eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89e353e-37c5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003933/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 3. Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1049.2021.ANSU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2341463,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn. „Utworzenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych.” wraz z utworzeniem na terenie Gminnego Centrum Społeczno-Edukacyjnego wspierania rozwoju jednostek ratowniczo-gaśniczych (dalej jako Gminne Centrum Społeczno-Edukacyjne) Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP).
Roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nie obejmują projektowania, z wyłączeniem drobnych prac projektowych koniecznych do wdrożenia przyjętej koncepcji aranżacji EŚP, i zasadniczo będą realizowane w formule „wybuduj”. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wykonanie robót budowlanych wewnątrz istniejących obiektów polegających na wykończeniu stanu surowego obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) w Dobczycach oraz remoncie drugiego budynku administracyjnego połączonych wspólna klatką schodową.
Obiekt, w którym będą prowadzone prace budowlane składa się z dwóch części. Część pierwsza obiektu to obiekt jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remiza OSP) w Dobczycach, w tej części na I piętrze ma zostać utworzona interaktywna Edukacyjna Ścieżka Pożarowa (EŚP) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (Część I OPZ) oraz posiadaną dokumentacja projektową (Część II OPZ). Część druga obiektu to przylegający do obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) budynek administracyjny połączony wspólną klatka schodową, budynek ten ma zostać wyremontowany zgodnie z pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową (Część II OPZ).
Kompleks będzie stanowił interaktywne centrum edukacyjne w zakresie zagrożeń pożarowych oraz nad wodą. Przedmiot zamówienia będzie obejmował również dostawę wyposażenia, multimediów i oprogramowania do funkcjonowania Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP).
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i uzgodnienia z dysponentem obiektu jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej (remizy OSP) w Dobczycach programu prowadzenia robót i organizacji zaplecza budowy zapewniającego prowadzenie robót w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobczycach.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona także wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzi wymagane próby końcowe, wszelkie inne czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
W ramach zamówienia Wykonawca opracuje i dostarczy do Zamawiającego szczegółową koncepcję aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) a następnie w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego szczegółową koncepcję Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) wykona projekt aranżacji pomieszczeń na potrzeby Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) a także dostarczy materiały, w tym materiały edukacyjne i wyposażenie ekspozycji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) oraz wykona wszelkie parce montażowe i aranżacyjne konieczne do uruchomienia i oddania do użytkowania Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP), w szczególności wykona:
1) dostawę urządzeń multimedialnych;
2) lokalne instalacje kablowe dla systemów nagłaśniających i multimedialnych;
3) montaż i uruchomienie urządzeń nagłaśniających i multimedialnych;
4) montaż i uruchomienie urządzeń stacyjnych dla systemów nagłaśniających i multimedialnych;
5) instalację systemu oraz oprogramowania systemu do zarządzania urządzeniami nagłaśniającymi i multimedialnymi;
6) przygotowanie i wgranie do urządzeń prezentacji multimedialnych materiałów filmowych oraz materiałów audio (narracja);
7) dostawę i montaż wyposażenia ekspozycji wraz z uruchomieniem prezentacji multimedialnych (filmy i narracje) oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi interaktywnej Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej;

Wszystkie zastosowane rozwiązania w przestrzeni ekspozycyjnej Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) będą kompletne i umożliwiające bezawaryjną pracę całego systemu. Wraz z urządzeniami zostanie przygotowany kontent multimedialny dostosowany do rodzaju urządzenia, treści merytorycznych oraz warunków panujących w przestrzeni ekspozycyjnej.
Prezentacje wideo mają zawierać treści informacyjne, graficzne i animowane, przygotowane na podstawie scenariusza Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP), dostosowane do rodzaju urządzenia oraz odpowiedniego fragmentu ekspozycji. Rozdzielczość wyświetlanych materiałów ma być dostosowana do rozdzielczości urządzeń, na których będą prezentowane. Łączny czas trwania prezentacji multimedialnych – do 35 min. Wyświetlane filmy i materiały graficzne maja być w wysokiej rozdzielczości odzwierciedlające efekty specjalne w sposób realny (tak by odczucia zwiedzającego były realistyczne).

Wszystkie instalacje, systemy należy wykonać zgodnie z przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz najnowszymi standardami technicznymi.
Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia oraz zakres robót oraz założenia do koncepcji aranżacji Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) zostały opisane w Części I SWZ (IDW) oraz szczegółowo w Części III niniejszej SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierającej: Założenia i opis Edukacyjnej Ścieżki Pożarowej (EŚP) (Część I OPZ) oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie STWiORB a występujący w części technicznej dokument Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „STWiOR” należy traktować tożsamo), dokumentację projektową oraz pomocnicze przedmiary robót (Część II OPZ).
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się i przyjął do wiadomości warunki ustalone dla realizacji zamówienia (odpowiednich części zamówienia objętych ofertą) oraz zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań
i czynności objętych ofertą i wynikającym z niej zobowiązaniem umownym.
Teren realizacji robót zlokalizowany jest w Gminie Dobczyce, miejscowość Dobczyce.
W celu rozpoznania uwarunkowań terenowych, logistycznych i technicznych prowadzenia robót, zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający podkreśla, iż przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia ofert, niemniej w celu umożliwienia zapoznania się z terenem planowanej do realizacji inwestycji Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej codziennie od godz. 7:00 do godz. 14:00 , jednak zaleca się wcześniejszy (co najmniej 2 dni robocze wcześniej) kontakt mailowy na adres e-mail: mpodmokly@dobczyce.pl w celu ustalenia, czy w preferowanym przez Wykonawcę terminie będzie dostępna osoba (pracownik Zamawiającego), która będzie towarzyszyć przedstawicielom Wykonawcy w trakcie wizji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2718300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2718300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2718300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiba Baran Wierciak Bochacki s.c.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810002502

7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 7,

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Edukacyjna ścieżka pożarowa
COMTV.pl Produkcjas TV i Filmowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2718300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.