eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszków › "Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych"- przetarg II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”- przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41

1.5.2.) Miejscowość: Cieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cieszkow.pl/m,199,przetargi-aktualne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”- przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a89b41-c541-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066122/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. i oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w Cieszkowie.
Zadanie 1) Przebudowa ul. Morelowej w Cieszkowie.

Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Morelowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie o długości ok. 150 m. Przebudowa ul. Morelowej polega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 663 stanowiącej istniejący pas drogowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa– studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

Zadanie 2) Przebudowa ul. Wiśniowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Wiśniowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie o długości ok 150 m. Przebudowa ul. Wiśniowej po-lega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 662 stanowiącej istniejący pas drogowy.
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

Zadanie 3) – Przebudowa ul. Ogrodowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej ul. Ogrodowej w miejscowości Cieszków na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Porzeczkowej ( działka nr 665 AM2 obręb Cieszków). Inwestycja polega na zmianie istniejącej nawierzchni drogi na nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem chodnika i zjazdów z kostki betonowej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni bitumicznej, wy-wóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Budowa drogi ( ul. Ogrodowej) o długości ok 286 m z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) UWAGA !!! Zmiana projektu przebudowy jezdni w zakresie nawierzchni.
6) Budowa chodnika i zjazdów z kostki betonowej
7) Roboty odwodnieniowe
8) Kanalizacja deszczowa z rur PVC Ø 315 mm – ok 303 m
9) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
10) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
11) Zamawiający rezygnuje z wykonania kanału technologicznego na ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Porzeczkowej.

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 1” - załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2100000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Oświetlenie drogowe w gminie Cieszków.
Zadanie 1) Przebudowa oświetlenia drogowego w m. Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)” w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków”
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
2) opracowanie projektu technicznego,
3) kompletna dokumentacja projektowa musi zawierać:
• projekt budowlany – w ilości 4 egz.,
• projekt techniczny – w ilości 4 egz.,
• projekt organizacji ruchu - w ilości 4 egz.,
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót w szczególności pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej w czasie realizacji robót.
5) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w oparciu o pozwolenie na budowę oraz przewidzianych w Programie funkcjonalno - użytkowym,
6) przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
7) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami;
8) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) dostarczenie Zamawiającemu:
• dokumentacji powykonawczej;
• dziennika budowy;
• zaświadczeń, decyzji właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami;
• protokołów odbiorów technicznych;

Zadanie 2. Budowa oświetlenia w m. Biadaszka
Zakres robót obejmuje: budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,23kV oświetlenia drogowego w miejscowości Biadaszka w gminie Cieszków. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewid. 108, obręb Biadaszka. Zakres prac obejmuje:
- montaż 9 słupów stalowych, ocynkowanych, stożkowych o wysokości h=6 m, posado-wionych na dedykowanym betonowym fundamencie prefabrykowanym.
- budowę linii kablowej nN kablem ziemnym typu YAKXS 4-16 mm, zasilającej projekto-wane słupy oświetleniowe z szafki oświetleniowej SO.

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 3” - załącznik nr 12 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 165200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o załączony do SWZ Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) koncepcji architektonicznej budowy boiska wraz z koncepcją zagospodarowania terenu
2) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
3) opracowanie projektów wykonawczych,
4) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
5) wykonanie robót budowlanych przewidzianych w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz dokumentacji projektowej,
6) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli jest ona wymagana prawem).
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zwane dalej „Dokumentacja – Część 3” - załącznik nr 13 do SWZ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 5.2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 630000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2122346 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2122346 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2122346 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMBIAK-MIKSTACKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-00-38-354

7.3.3) Ulica: Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2122346 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITEL Sp z o.o, Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-183-32-95

7.3.3) Ulica: Konospnickiej 5

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.