Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235221/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00248054/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM 2,5 i PM 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a4b6e0f-f5f5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Rozwój systemu monitorowania jakości powietrza poprzez zakup i montaż dwóch stacji pomiarowych jakości powietrza w zakresie zanieczyszczeń pyłowych PM2,5 i PM10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.48.130.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 2 szt. mini stacji pomiarowych pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wraz z dodatkowym analizatorem rezerwowym. Każda mini stacja pomiarowa pyłu zawieszonego PM10/PM2.5 wyposażona jest w: analizator do ciągłego, automatycznego pomiaru stężeń pyłu zawieszonego PM10/PM2.5, mini kontener pomiarowy oraz datalogger, zwanych dalej ,,Urządzeniami", spełniającymi warunki i parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia urządzeń mierzących jednocześnie stężenie frakcji pyłu PM10 oraz frakcji PM2,5 dwoma oddzielnymi urządzeniami, urządzeniem mierzącym stężenie PM10 oraz urządzeniem mierzącym PM2,5. W przypadku decyzji dostawcy o dostarczeniu kompletów rozdzielnych analizatorów należy dostarczyć także komplet analizatorów rezerwowych składający się z analizatora PM10 oraz analizatora PM2,5 zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (wymagania szczegółowe dla urządzeń);
2) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii (w tym zgłoszenie robót niewymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) na roboty budowlane dla utwardzenia terenu o wymiarach 1,5 m x 1,5 m wraz z wykonaniem ich wygrodzenia oraz wykonanie przyłączy energetycznych policznikowych w dwóch lokalizacjach na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy dla potrzeb posadowienia i zasilania stacji pomiarowych o których mowa w pkt. 1.;
3) wykonanie robót budowlanych wg. Zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 w dwóch lokalizacjach:
a) Szkoła Podstawowa nr 25 w Rzeszowie, ul. Starzyńskiego 17, dz. nr 310/10 obr. 213 Baranówka;
b) Szkoła Podstawowa nr 5 w Rzeszowie, ul. Słocińska 4, dz. nr 854/4 obr. 221 Rzeszów-Słocina.
4) instalacja, uruchomienie, demonstracja poprawności pracy Urządzeń w miejscach o których mowa w pkt. 3 oraz przeprowadzenie dwóch szkoleń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, w wymiarze nie mniejszym niż 45 minut każde szkolenie. Szkolenia muszą zawierać przynajmniej: procedurę kalibracji analizatora, obsługę urządzenia np. procedurę zmiany taśmy/filtrów analizatora (jeśli ma zastosowanie), programowanie urządzenia, obsługę zapobiegawczą urządzenia, rozpoznawanie awarii urządzenia, konserwację urządzenia, podłączenie do dataloggera i inne zagadnienia zalecane przez producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
4.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 1 do umowy;
4.2. Program Funkcjonalno- Użytkowy – załącznik nr 2 do umowy;
4.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599271,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599271,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599271,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLU Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340023546
7.3.3) Ulica: ul. Połomińska 16
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599271,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.