eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a4b6e0f-f5f5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM2,5 i PM10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.48.130.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 2 szt. mini stacji pomiarowych pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wraz z dodatkowym analizatorem rezerwowym. Każda mini stacja pomiarowa pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wyposażona jest w: analizator do ciągłego, automatycznego pomiaru stężeń pyłu zawieszonego PM10/PM2.5, mini kontener pomiarowy oraz datalogger, zwanych dalej ,,Urządzeniami", spełniającymi warunki i parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia urządzeń mierzących jednocześnie stężenie frakcji pyłu PM10 oraz frakcji PM2,5 dwoma oddzielnymi urządzeniami, urządzeniem mierzącym stężenie PM10 oraz urządzeniem mierzącym PM2,5. W przypadku decyzji dostawcy o dostarczeniu kompletów rozdzielnych analizatorów należy dostarczyć także komplet analizatorów rezerwowych składający się z analizatora PM10 oraz analizatora PM2,5 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń);
2) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii (w tym zgłoszenie robót niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) na roboty budowlane dla utwardzenia terenu o wymiarach 1,5 m x 1,5 m wraz z wykonaniem ich wygrodzenia oraz wykonanie przyłączy energetycznych policznikowych w dwóch lokalizacjach na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy dla potrzeb posadowienia i zasilania stacji pomiarowych o których mowa w pkt. 1.;
3) wykonanie robót budowlanych wg. Zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 w dwóch lokalizacjach:
a) Szkoła Podstawowa nr 25 w Rzeszowie, ul. Starzyńskiego 17, dz. nr 310/10 obr. 213 Baranówka;
b) Szkoła Podstawowa nr 5 w Rzeszowie, ul. Słocińska 4, dz. nr 854/4 obr. 221 Rzeszów-Słocina.
4) instalacja, uruchomienie, demonstracja poprawności pracy Urządzeń w miejscach o których mowa w pkt. 3 oraz przeprowadzenie dwóch szkoleń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, w wymiarze nie mniejszym niż 45 minut każde szkolenie. Szkolenia muszą zawierać przynajmniej: procedurę kalibracji analizatora, obsługę urządzenia np. procedurę zmiany taśmy/filtrów analizatora (jeśli ma zastosowanie), programowanie urządzenia, obsługę zapobiegawczą urządzenia, rozpoznawanie awarii urządzenia, konserwację urządzenia, podłączenie do dataloggera i inne zagadnienia zalecane przez producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
4.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 1 do umowy;
4.2. Program Funkcjonalno- Użytkowy – załącznik nr 2 do umowy;
4.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599271,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599271,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599271,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLU Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340023546

7.3.3) Ulica: ul. Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599271,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.