eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89e353e-37c5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003933/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 3. Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ - część I SWZ (Instrukcja dla Wykonawców – IDW ) m.in. pkt 2, 13 i 14 IDW.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26;
 kontakt - inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26 - e-mail iod@dobczyce.pl, telefon (12) 37 21 700;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych.” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą będzie nieograniczony krąg osób lub podmiotów, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 i nast. ustawy Pzp;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie wskazuje się, iż zgodnie z art. 19 ust 2 i ust 3 ustawy Pzp:
 Skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
 W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1049.2021.ANSU

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn. „Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych.” wraz z utworzeniem na terenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych (dalej jako Gminne Centrum Społeczno-Edukacyjne) Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP).
Roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nie obejmują projektowania, z wyłączeniem drobnych prac projektowych koniecznych do wdrożenia przyjętej koncepcji aranżacji EŚP, i zasadniczo będą realizowane w formule „wybuduj”. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wykonanie robót budowlanych wewnątrz istniejących obiektów polegających na wykończeniu stanu surowego obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) w Dobczycach oraz remoncie drugiego budynku administracyjnego połączonych wspólna klatką schodową.
Obiekt, w którym będą prowadzone prace budowlane składa się z dwóch części. Część pierwsza obiektu to obiekt jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remiza OSP) w Dobczycach, w tej części na I piętrze ma zostać utworzona interaktywna Edukacyjna Ścieżka Pożarowa (EŚP) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (Część I OPZ) oraz posiadaną dokumentacja projektową (Część II OPZ). Część druga obiektu to przylegający do obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) budynek administracyjny połączony wspólną klatka schodową, budynek ten ma zostać wyremontowany zgodnie z pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową (Część II OPZ).
Kompleks będzie stanowił interaktywne centrum edukacyjne w zakresie zagrożeń pożarowych oraz nad wodą. Przedmiot zamówienia będzie obejmował również dostawę wyposażenia, multimediów i oprogramowania do funkcjonowania Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP).
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i uzgodnienia z dysponentem obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) w Dobczycach programu prowadzenia robót i organizacji zaplecza budowy zapewniającego prowadzenie robót w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobczycach.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona także wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzi wymagane próby końcowe, wszelkie inne czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
W ramach zamówienia Wykonawca opracuje i dostarczy do Zamawiającego szczegółową koncepcję aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) a następnie w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego szczegółową koncepcję Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) wykona projekt aranżacji pomieszczeń na potrzeby Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) a także dostarczy materiały, w tym materiały edukacyjne i wyposażenie ekspozycji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) oraz wykona wszelkie parce montażowe i aranżacyjne konieczne do uruchomienia i oddania do użytkowania Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP), w szczególności wykona:
1) dostawę urządzeń multimedialnych;
2) lokalne instalacje kablowe dla systemów nagłaśniających i multimedialnych;
3) montaż i uruchomienie urządzeń nagłaśniających i multimedialnych;
4) montaż i uruchomienie urządzeń stacyjnych dla systemów nagłaśniających i multimedialnych;
5) instalację systemu oraz oprogramowania systemu do zarządzania urządzeniami nagłaśniającymi i multimedialnymi;
6) przygotowanie i wgranie do urządzeń prezentacji multimedialnych materiałów filmowych oraz materiałów audio (narracja);
7) dostawę i montaż wyposażenia ekspozycji wraz z uruchomieniem prezentacji multimedialnych (filmy i narracje) oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi interaktywnej Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej;

Wszystkie zastosowane rozwiązania w przestrzeni ekspozycyjnej Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) będą kompletne i umożliwiające bezawaryjną pracę całego systemu. Wraz z urządzeniami zostanie przygotowany kontent multimedialny dostosowany do rodzaju urządzenia, treści merytorycznych oraz warunków panujących w przestrzeni ekspozycyjnej.
Prezentacje wideo mają zawierać treści informacyjne, graficzne i animowane, przygotowane na podstawie scenariusza Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP), dostosowane do rodzaju urządzenia oraz odpowiedniego fragmentu ekspozycji. Rozdzielczość wyświetlanych materiałów ma być dostosowana do rozdzielczości urządzeń, na których będą prezentowane. Łączny czas trwania prezentacji multimedialnych – do 35 min. Wyświetlane filmy i materiały graficzne maja być w wysokiej rozdzielczości odzwierciedlające efekty specjalne w sposób realny (tak by odczucia zwiedzającego były realistyczne).

Wszystkie instalacje, systemy należy wykonać zgodnie z przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz najnowszymi standardami technicznymi.
Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia oraz zakres robót oraz założenia do koncepcji aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) zostały opisane w Części I SWZ (IDW) oraz szczegółowo w Części III niniejszej SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierającej: Założenia i opis Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) (Część I OPZ) oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie STWiORB a występujący w części technicznej dokument Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „STWiOR” należy traktować tożsamo), dokumentację projektową oraz pomocnicze przedmiary robót (Część II OPZ).
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się i przyjął do wiadomości warunki ustalone dla realizacji zamówienia (odpowiednich części zamówienia objętych ofertą) oraz zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań
i czynności objętych ofertą i wynikającym z niej zobowiązaniem umownym.
Teren realizacji robót zlokalizowany jest w Gminie Dobczyce, miejscowość Dobczyce.
W celu rozpoznania uwarunkowań terenowych, logistycznych i technicznych prowadzenia robót, zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający podkreśla, iż przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia ofert, niemniej w celu umożliwienia zapoznania się z terenem planowanej do realizacji inwestycji Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej codziennie od godz. 7:00 do godz. 14:00 , jednak zaleca się wcześniejszy (co najmniej 2 dni robocze wcześniej) kontakt mailowy na adres e-mail: mpodmokly@dobczyce.pl w celu ustalenia, czy w preferowanym przez Wykonawcę terminie będzie dostępna osoba (pracownik Zamawiającego), która będzie towarzyszyć przedstawicielom Wykonawcy w trakcie wizji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do wartości 20% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia wynikających z konieczności uzupełnienia lub zwiększenia zakresu planowanych do wykonania robót podstawowych po zweryfikowaniu rzeczywistego zakresu robót koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich: robót lub dostaw materiałów związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) w Dobczycach i budynku administracyjnego oraz robót budowlanych lub prac montażowych lub dostaw koniecznych do wykonania i oddania do użytkowania Centrum Społeczno-Edukacyjnego w tym Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP).
W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu robót o roboty podobne, jak opisano powyżej, zamówienia takie zostaną udzielone zgodnie z art. 213 i nast. w zw. z art. 304 i 305 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Koncepcja aranżacji” Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek, o którym mowa w punkcie 9.1.4) a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: co najmniej dwa zadania obejmujące roboty budowalne lub usługi aranżacji/wystroju wnętrz, wraz z dostawami wyposażenia, obejmujące (każda z robót lub usług) wykonanie wnętrz lub aranżację przestrzeni wystawienniczej o charakterze edukacyjnym (np. wystawy tematyczne, ścieżki edukacyjne z zakresu ochrony środowiska, edukacji w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, drogowego, profilaktyki zdrowia etc.) wykonane lub zaaranżowane w przestrzeni zamkniętej o wartości robót lub usług minimum 500.000,00 PLN brutto (każda z robót lub usług).

Oraz
Warunek, o którym mowa w pkt 9.1.4) IDW a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.;

Specjalista nr I – Kierownik budowy – 1 osoba:
 Kwalifikacje i umiejętności: do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń;
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót; w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach posiadanej specjalności dla co najmniej jednej inwestycji (roboty budowlanej) obejmującej budowę/ rozbudowę/ przebudowę/ modernizację obiektu kubaturowego o wartości robót minimum 1.000.000,00 PLN netto.

oraz

Specjalista nr II – Przedstawiciel Wykonawcy – 1 osoba:
Doświadczenie zawodowe: pełnienie Przedstawiciela Wykonawcy (lub inaczej nazwanej funkcji związanej z reprezentowaniem wykonawcy umowy/zadania, koordynowaniem zadań wykonawcy w toku realizacji umowy/zadania) dla co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty budowlane lub usługi aranżacji/wystroju wnętrz, wraz z dostawami wyposażenia, obejmujące wykonanie wnętrz lub aranżację przestrzeni wystawienniczej o charakterze edukacyjnym (np. wystawy tematyczne, ścieżki edukacyjne z zakresu ochrony środowiska, edukacji w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, drogowego, profilaktyki zdrowia etc.) wykonane lub zaaranżowane w przestrzeni zamkniętej o łącznej wartości zadań 700.000,00 PLN brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania– zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej IDW;
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - wzór niniejszego zobowiązania stanowi Złącznik nr 7A do IDW.
wykaz robót budowlanych obejmujący wykonane roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju robót, ich wartości (tam gdzie jest to wymagane zgodnie z ustanowionymi warunkami), daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - sporządzony w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do IDW;
wykaz osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do IDW.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od żądania przedkładania wraz z ofertą szczegółowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wraz z ofertą Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe – wykaz zastosowanych materiałów, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do niniejszej IDW wraz z dokumentami wskazanymi w pkt 10.4.1 części I SWZ - IDW.oraz Koncepcja aranżacji obejmująca koncepcję aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) godnie ze wskazaniami zawartymi w pkt 10.4.2 części I SWZ - IDW

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje iż uzupełnieniu może podlegać wyłącznie przedmiotowy środek dowodowy Wykaz zastosowanych materiałów. W/w przedmiotowy środek dowodowy Koncepcja aranżacji EŚP nie podlega uzupełnieniu, bowiem stanowi podstawę oceny ofert, co oznacza, iż w przypadku braku przedłożenia koncepcji aranżacji EŚP wraz z ofertą, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
BS Dobczyce
Nr rachunku 87 8602 0000 0000 0000 0752 0015
z dopiskiem: Wadium – zamówienie znak pn. RI.271.1049.2021.ANSU „Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych.”
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia);
2) przytoczenie nazwy niniejszego postępowania;
3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
4) kwotę gwarancji/poręczenia;
5) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą;
6) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, pożądanym jest aby dokument wadium zawierał informacje co do sposobu przekazania oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta (Zamawiającego) z tytułu gwarancji/poręczenia.
Jeżeli wadium jest wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji Zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienia lub lidera konsorcjum/pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako działającego w imieniu i na rzecz wszystkich Wykonawców.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14) ustawy Pzp. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, bowiem za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 98 ust. 1- 5 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące udziału w postępowaniu oraz składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazano w części I SWZ Informacja dla Wykonawców (IDW) w szczególności w pkt: 9.3, 9.5, 10.1. (wymaganie oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz pkt 14.2, 27.4., 27.7.2) IDW.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na warunkach określonych w SWZ (część II SWZ – Projektowane postanowienia umowy) i ustawa PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz Oferty, sporządzona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW;
b) Tabela Ceny Ryczałtowej – sporządzona, w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do IDW;
c) Wykaz zastosowanych materiałów, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do IDW;
d) Koncepcja aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP), - stanowiącego Załącznik nr 1C do oferty;
e) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW;
f) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2A do niniejszej IDW (jeżeli dotyczy)
g) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 IDW (jeżeli dotyczy);
h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej IDW lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy);
i) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego wraz z ofertą lub możliwego do bezpłatnego pozyskania odpisu z właściwego rejestru;
j) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
k) Przedmiotowe środki dowodowe tj. wykaz zastosowanych materiałów oraz Koncepcją aranżacji EŚP ;
l) Dokument wadium lub dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej.
2) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, do których złożenia wezwie Wykonawcę tj.:
a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW;
b) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - sporządzonego według wzoru stanowiącego Złącznik nr 7A do IDW;
c) Wykazu usług aranżacji wraz z załączeniem dowodów sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4A do IDW lub Wykazu robót budowlanych wraz z załączeniem dowodów sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4B do IDW;
d) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia oraz wykształcenia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW
e) Dokumentów dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w lit b) – d) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec tego podmiotu podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.