Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176171/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia
dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 7484888494
1.5.8.) Numer faksu: 7484888494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnieniadla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” ....
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db2b389-0002-4b05-bae3-a8d6b459ebbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przed złożeniem oferty – uzgodnienia terminów należy dokonać na e-mail przetargi@aqua-zdroj.pl
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz podłączenie i konfigurację - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul Ratuszowej 6.
I. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) Wykona demontaż i utylizację obecnie zamontowanego ekranu LED wraz z konstrukcją (rzut obecnej konstrukcji – zał. 7c do SWZ).
b) Opracuje projekt konstrukcji nośnej dostosowanej do oferowanego ekranu LED przez osobę posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane wraz z oświadczeniem, iż montaż nie stwarza zagrożenia dla ludzi i konstrukcji hali.
c) Wykona i dostarczy konstrukcję i zamocowanie w taki sposób, aby nie stanowiła żadnego zagrożenia dla życia i zdrowia osób trzecich znajdujących się z pobliżu telebimu (dot. m.in. wytrzymałości i siły nośności elementów mocujących konstrukcji). W przypadku konieczności uzyskania niezbędnych uzgodnień lub pozwoleń Wykonawca jest zobowiązany do ich zyskania. Konstrukcja jak i sam telebim muszą być zamontowane w taki sposób, aby nie stanowiły żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia korzystających z budynku.
d) Dostarczy i zamontuje zewnętrzny ekran LED fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodzący z tak zwanej sprzedaży powystawowej, o powierzchni minimalnej 14,75m2 o proporcji ekranu ~16:9. Wyświetlacz powinien umożliwiać prezentację dowolnych treści w odległości wizyjnej od 4m do 40m w tzw. „strefie kibica” (miejsce montażu zał. Nr 7a, umiejscowienie „strefy kibica” zał. Nr 7b do SWZ). Wyświetlacz planowany jest do wykorzystywania w trakcie imprez sportowo-rozrywkowych do prezentacji za-równo relacji „na żywo” materiału zrealizowanego i transmitowanego przez stacje telewizyjne, jak również do prezentacji artystycznych, komunikatów kierowanych do uczestników imprez, wizualizacji oraz materiałów reklamowych i informacyjnych. Oprogramowanie sterujące pracą wyświetlacza wielkoformatowego powinno uwzględniać wszystkie wskazane wyżej pola eksploatacji. System zarządzania treścią – kontroler ma być zlokalizowany w pomieszczeniu serwerowni S1.07. Wykonawca wykona niezbędną infrastrukturę z okablowaniem do obsługi systemu.
Minimalne wymagania techniczne w zakresie dostawy systemu telebimu i pozostałych urządzeń telebimu:
1) Zastosowanie – zewnętrzne.
2) Data produkcji – fabrycznie nowy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024
3) Rozmiar ekranu – ok. 5m x 3m ±20%
4) Powierzchnia ekranu– min. 14,75 m2.
5) Rozmiar piksela – nie większe niż 4mm (P4)
6) Rodzaj diody – SMD
7) Jasność – min. 5000 nit
8) Kąt widzenia (Poziomy/Pionowy) – min. 140°/140°.
9) Napięcie zasilania – 240/400 V.
10) Temperatura pracy (otoczenia) – -25 - +55 st. C.
11) Wilgotność otoczenia – 10-90% RH.
12) Stopień odporności modułów (front/tył) –min. IP65/IP54
13) Częstotliwość odświeżania – min. 3840Hz
14) Żywotność diod – min. 100 000 godz.
15) Średni pobór mocy - nie większy niż 250 (W/m2).
16) Maksymalny pobór mocy– nie większy niż 780 (W/m2).
17) Minimalna pojemność wyjścia - 1 300 000 pix
18) Obsługa warstw
19) Wejście HDMI 1.4 - min. 1 szt.
20) Wsparcie HDCP w wersji 2.2
21) Wyjście sygnału do kart odbiorczych - min. 2 szt.
22) Wyjście analogowe sygnału audio (deembeder HDMI -a audio)
23) Gniazdo RJ45 dla sieci LAN – min . 1 szt.
24) Port szeregowy 4-pinowy
25) Gniazdo USB - min. 1 szt.
26) Złącze kontrolne Ethernet -TAK
27) Możliwość odczytywania parametrów ekranu LED takich jak: nietypowe napięcie, temperatura komponentów ekranu LED, stan pracy ekranu LED
28) Możliwość tworzenia playlist w oparciu o harmonogramy
29) Możliwość zarządzania wyświetlaną treścią za pomocą sieci LAN
30) Możliwość podłączenia zewnętrznego źródła obrazu za pomocą złącza HDMI
31) Automatyczny regulator jasności świecenia ekranu LED - 1 szt.
e) Uruchomi ekran LED oraz wdroży cały system wraz z przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób zarówno w zakresie obsługi urządzenia, jego konfiguracji jak i konserwacji.
f) Dostarczy i zamontuje system nagłośnienia do realizacji dźwięku: wykorzystywanego w trakcie imprez sportowo-rozrywkowych zarówno relacji „na żywo” (materiału zrealizowanego i transmitowanego przez stacje telewizyjne), jak również przy prezentacjach artystycznych, komunikatach kierowanych do uczestników imprez, treści reklamowych i informacyjnych. Nagłośnienie powinno być wyraźnie słyszalne w obrębie prezentowanych treści wizualnych tj. w odległości od 4 do 40m od wyświetlacza LED.
System audio ma być zlokalizowany w pomieszczeniu serwerowni S1.07. Kolumny powinny być zamontowane przy telebimie w sposób niestwarzający zagrożenia dla ludzi i konstrukcji hali. Wykonawca wykona niezbędną infrastrukturę z okablowaniem do obsługi systemu. Minimalne wymagania technicznie odnośnie systemu nagłośnienia:
1) kolumna pasywna dwudrożna - min 2szt.
a. zastosowanie zewnętrzne – obudowa przystosowana do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych, obudowa odporna na UV
b. Maksymalny SPL wyjściowy – minimum. 120 dB SPL
c. moc wyjściowa pojedynczej kolumny(RMS) min 400 W
d. użyteczny zakres częstotliwości - minimum 85 Hz to 16 kHz
e. impedancja nominalna 8 Ohmów
f. klasa odporności min. IP55
2) wzmacniacz dostosowany do ilości oraz parametrów proponowanych kolumn
a. chłodzenie- wymuszone
b. zabezpieczenie : termiczne, zwarciowe,
3) mikser/procesor dźwięku – dostosowany do realizacji dźwięku trakcie imprez sportowo-rozrywkowych zarówno relacji „na żywo” materiału zrealizowanego i transmitowanego przez stacje telewizyjne, jak również przy prezentacji artystycznych, komunikatach kierowanych do uczestników imprez, treści reklamowych i informacyjnych.
4) zestaw mikrofonu bezprzewodowego w paśmie 470-694Mhz – min 1 szt.
a. przetwornik dynamiczny
b. mikrofon do ręki
c. zasilanie akumulatorowe nitowo-jonowe z ładowarką
d. wskaźnikiem zasilania i stanu baterii.
e. regulowane wzmocnienie sygnału wejściowego
f. zasięg pracy do min. 40m
g) Uruchomi system nagłośnienia oraz przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby zarówno w zakresie obsługi urządzenia, jego konfiguracji jak i konserwacji.
h) Pozostałe wymagania i uwarunkowania techniczne odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawę, montaż wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu), systemu nagłośnienia oraz pozostałe zobowiązania o których mowa powyżej Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem.
2) Wykonawca zapewni układ monitorująco-sterujący, który umożliwia automatyczne sterowanie jasnością ekranu w zależności od oświetlenia zewnętrznego,
3) Odtworzenie na elewacji elementów stalowej siatki maskującej
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet urządzeń oraz wykonać wszelkie prace służące spełnieniu minimalnych parametrów oraz funkcji oferowanych systemów
5) Certyfikat CE na cały osprzęt, telebim oraz system nagłośnienia
6) Zamawiający w celu zasilenia telebimu udostępnia istniejące przyłącze elektryczne 400V/12kW
7) Zamawiający w celu montażu poszczególnych podzespołów systemu w pomieszczeniu serwerowni S1.07 udostępnia miejsce montażowe w ilości 12U w szafie rack.
8) Okres rękojmi: Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii w terminie 48h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej obsługi serwisowej w ramach której wykona cykliczne przeglądy i serwisy przynajmniej raz w roku w każdym roku trwania gwarancji.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje pełen zakres robót, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
III. Wykonawcy przed złożeniem oferty sugerowana jest wizja lokalna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195939,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flexvision sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971739338
7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 19 H
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195939,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o ustalenie linii brzegu potoku Szczawnik w ciągu drogi krajowej nr 35, w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Szkolnej 3 w Wałbrzychu"
- Wykonanie i dostawa gadżetów z oznakowaniem promującym miasto Wałbrzych
- Golińsk droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Zakup i dostawa instrumentu muzycznego-fletu
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.