eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248054

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00235221/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00006583/10/P

Po zmianie:
2022/BZP 00006583/11/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 2 szt. mini stacji pomiarowych pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wraz z dodatkowym analizatorem rezerwowym. Każda mini stacja pomiarowa pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wyposażona jest w: analizator do ciągłego, automatycznego pomiaru stężeń pyłu zawieszonego PM10/PM2.5, mini kontener pomiarowy oraz datalogger, zwanych dalej ,,Urządzeniami", spełniającymi warunki i parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia urządzeń mierzących jednocześnie stężenie frakcji pyłu PM10 oraz frakcji PM2,5 dwoma oddzielnymi urządzeniami, urządzeniem mierzącym stężenie PM10 oraz urządzeniem mierzącym PM2,5. W przypadku decyzji dostawcy o dostarczeniu kompletów rozdzielnych analizatorów należy dostarczyć także komplet analizatorów rezerwowych składający się z analizatora PM10 oraz analizatora PM2,5 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń);
2) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii (w tym zgłoszenie robót niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) na roboty budowlane dla utwardzenia terenu o wymiarach 1,5 m x 1,5 m wraz z wykonaniem ich wygrodzenia oraz wykonanie przyłączy energetycznych policznikowych w dwóch lokalizacjach na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy dla potrzeb posadowienia i zasilania stacji pomiarowych o których mowa w pkt. 1.;
3) wykonanie robót budowlanych wg. Zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 w dwóch lokalizacjach:
a) Szkoła Podstawowa nr 25 w Rzeszowie, ul. Starzyńskiego 17, dz. nr 310/10 obr. 213 Baranówka;
b) Szkoła Podstawowa nr 5 w Rzeszowie, ul. Słocińska 4, dz. nr 854/4 obr. 221 Rzeszów-Słocina.
4) instalacja, uruchomienie, demonstracja poprawności pracy Urządzeń w miejscach o których mowa w pkt. 3 oraz przeprowadzenie dwóch szkoleń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, w wymiarze nie mniejszym niż 45 minut każde szkolenie. Szkolenia muszą zawierać przynajmniej: procedurę kalibracji analizatora, obsługę urządzenia np. procedurę zmiany taśmy/filtrów analizatora (jeśli ma zastosowanie), programowanie urządzenia, obsługę zapobiegawczą urządzenia, rozpoznawanie awarii urządzenia, konserwację urządzenia, podłączenie do dataloggera i inne zagadnienia zalecane przez producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
4.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 1 do umowy;
4.2. Program Funkcjonalno- Użytkowy – załącznik nr 2 do umowy;
4.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 2 szt. mini stacji pomiarowych pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wraz z dodatkowym analizatorem rezerwowym. Każda mini stacja pomiarowa pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wyposażona jest w: analizator do ciągłego, automatycznego pomiaru stężeń pyłu zawieszonego PM10/PM2.5, mini kontener pomiarowy oraz datalogger, zwanych dalej ,,Urządzeniami", spełniającymi warunki i parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia urządzeń mierzących jednocześnie stężenie frakcji pyłu PM10 oraz frakcji PM2,5 dwoma oddzielnymi urządzeniami, urządzeniem mierzącym stężenie PM10 oraz urządzeniem mierzącym PM2,5. W przypadku decyzji dostawcy o dostarczeniu kompletów rozdzielnych analizatorów należy dostarczyć także komplet analizatorów rezerwowych składający się z analizatora PM10 oraz analizatora PM2,5 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń.
Dodatkowy analizator rezerwowy (zapasowy) rozumie się jako 1 urządzenie mierzące jednocześnie PM10/PM2,5 lub dwa analizatory rezerwowe (zapasowe)- 1 analizator mierzący PM10 i 1 analizator mierzący PM2,5, przy czym dla tych typów analizatorów gdzie jest możliwość pomiaru PM10 lub PM2,5 dostarczone zostaną 2 kompletne zestawy pomiarowe, jeżeli do poprawnej pracy analizatora wymagane są czerpnie, pompy, czujniki meteo, głowice separacyjne, wzorce itp. również one powinny zostać dostarczone w takiej samej ilości;
2) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii (w tym zgłoszenie robót niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) na roboty budowlane dla utwardzenia terenu o wymiarach 1,5 m x 1,5 m wraz z wykonaniem ich wygrodzenia oraz wykonanie przyłączy energetycznych policznikowych w dwóch lokalizacjach na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy dla potrzeb posadowienia i zasilania stacji pomiarowych o których mowa w pkt. 1.;
3) wykonanie robót budowlanych wg. Zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 w dwóch lokalizacjach:
a) Szkoła Podstawowa nr 25 w Rzeszowie, ul. Starzyńskiego 17, dz. nr 310/10 obr. 213 Baranówka;
b) Szkoła Podstawowa nr 5 w Rzeszowie, ul. Słocińska 4, dz. nr 854/4 obr. 221 Rzeszów-Słocina.
4) instalacja, uruchomienie, demonstracja poprawności pracy Urządzeń w miejscach o których mowa w pkt. 3 oraz przeprowadzenie dwóch szkoleń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, w wymiarze nie mniejszym niż 45 minut każde szkolenie. Szkolenia muszą zawierać przynajmniej: procedurę kalibracji analizatora, obsługę urządzenia np. procedurę zmiany taśmy/filtrów analizatora (jeśli ma zastosowanie), programowanie urządzenia, obsługę zapobiegawczą urządzenia, rozpoznawanie awarii urządzenia, konserwację urządzenia, podłączenie do dataloggera i inne zagadnienia zalecane przez producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
4.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 1 do umowy;
4.2. Program Funkcjonalno- Użytkowy – załącznik nr 2 do umowy;
4.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-13 11:00

Po zmianie:
2022-07-18 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-13 12:00

Po zmianie:
2022-07-18 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-11

Po zmianie:
2022-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.