Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157507/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00175436/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00313751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz oświetlenia awaryjnego w części istniejącego budynku przy ul. Poniatowskiego nr 18a w Raszynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz oświetlenia awaryjnego w części istniejącego budynku przy ul. Poniatowskiego nr 18a w Raszynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225c3f46-ced5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace modernizacyjne sieci elektrycznej, sieci LAN oraz modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego i systemu wentylacji w Przychodni przy ul. Poniatowskiego 18A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-05-MDM/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zakresem elektrycznym, teletechnicznym oraz z zakresu ppoż. Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót elektrycznych, teletechnicznych oraz ppoż w związku z realizacją inwestycji.
Zakres prac został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Umowy:
1) Załącznik nr 8 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
2) Załącznik nr 9 – Przedmiar robot (kosztorys),
3) Załącznik nr 10 – Projekt wykonawczy wraz ze spisem rysunków:
a) Załącznik nr 1 - L01 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piwnicy.
b) Załącznik nr 2 - L02 Plan instalacji oświetlenia. Rzut parteru.
c) Załącznik nr 3 - L03 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piętra 1.
d) Załącznik nr 4 - L04 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piętra 2.
e) Załącznik nr 5 - E01 Plan instalacji gniazd. Rzut piwnicy.
f) Załącznik nr 6 - E02 Plan instalacji gniazd. Rzut parteru.
g) Załącznik nr 7 - E03 Plan instalacji gniazd. Rzut piętra 1.
h) Załącznik nr 8 - E04 Plan instalacji gniazd. Rzut piętra 2.
i) Załącznik nr 9 - S01 Schemat instalacji LAN.
j) Załącznik nr 10 - S2 Schemat instalacji przyzywowej.
k) Załącznik nr 11 - S03 Schemat rozbudowy rozdzielnicy RIT.
4) Załącznik nr 11 - Harmonogram wykonania robót budowlanych.
5) Załącznik nr 13 – Karty katalogowe.
6) Załącznik nr 14 – Obliczenia oświetlenia.
II. Przepisy i Ustawy:
1. Roboty powinny być wykonane zgodnie z :
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)
Ustawą z dnia 10.04.1997r. - Prawo Energetyczne - Dz.U.nr 54 z 1997 r. poz. 348 wraz z późniejszymi zmianami;
2) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr80 poz. 563);
3) Rozporządzeniem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U.nr 129 z 1997 r. poz.844 z późniejszymi zmianami;
4) Normą PN-EN IEC 61439 - Rozdzielnice i sterownice niskonapięciowe;
5) Normą PN-HD 60364-5 - Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych -- Część 5;
6) Normą PN-EN 61140:2016-07E - Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym. Wspólne aspekty instalacji i urządzeń;
7) Normą SEP-E-004:2014/A1:2019-05 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa;
III.WARUNKI I ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
1. Przed złożeniem oferty cenowej, Wykonawca zobowiązany jest obowiązkowo do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz zapoznać się z istniejącą infrastrukturą elektryczną. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 07.04.2023 r. na godz. 12.00. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres e-mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania: Raszyn ul. Poniatowskiego nr 18a (wejście do budynku).
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3. Oferta powinna zawierać zarówno elementy wymienione w OPZ oraz Umowie, jak i ustalenia z wizji lokalnej.
4. Oferta Wykonawcy powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją robót związanych z pracami opisanymi w niniejszym OPZ oraz Umowie, oraz tych, które Wykonawca powinien uwzględniać przy realizacji zadania.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia w wycenie wszystkich materiałów, również pomocniczych, wszystkich niezbędnych robót i pracy sprzętu, wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania oraz koniecznych z punktu widzenia sztuki budowlanej, które nie zostały sprecyzowane w niniejszym OPZ oraz Umowie.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe obliczenie ilości robót tak, aby obejmowały one kompletną i poprawną realizację zadania. Ilość robót podane przez Zamawiającego mają charakter pomocniczy, nie powinny być jedyną podstawą przygotowania oferty. Wykonawca powinien zweryfikować obmiary na podstawie dokumentacji, wizji lokalnej, zasad sztuki budowlanej i doświadczeń przy podobnych realizacjach.
7. Wykonawca powinien tak zorganizować prace, aby nie kolidowały z jego działalnością - prace modernizacyjne i przełączeniowe muszą być wykonane bezkonfliktowo z ciągłą pracą Zamawiającego, w szczególności nie dopuszcza się odłączenia odbioru i pozostawienia bez zasilania przez okres dłuższy niż ustalony z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35775316 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS System Mateusz Siek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952377553
7.3.3) Ulica: Wiosenna 35a/2
7.3.4) Miejscowość: Wołomin 05-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35775316 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-26INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.