eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (2)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminaboleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f434d563-ec3c-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f434d563-ec3c-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.I.271.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno – kanalizacyjnej, instalacji ogrzewania, instalacji wentylacji, zagospodarowaniem terenów zewnętrznych oraz robót remontowych w istniejącym budynku w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
1.1 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1.1.1 Rozbudowa Domu Ludowego
• Powierzchnia użytkowa budynku 290,62 m2
• Kubatura 1 976,22 m3
• Liczba pomieszczeń 14
1.1.2 Przygotowanie terenu pod rozbudowę budynku (roboty porządkowe, roboty pomiarowe, itp.).
1.1.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty rozbudowywanego budynku.
1.1.4 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku.
1.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych.
1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku.
1.1.7 Wykonanie dachu wraz z ociepleniem.
1.1.8 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku.
1.1.9 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (sufity, tynkowanie, malowanie, podłogi z płytek, licowanie ścian płytkami, itp.).
1.1.10 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego w budynku.
1.1.11 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku.
1.1.12 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku.
1.1.13 Zagospodarowanie terenów.
1.1.14 Wykonanie robót remontowych w istniejącym budynku (wymiana okien, drzwi, wymiana pokrycia dachowego, roboty wykończeniowe itp.)
1.1.16 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
UWAGA !
Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie realizowany na obiekcie użyteczności publicznej czynnym w trakcie okresu wyborczego (kwiecień i czerwiec br.), w związku z powyższym Wykonawca musi tak zaplanować realizację poszczególnych robót i zabezpieczyć plac budowy (ogrodzić, odpowiednio oznakować), aby była możliwość skorzystania z istniejącego budynku jako lokalu wyborczego, a roboty budowlane prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 600.000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu w terminie do składanie ofert, wpłynęło 6 ofert. Ocena ofert: oferta nr 1 cena brutto 1.527.000,00 zł – 69,87 pkt., oferta nr 2 cena brutto – 1.066.988,95 zł – 100,00 pkt., oferta nr 3 – oferta odrzucona, oferta nr 4 cena brutto – 1.475.000,00 zł – 72,34 pkt., oferta nr 5 – oferta odrzucona, oferta nr 6 – oferta odrzucona.
Oferta nr 2 z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty ocenionej jako najkorzystniejsza. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.