisz±c na adres Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Rejonowa w Z³otoryi,
ul. Kwiska 1, 59-500 Z³otoryja z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” oraz poprzez pocztê elektroniczn±, pisz±c na adres: iod@przychodnia-zlotoryja.pl
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp";
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiadaj± Pañstwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych1
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych2;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pañstwo,
¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pañstwu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
. Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 75 Pzp ustawy, w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego z uprawnienia dostêpu do danych osobowych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Wyja¶nienie: W zwi±zku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 Ustawy Pzp, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
3. Wyja¶nienia: W zwi±zku z art. 19 ust. 3 zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ010W/6963/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatu USG dla Przychodni Rejonowej
w Z³otoryi.
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): DOSTAWA
KOD CPV G£ÓWNY: 33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne
3. Przedmiot zamówienia, wskazany w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci:
1) dostawê do siedziby Zamawiaj±cego sprzêtu spe³niaj±cego wymagania, okre¶lone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) monta¿/ instalacjê sprzêtu w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego;
3) skonfigurowanie i uruchomienie sprzêtu;
4) sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu;
5) przekazanie Zamawiaj±cemu do eksploatacji sprawnego, gotowego do u¿ytkowania sprzêtu;
6) przeprowadzenie instrukta¿u stanowiskowego z obs³ugi dostarczonego sprzêtu dla personelu Zamawiaj±cego;
7) zapewnienie bie¿±cego serwisu gwarancyjnego – na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy
4. Szczegó³owo przedmiot zamówienia okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ oraz
w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy
(rok produkcji: min. pierwszy kwarta³ 2025 r. i nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, nieu¿ywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu wa¿no¶ci ofert oraz spe³nieniu wymagañ niniejszej SWZ komisja Zamawiaj±cego dokona oceny merytorycznej ofert wa¿nych z³o¿onych przez Wykonawców w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1) Cena brutto (C) – waga kryterium 60 %
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 10 %
3) Parametry techniczne punktowane (P) – waga kryterium 30 %

SP = C + G + P
SP – suma punktów uzyskanych przez badan± ofertê;
C – liczba punktów w kryterium cena brutto;
G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji;
P – liczba punktów w kryterium parametry techniczne;
1 pkt = 1%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne punktowane

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.6. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów lub o¶wiadczeñ:
a) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu: (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – ni¿ej wymienione dokumenty sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty sk³ada w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów):
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) na potwierdzenie, ¿e oferowany sprzêt medyczny, stanowi±cy przedmiot zamówienia, spe³nia wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych – dokumenty po¶wiadczaj±ce dopuszczenie do obrotu w postaci:
− deklaracji zgodno¶ci CE potwierdzaj±cej zgodno¶æ z dyrektyw± 93/42/EWG,
− certyfikatu zgodno¶ci wydanego przez jednostkê notyfikowan±,
− wpisu lub zg³oszenia/ powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych;
w przypadku kiedy wyroby objête przedmiotem zamówienia nie zosta³y zakwalifikowane przez producenta, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, w zwi±zku z czym nie podlegaj± przepisom cytowanej ustawy ani dyrektywom europejskim, dla tego wyrobu Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych powy¿ej.
b) katalog lub folder (lub wyci±g z katalogu lub folderu), potwierdzaj±cy, ¿e zaoferowany sprzêt jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego, okre¶lonymi w za³±czniku nr 3 do SWZ, zawieraj±cy nazwê producenta, nazwê produktu, nr katalogowy – tak, by mo¿liwa by³a jego identyfikacja. Zaleca siê, aby Wykonawca wskaza³ - poprzez zaznaczenie w katalogu lub folderze – poszczególne, wymagane przez Zamawiaj±cego parametry i funkcjonalno¶ci. Dane dotycz±ce oferowanych parametrów i funkcjonalno¶ci, zawarte w ofercie oraz dokumentach do niej do³±czonych (np. informacje zawarte na ulotkach, w instrukcjach i katalogach), musz± byæ jednakowe. W przypadku, gdyby za³±czone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowa³y identycznego produktu, jak oferowany lub nie zawiera³y wszystkich parametrów i funkcjonalno¶ci wymaganych przez Zamawiaj±cego, nale¿y tê rozbie¿no¶æ wskazaæ i wykazaæ (opisaæ), w jaki sposób zaoferowany sprzêt spe³nia wymogi okre¶lone w SWZ.

W przypadku sporz±dzenia w/w dokumentów w jêzyku obcym, nale¿y przed³o¿yæ dokumenty wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

2. W przypadku niez³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 7 rozdz.V lub z³o¿enia dokumentów niekompletnych, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz Oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ - wype³niony
i podpisany przez Wykonawcê,
2) Zestawienie minimalnych parametrów techniczno-u¿ytkowych dla przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – wype³niony
i podpisany przez Wykonawcê.
3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp., sk³adane przez Wykonawcê w celu potwierdzenia spe³nienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagañ stawianych przez Zamawiaj±cego w SWZ, okre¶lone w Rozdziale VI ust. 1
5) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia (podpisania) oferty i jej za³±czników w imieniu Wykonawcy - je¿eli dotyczy. Pe³nomocnictwo winno byæ przed³o¿one w formie orygina³u opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu po¶wiadczonego notarialnie.
6) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li wystêpuje) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na us³ugi.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.10. Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
1. Wszelkie zmiany, okre¶lone w niniejszej umowie, nie mog± naruszaæ postanowieñ art. 454 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy:
1) zmiana danych i formy prawnej Stron umowy (w szczególno¶ci: adresu, nazwy i siedziby, telefonu i adresu e-mail) - w przypadku, m.in. przekszta³ceñ, przejêæ, zmiany siedziby i innych danych;
2) zmiana nazwy, oznaczenia katalogowego/ kodu sprzêtu - w przypadku jego zmiany przez producenta lub dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów i funkcjonalno¶ci sprzêtu;
3) zast±pienie sprzêtu sprzêtem zamiennym o parametrach i funkcjonalno¶ci nie gorszych ni¿ przedstawione w ofercie Wykonawcy, przy zachowaniu ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w postêpowaniu, w sytuacji:
4) zakoñczenia produkcji lub wycofania sprzêtu z rynku, wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji, itp.,
5) zmiany technologii produkcji sprzêtu;
6) zast±pienie sprzêtu sprzêtem o wy¿szej jako¶ci, lepszych parametrach i funkcjonalno¶ci, przy zachowaniu ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w postêpowaniu – w przypadku pojawienia siê na rynku takiego sprzêtu i na wniosek Wykonawcy;
7) zmiana, rezygnacja, wprowadzenie Podwykonawców;
8) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy – w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, o której mowa w §5 ust. 17;
9) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie czasu koniecznego do wykonania czynno¶ci, bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy;
10) wyd³u¿enie okresu gwarancji - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu gwarancji;
11) zmiana stawki podatku od towarów i us³ug – w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany tej stawki. W takiej sytuacji zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona.
12) inne zmiany – w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
3. Zmiany, okre¶lone w ust. 2 pkt 1) - 8) oraz 10), stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego, m.in. opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1) - 8) oraz 10), nie mog± skutkowaæ zmianami ogólnej warto¶ci umowy.
6. Wszystkie zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ - pod rygorem niewa¿no¶ci - wy³±cznie w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/przychodnia_zlotoryjaZ³o¿enie oferty odbywa siê poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona. 6. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.