eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZbiornik Wielowieś Klasztorna na rzece Prośnie - "Rozbiórka budynków na terenie powiatu ostrowskiego, kaliskiego i ostrzeszowskiego woj. wielkopolskie wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zbiornik Wielowieś Klasztorna na rzece Prośnie – „Rozbiórka budynków na terenie powiatu ostrowskiego, kaliskiego i ostrzeszowskiego woj. wielkopolskie wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zbiornik Wielowieś Klasztorna na rzece Prośnie – „Rozbiórka budynków na terenie powiatu ostrowskiego, kaliskiego i ostrzeszowskiego woj. wielkopolskie wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc15bd1-62e6-438e-86c9-f9fad7b550d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.99 Zbiornik Wielowieś Klasztorna - rozbiórka budynków na terenie powiatu ostrowskiego, kaliskiego i ostrzeszowskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22762,Zbiornik-Wielowies-Klasztorna-na-rzece-Prosnie-Rozbiorka-budynkow-na-terenie-pow.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22762,Zbiornik-Wielowies-Klasztorna-na-rzece-Prosnie-Rozbiorka-budynkow-na-terenie-pow.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy p.z.p. komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
3.2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem:
LINK BEZPOŚREDNI DO POSTĘPOWANIA (SWZ) :
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22762,Zbiornik-Wielowies-Klasztorna-na-rzece-Prosnie-Rozbiorka-budynkow-na-terenie-pow.html
3.3 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod zakładką: „Instrukcja dla Wykonawców” – połączenie linkiem z dostępem bezpośrednim do postępowania pod zakładką „Instrukcja dla Wykonawców”.
3.4 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.5 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.6 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.7 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.8 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xls.
3.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.10 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.3 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl lub riod.poznan@wody.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania P.ROZ.2710.27.2025 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych wymagań prawnych, w tym okresów przechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w przepisach dotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (brak miejsca - inne informacje - numeracja z SWZ)
Na ofertę składają się :
10.1.1 Formularz ofertowy (oferty) wraz z ceną ryczałtową za wykonanie całości zamówienia – sporządzony i wypełniony zgodnie w treścią SWZ.
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
10.1.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy p.z.p., art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. Składane zgodnie z SWZ.
10.1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10.1.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z SWZ.
10.1.5 Pełnomocnictwo - zgodnie z SWZ.
10.1.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.1.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które usługi lub roboty wykonają poszczególni wykonawcy. - zgodnie z SWZ
10.1.8 Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dotyczy) – tzw. „Self cleaning” — w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przestanki określone w art. 110 ust. 2 p.z.p.- zgodnie z SWZ.
10.1.9 Wadium - nie dotyczy.
10.1.10 Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów - zgodnie z SWZ. Szczegóły w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.27.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4813051,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe budynków znajdujących się na działkach wymienionych poniżej:
1) Działka nr ewidencyjny 6,
obręb Giżyce, gmina Grabów nad Prosną, powiat ostrzeszowski – nr nieruchomości Giżyce 1 lokalizacja wg google maps - https://maps.app.goo.gl/gKxZcjh9s5C7bzuH6

2) Działki nr ewidencyjny 245/2, 248/6,
obręb Giżyce, gmina Grabów nad Prosną, powiat ostrzeszowski – nr nieruchomości Giżyce Jeziorki 7 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/3KQH9gHJQiLbgCRu6

3) Działka nr ewidencyjny 39/1,
obręb Giżyce, gmina Grabów nad Prosną, powiat ostrzeszowski – nr nieruchomości Giżyce 7 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/eEanAV1FbLFt5hGA7

4) Działka nr ewidencyjny 752,
obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, powiat kaliski – nr nieruchomości Ostrów Kaliski 86 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/V3rrRYmHGsskcscC8

5) Działki nr ewidencyjny 203/2, 204/4,
obręb Kakawa Nowa, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski – nr nieruchomości Kakawa Nowa 38 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/KkSVhKG4NX4fRd1R8

6) Działki nr ewidencyjny 897, 910/6, 910/2, 910/3,
obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, powiat kaliski – nr nieruchomości Ostrów Kaliski 65 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/TyWnDa25aZyNgT6i6

7) Działka nr ewidencyjny 508/3,
obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, powiat kaliski – nr nieruchomości Ostrów Kaliski 88
lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/G33dxYnWz7Ny3pHH8

8) Działka nr ewidencyjny 874,
obręb Ostrów Kaliski, gmina Brzeziny, powiat kaliski – nr nieruchomości Ostrów Kaliski 48A lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/YVuxzCDq56WDV8W2A

9) Działka nr ewidencyjny 9,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 8 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/DgXwFvE9fvgfxr2t9

10) Działka nr ewidencyjny 82/4,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/FRuwsDsDCJC17Pax7

11) Działka nr ewidencyjny 435/2,
obręb Zamość, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Zamość 5
lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/WSozaT8Cd4upCuC77

12) Działki nr ewidencyjny 246, 241,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 23 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/zpVJVvHVb8aduGcZ8

13) Działka nr ewidencyjny 286,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 27 i 28 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/X5LYijbwKNxMoVPY9

14) Działka nr ewidencyjny 59,
obręb Kania, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/963W4mLx12QEdXib9

15) Działka nr ewidencyjny 54,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 11 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/iHhTJRnjwkzUTB4x9

16) Działka nr ewidencyjny 103,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 7 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/M89vtD9D2pdQA9C36

17) Działki nr ewidencyjny 27, 162/3, 31/1, 28/3,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 2 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/erQCXz7QELErt6Sm6

18) Działka nr ewidencyjny 100/4,
obręb Raduchów, gmina Sieroszewice, powiat ostrowski – nr nieruchomości Raduchów 33 lokalizacja wg google maps https://maps.app.goo.gl/yBC9CusnuUbpBqR59

Rozbiórka dotyczy budynków zgłoszonych wnioskiem o wydanie pozwolenia na rozbiórki w Starostwach Powiatowych w Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim i Ostrzeszowie, na które zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz zgodnie ze zgłoszeniem z art. 31 ust. 1a pkt 1 ww. ustawy uzyskano stosowne pozwolenia.
Teren rozbiórki należy zabezpieczyć pod względem BHP, a także zabezpieczyć przed kradzieżą oraz innymi ujemnymi oddziaływaniami. Teren rozbiórki należy odpowiednio oznakować. Wykonawca ma obowiązek wyznaczenia miejsca składowania odpadów oraz wyznaczenia miejsca na zaplecze socjalno-biurowe. Wykonawcę zobowiązuje się do zabezpieczenia drzewostanu podlegającego zachowaniu znajdującego się na działce przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas prac rozbiórkowych. Prace rozbiórkowe muszą być wykonane z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu pozwalającego na bezpieczne i skuteczne wykonanie rozbiórki.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i przetransportowania do zakładu zagospodarowania odpadów z terenu rozbiórki odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac rozbiórkowych oraz pozostałych odpadów znajdujących się na terenie nieruchomości, na których będą prowadzone prace rozbiórkowe. Koszty wywozu i utylizacji odpadów pozostają w gestii Wykonawcy realizującego zadanie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się na etapie realizacji (wykonywania) umowy uprawnieniami i zezwoleniami niezbędnymi do usuwania azbestu.
Ponadto do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu oraz prace geodezyjne po wykonanej rozbiórce na wymienionych działkach.
Na terenie nieruchomości odłączone są wszystkie media.
Powstały gruz budowlany należy załadować do jednostki transportowej i przetransportować do zakładu posiadającego stosowne zezwolenia na zagospodarowanie przedmiotowego odpadu. Pozostałe odpady należy wysegregować na terenie rozbiórki, magazynować selektywnie do czasu wywozu w wyznaczonym miejscu i przekazać do odpowiednich zakładów. W przypadku odpadów zawierających azbest, należy postępować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposób i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 ze zmianami). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem kart przekazania odpadów.
Po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych należy usunąć zaplecze socjalno-biurowe z terenu rozbiórki. Teren należy uporządkować i pozostawić w odpowiednim stanie. Należy również usunąć ewentualne zabezpieczenia pni drzew.
Po zakończeniu robót należy wykonać powykonawczą dokumentację geodezyjną, która będzie obejmowała wykonanie inwentaryzacji zagospodarowania wymienionych powyżej działek oraz aktualizację ewidencji gruntów i budynków.
Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w projektach rozbiórki, STWiOR, przedmiarach.
Zalecamy, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję terenową na przedmiotowych nieruchomościach w celu dokonania oględzin i/lub pomiarów własnych niezbędnych do złożenia oferty w postępowaniu. Wykonawca wykonuje oględziny we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania oględzin bez udziału przedstawiciela
ze strony Zamawiającego na podstawie danych lokalizacyjnych wskazanych powyżej w linkach Google Maps dla każdej z nieruchomości, która pozwoli na indywidualne przeprowadzenie oględzin. Zamawiający informuje, że złożenie oferty bez wykonania pomiarów własnych i oględzin terenowych obiektów przez Wykonawcę, jak również wystąpienie niezgodności pomiędzy wymiarami podanymi w przedmiarze robót i opisu załączonego do każdej nieruchomości, a wymiarami rzeczywistymi i stanem faktycznym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia za cenę wskazaną w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z zał nr 2 i 2a do SWZ - szczegóły w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
C - Cena oferty brutto („Cena") - 60 % - do uzyskania max. 60,00 pkt
S – Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 40% - do uzyskania max. 40,00 pkt
(Łącznie w obu kryteriach wyboru oferty – do uzyskania maksymalnie 100,00 pkt)
15.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę
punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + S
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena"
S - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia"
15.3 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
Cmin
C = ---------- x 100 x 60% = ….. pkt.
Cb
gdzie:
Cb – cena brutto badanej oferty,
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich nieodrzuconych ofert.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

Zasady oceny ofert w kryterium: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia” (S).
Kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia " będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego skróconego terminu wykonania, wpisanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie krótszym, niż termin wymagany 30 . 11 . 2025r.), w podany poniżej sposób:
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „Skrócenie terminu wykonania” poprzez przyznanie punktów za okres skrócenia terminu wykonania zamówienia liczonego w dniach w stosunku do terminu maksymalnego wykonania zamówienia określonego w treści SWZ, w następujący sposób
• wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wymaganym tj. do 30 . 11 . 2025r. – 0 pkt.
• wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie o 10 dni krótszym niż termin wymagany – 20 pkt, - termin wykonania do 20 .11.2025 r.
• wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie o 20 dni krótszym niż termin wymagany – 40 pkt, - termin wykonania do 10 .11.2025 r.
Jeśli Wykonawca nie zaproponuje skrócenia terminu wykonania zamówienia (nie poda żadnej informacji) lub zaoferuje 0 dni lub poda informację o równoważnym znaczeniu – oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów (w przedmiotowym kryterium).
Jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym zaoferuje skrócenie wykonania zamówienia o okres dłuższy niż 20 dni, do oceny zostanie przyjęty okres 20 dni i przyporządkowana zostanie punktacja - 40 pkt.

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku

15.4 Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium : „Skrócenie terminu wykonania zamówienia (S)” wynosi 40 pkt.
15.5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.2 SWZ.
15.6 Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów oferty uzyskanych w każdym z kryteriów oceny oferty. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
15.7 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
15.8 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert lub jedynym kryterium oceny jest cena lub koszt – Zamawiający zastosuje procedurę, o której mowa w art. 248 lub art. 249 ustawy PZP.
15.9 Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej i zawodowej:
a) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
-co najmniej jedną robotę budowlaną rozbiórkową polegającej na burzeniu ręcznym i/lub mechanicznym budynku/ów i/lub ich części wraz z wywozem gruzu (celem jego utylizacji) na minimum 1 obiekcie o wartości prac rozbiórkowych co najmniej 50000,00 zł brutto.
(W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót/prac podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składane na żądanie Zamawiającego:
10.2.1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
10.2.2 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6; art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
10.2.3 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p.;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
10.2.4 oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
10.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy P.z.p., składa również w ww. terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2 SWZ, dotyczące każdego z tych podmiotów, z wyłączeniem oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej. Szczegóły w SWZ.
Pozostałe informacje z SWZ: 12.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
12.1.1 - pkt 10.1.10 SWZ (uprawnienie do podpisywania) – zdanie 2 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
12.1.2 - pkt 10.2.1 SWZ (w zakresie art. 108 ust.1. pkt 1, 2 i 4 ustawy P.z.p.) – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 10.2.1 SWZ - sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem;
12.1.3 - pkt 10.2.3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
12.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy P.z.p., zastępuje się je zgodnie z treścią SWZ. Szczegóły w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu składane na żądanie Zamawiającego:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - potwierdzający warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt 7.2.4 SWZ i przygotowany zgodnie z załącznikiem do SWZ: Wykaz robót
oraz
załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
-zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy P.z.p.) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 7.2.4 SWZ, wymagania te muszą być spełnione przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.
11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika do SWZ, aktualny na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.7 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
11.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp). W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum, łączenie zdolności członków konsorcjum w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może następować w sposób dowolny. Liczy się rola, jaką członek grupy odegra przy realizacji zamówienia. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia. Powyższe oświadczenie ma na celu umożliwienie Zamawiającemu weryfikację czy planowany podział zadań pomiędzy członków konsorcjum zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych zasobów w zakresie wymagań postawionych w pkt. 7 SWZ (zgodnie z treścią załącznika do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy:
1) z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
2) z powodu wystąpienia warunków meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac,
3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
4) w przypadku wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, jeśli stały się niezbędne, a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych i spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów Zamawiającego,
a wartość takiej zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy,
5) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy,
6) z powodu wystąpienia konieczności wykonania prac, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy,
7) jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza niż próg unijny określony dla robót budowlanych oraz jest niższa niż 15 % wartości Umowy i zmiany te nie prowadzą do zmiany ogólnego charakteru Umowy,
8) z powodu konieczności zmiany terminów realizacji, np. w przypadku wystąpienia warunków meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych przez okres dłuższy niż 7 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z Zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków,
9) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773)
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 472)
10) w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu Umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia Umowy
11) w przypadku zmiany podwykonawców postępowania.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą Umowę.
Szczegóły w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://przetargi.wody.gov.pl ;adres bezpośredni postępowania: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22762,Zbiornik-Wielowies-Klasztorna-na-rzece-Prosnie-Rozbiorka-budynkow-na-terenie-pow.html. Szczegóły w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy p.z.p., Wykonawcę, na podstawie:
7.1.1 art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p.;
7.1.2 następujących okoliczności wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy p.z.p. (wyłącznie wymienionych poniżej):
art. 109 ust. 1 pkt 4 - w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
7.1.3 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
(Odniesienia do punktów w niniejszym ogłoszeniu - jeżeli nie dotyczą samego Ogłoszenia o zamówieniu - odnoszą się do numeracji SWZ)
Wymagany termin wykonania zamówienia - Termin wykonania zamówienia wynosi: - od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2025r. (maksymalny termin wykonania zamówienia). Zamówienie należy wykonać w terminie zgodnym z deklaracją Wykonawcy wyrażoną w złożonej ofercie przetargowej
Uwaga: Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – w zależności od deklaracji Wykonawcy w złożonej ofercie przetargowej.
4.3 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję terenową na przedmiotowych nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia w celu dokonania oględzin i/lub pomiarów własnych niezbędnych do złożenia oferty w postępowaniu. Wykonawca wykonuje oględziny we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania oględzin bez udziału przedstawiciela ze strony Zamawiającego na podstawie danych lokalizacyjnych wskazanych w linkach Google Maps (OPZ) dla każdej z nieruchomości, która pozwoli na indywidualne przeprowadzenie oględzin i tym samym Zamawiający nie egzekwuje art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy p.z.p. w przedmiotowym postępowaniu. Niniejsze postanowienia nie stoją w sprzeczności z zapisami wzoru umowy.
Stosownie do art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu. Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników Wykonawcy zgodnie z treścią SWZ.
Szczegóły w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.