Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210887/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00216569/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ODOLANOWSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza 7
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 733 13 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ozkodolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ozkodolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59ec4bab-b2a9-4fa2-ae45-65726840fa181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ec4bab-b2a9-4fa2-ae45-65726840fa18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Finansowanie zamówienia w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa udzielenie licencji oraz wdrożenie w Odolanowskim Zakładzie Komunalnym sp. z o.o. oprogramowania wspierającego zarządzanie planami ciągłości działania przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego związanego z realizacją zadania pn:. „Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o. ” w zakresie wspierania przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego jakim jest Spółka Odolanowski Zakład Komunalny sp. z o.o. zgodnie z niżej wymienionym opisem:
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Dostawę, udzielenie licencji na Oprogramowanie wspierające zarządzanie planami ciągłości działania przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego, w skład którego wchodzi: Systemu zarządzania ryzykiem, systemu informacji przestrzennej GIS oraz oprogramowania do tworzenia Dashboardów prezentujących wyniki systemu zarzadzania ryzykiem i GIS;
2) wdrożenie systemu informacji przestrzennej GIS wraz z migracją danych dotyczących sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
3) wdrożenie oprogramowania do tworzenia w oparciu o dane pochodzące z wielu źródeł (np. dane finansowe, techniczne etc.) Dashboardów prezentujących je w postaci tabelarycznej i graficznej;
4) Udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony i wdrożony przedmiot zamówienia.
5) szkolenia pracowników i administratora;
2. Zamawiający dopuszcza inną od powyższej organizację GIS (tzn. inne nazewnictwo, zawarcie wymagań funkcjonalnych w innym podsystemie/module/obszarze niż opisał to Zamawiający). W sytuacji powyższej Wykonawca zapewni, że dostarczone podsystemy/moduły/obszary spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie szczegółowym i funkcjonalnym GIS
3. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie brakującej funkcjonalności w trakcie realizacji wdrożenia. Podmiotowe uzupełnienie nie może mieć wpływu na uzgodniony harmonogram wdrożenia
4. Wdrażane oprogramowanie musi współpracować z istniejącym system ZSI, jaki posiada Odolanowski Zakład Komunalny sp. z o.o. Odolanowski Zakład Komunalny sp z o.o. ma wprowadzony zintegrowany system informatyczny dostarczony przez firmę Unisoft sp. z o.o.. Szczegółowy współpracy określa złącznik nr 8 do niniejszego SWZ.
5. Wymagania w zakresie wdrożenia oprogramowania
1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich prac związanych z wdrożeniem oprogramowania w terminie do 31.10.2025r.
2) Wdrożenie powinno być podzielone na etapy powiązane z uruchomieniem produktywnym wybranych funkcjonalności. Harmonogramu wdrożenia powstanie po wykonaniu analizy przedwdrożeniowej. Harmonogram może być aktualizowany w trakcie wdrożenia, za zgodą Stron. Harmonogram będzie uwzględniał termin dokonania kompletnego wdrożenia oprogramowania
3) Wykonawca odpowiedzialny jest za przeprowadzenie szkoleń dla co najmniej 2 osób – użytkowników mobilnej aplikacji GIS z zakresu administrowania i użytkowania systemu oraz co najmniej 2 osób z użytkowania oprogramowania wspierającego zarządzanie planami ciągłości działania przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego . Wszelkie szkolenia powinny być zrealizowane w siedzibie Zamawiającego, w sposób, który nie zakłóci bieżącej pracy Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienie danych z aktualnie użytkowanych systemów.
5) Wykonawca zobowiązuje się do weryfikacji spójności przeniesionych danych, tak aby zminimalizować nakłady pracy Zamawiającego przed uruchomieniem pracy produktywnej.
6) Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do korzystania i rozporządzania danymi oraz, że udostępni dane w formacie ogólnie czytelnym w celu przeprowadzenia przeniesienia danych.
5. Wymagania w zakresie gwarancji:
1) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca udzieli Zamawiającemu Gwarancję jakości na okres 36 miesięcy. Okres Gwarancji rozpoczyna swój bieg w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego (zakończenia wdrożenia), na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 7
2) Gwarancja udzielana jest w ramach ceny ofertowej, a Wykonawcy nie będzie należne jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie z tytułu wykonania świadczeń gwarancyjnych.
3) W celu uniknięcia wątpliwości Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi gwarancyjnych wyłącznie w zakresie oprogramowania wspierającego zarządzanie planami ciągłości działania przedsiębiorstwa Zamawiającego, wdrażanego w ramach przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że przyczyna Wady leży poza Systemem, w szczególności w Infrastrukturze Zamawiającego, Wykonawca nie jest zobowiązany do usunięcia Wady, lecz jest zobowiązany: wskazać przyczynę nieprawidłowego działania Systemu poprzez wskazanie elementu, który ją powoduje,
4) Zgłaszane w okresie gwarancji błędy i awarie Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie usuwać oraz dokonywać nieodpłatnej wymiany oprogramowania wspierającego zarządzanie planami ciągłości działania przedsiębiorstwa na wolny od wad.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres określono w załączniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
6.1 Przyjęte typy produktów lub usług zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów i usług równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
6.2 W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta nazwy. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Nazwy własne producentów produktów i usług podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
6.3 Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania produktów i usług zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty lub usługi. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
Cd. OPISANO w Rozdziale IV SWZ pkt 6 ppkt 6.3 i 6.4
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319062,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNISOFT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860103541
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Pułaskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-368
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319062,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





