Og³oszenie z dnia 2022-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00328306/01 - Wynik z dnia 2022-09-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa d¼wigów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wi¶lna 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa d¼wigów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-12c001b4-fe98-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00247263
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00077737/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa d¼wigów osobowych wraz z monta¿em do budynków w Wieliczce i w Nowym Targu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej e-Zamawiaj±cy (zwanej dalej: Platform±) dostêpnej na stronie internetowej pod adresem:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl .
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym przekazywanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji odbywa siê przy u¿yciu Platformy pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl , za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego
przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Informacje opisuj±ce czynno¶ci Wykonawcy dotycz±ce przyst±pienia i z³o¿enia oferty, z wykorzystaniem Platformy znajduj± siê na stronie: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zak³adce Regulacje i
procedury procesu zakupowego (plik w formacie pdf – Instrukcja dla Wykonawcy). Korzystanie z Platformy odbywa siê na zasadach
wskazanych w Instrukcji dla Wykonawcy. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do systemu Platformy na subdomenie pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl lub na stronie internetowej:
https://oneplace.marketplanet.pl. Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la dopuszczalny
format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
- Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
- pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe).
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,
pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie, widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisano w Instrukcji dla Wykonawcy zamieszczonej pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej RODO informuje siê, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzib± przy ul. Wi¶lnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: ias.krakow@mf.gov.pl);
2) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wi¶lna 7, 31-007 Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-ILL-5.260.48.2022 prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 pzp oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul.
Domaniewskiej 49, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Izba Administracji Skarbowej w Krakowie prowadzi przedmiotowe
postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania;
7) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z pzp;
9) Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak równie¿ nie bêd± podlega³y profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy na podstawie art. 19 ust. 4 pzp informuje, ¿e:
1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.48.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa d¼wigu osobowego do budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, znajduj±cego siê w Wieliczce przy ul. Zamkowej 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa d¼wigu osobowego do budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, znajduj±cego siê w Nowym Targu przy al. Tysi±clecia 33
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:W ka¿dej z dwóch czê¶ci zamówienia (niezale¿nie od liczby czê¶ci, na które Wykonawca z³o¿y ofertê) warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem w nale¿ytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw d¼wigów osobowych o warto¶ci minimum 150 000 z³ ka¿da wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane.
Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na 2 czê¶ci zamówienia, winien wykazaæ posiadanie do¶wiadczenia wymaganego dla jednej czê¶ci zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej powinien spe³niaæ samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczno¶ci przedstawionych w art. 455 ustawy oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.2. Zmiana umowy nastêpuje w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciê¿arowych do 3,5 tony z przestrzeni± ³adunkow± w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy ¶rodków czysto¶ci dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagielloñskiego (z wy³±czeniem Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Monta¿ zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbêdn± infrastruktur± elektryczn± oraz adaptacj± pomieszczeñ (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotno¶ci pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbêdnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czysto¶ci dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦widniku Ma³ym
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w £om¿y,
- MZ¯.262.18.2025.T - Monta¿ wraz z dostaw± d¼wigów towarowych w ¿³obkach Miejskiego Zespo³u ¯³obków w £odzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w Pudliszkach
- Monta¿ i uruchomienie d¼wigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





