eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów
wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3409100

1.5.8.) Numer faksu: 94 3409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22228d51-d15c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów
wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22228d51-d15c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056262/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sprzątanie osłon śmietnikowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.4.2024.AC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 375620 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot postępowania: Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów
wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto
Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
2. Zakres usług: Codzienne sprzątanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) osłon śmietnikowych lub miejsc składowania odpadów wraz z terenem przyległym w promieniu 3m.
Wykaz osłon śmietnikowych znajduje się w załączniku nr 10.1 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków określony został w §1 w projekcie Umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
6. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
7. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania
wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
8. CPV: 90.60.00.00-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub
wiejskich oraz usługi powiązane.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zdolnych do wykonania zamówienia, wskazanych w Załączniku nr 6
do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).
10. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia
minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
11. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww.
osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w
tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w
szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj
umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę
z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do
wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w
przypadku wyłączenia terenów z administrowania ZBM, sprzedaży terenów przez Gminę Miasto
Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb
Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy, zakres prac, za który wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 148500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot postępowania: Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów
wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto
Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
2. Zakres usług: Codzienne sprzątanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) osłon
śmietnikowych lub miejsc składowania odpadów wraz z terenem przyległym w promieniu 3m.
Wykaz osłon śmietnikowych znajduje się w załączniku nr 10.2 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków określony został w §1 w projekcie Umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.
6. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
7. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania
wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
8. CPV: 90.60.00.00-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub
wiejskich oraz usługi powiązane.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zdolnych do wykonania zamówienia, wskazanych w Załączniku nr 6
do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).
10. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia
minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
11. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do
wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia terenów z administrowania ZBM, sprzedaży terenów przez Gminę Miasto
Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy,
zakres prac, za który wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 227120 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146402,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155986,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146402,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMP Przemysław Mycio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320413444

7.3.3) Ulica: Wenedów 10/11

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146402,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223909,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238567,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223909,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMP Przemysław Mycio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320413444

7.3.3) Ulica: Wenedów 10/11

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223909,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.