eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszków › "Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych"- przetarg II



Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”- przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41

1.5.2.) Miejscowość: Cieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”- przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a89b41-c541-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066122/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. i oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cieszkow.pl/m,199,przetargi-aktualne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne składane będą przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularz do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 poz. 2452/ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy /Dz. U. z 2020 poz. 2415/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej swz.
Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 39 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w Cieszkowie.
Zadanie 1) Przebudowa ul. Morelowej w Cieszkowie.

Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Morelowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie o długości ok. 150 m. Przebudowa ul. Morelowej polega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 663 stanowiącej istniejący pas drogowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa– studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

Zadanie 2) Przebudowa ul. Wiśniowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Wiśniowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie o długości ok 150 m. Przebudowa ul. Wiśniowej po-lega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 662 stanowiącej istniejący pas drogowy.
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

Zadanie 3) – Przebudowa ul. Ogrodowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej ul. Ogrodowej w miejscowości Cieszków na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Porzeczkowej ( działka nr 665 AM2 obręb Cieszków). Inwestycja polega na zmianie istniejącej nawierzchni drogi na nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem chodnika i zjazdów z kostki betonowej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni bitumicznej, wy-wóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Budowa drogi ( ul. Ogrodowej) o długości ok 286 m z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) UWAGA !!! Zmiana projektu przebudowy jezdni w zakresie nawierzchni.
6) Budowa chodnika i zjazdów z kostki betonowej
7) Roboty odwodnieniowe
8) Kanalizacja deszczowa z rur PVC Ø 315 mm – ok 303 m
9) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
10) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
11) Zamawiający rezygnuje z wykonania kanału technologicznego na ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Porzeczkowej.

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 1” - załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Szczegóły w pkt 30 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Oświetlenie drogowe w gminie Cieszków.
Zadanie 1) Przebudowa oświetlenia drogowego w m. Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)” w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków”
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
2) opracowanie projektu technicznego,
3) kompletna dokumentacja projektowa musi zawierać:
• projekt budowlany – w ilości 4 egz.,
• projekt techniczny – w ilości 4 egz.,
• projekt organizacji ruchu - w ilości 4 egz.,
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót w szczególności pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej w czasie realizacji robót.
5) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz w oparciu o pozwolenie na budowę oraz przewidzianych w Programie funkcjonalno - użytkowym,
6) przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
7) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami;
8) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
10) dostarczenie Zamawiającemu:
• dokumentacji powykonawczej;
• dziennika budowy;
• zaświadczeń, decyzji właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami;
• protokołów odbiorów technicznych;

Zadanie 2. Budowa oświetlenia w m. Biadaszka
Zakres robót obejmuje: budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,23kV oświetlenia drogowego w miejscowości Biadaszka w gminie Cieszków. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewid. 108, obręb Biadaszka. Zakres prac obejmuje:
- montaż 9 słupów stalowych, ocynkowanych, stożkowych o wysokości h=6 m, posado-wionych na dedykowanym betonowym fundamencie prefabrykowanym.
- budowę linii kablowej nN kablem ziemnym typu YAKXS 4-16 mm, zasilającej projekto-wane słupy oświetleniowe z szafki oświetleniowej SO.

Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 3” - załącznik nr 12 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2. SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o załączony do SWZ Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) koncepcji architektonicznej budowy boiska wraz z koncepcją zagospodarowania terenu
2) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
3) opracowanie projektów wykonawczych,
4) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
5) wykonanie robót budowlanych przewidzianych w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz dokumentacji projektowej,
6) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli jest ona wymagana prawem).
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zwane dalej „Dokumentacja – Część 3” - załącznik nr 13 do SWZ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 5.2 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Szczegóły w pkt 21 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegóły w pkt. 22 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły w pkt. 22 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegóły w pkt. 12 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert .
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:

Dla Części 1: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN),
Dla Części 2: 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN),
Dla Części 3: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).

Szczegóły w pkt 29 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły w pkt. 12.3 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w zał. nr 9 SWZ – Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Skrytka odbiorcza(ePUAP): /85k2waq7tr/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.