eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz oświetlenia awaryjnego w części istniejącego budynku przy ul. Poniatowskiego nr 18a w Raszynie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz oświetlenia awaryjnego w części istniejącego budynku przy ul. Poniatowskiego nr 18a w Raszynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz oświetlenia awaryjnego w części istniejącego budynku przy ul. Poniatowskiego nr 18a w Raszynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225c3f46-ced5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072232/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace modernizacyjne sieci elektrycznej, sieci LAN oraz modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego i systemu wentylacji w Przychodni przy ul. Poniatowskiego 18A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings
3. Oświadczenia W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@szpzlo-ochota.pl
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor co najmniej Intel IV 2 GHZ lub odpowiednik o porównywalnej wydajności lub lepszej od innego dostawcy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
a) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”) itd. Zgodnie z SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2511-05-MDM/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zakresem elektrycznym, teletechnicznym oraz z zakresu ppoż. Roboty obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót elektrycznych, teletechnicznych oraz ppoż w związku z realizacją inwestycji.
Zakres prac został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Umowy:
1) Załącznik nr 8 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
2) Załącznik nr 9 – Przedmiar robot (kosztorys),
3) Załącznik nr 10 – Projekt wykonawczy wraz ze spisem rysunków:
a) Załącznik nr 1 - L01 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piwnicy.
b) Załącznik nr 2 - L02 Plan instalacji oświetlenia. Rzut parteru.
c) Załącznik nr 3 - L03 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piętra 1.
d) Załącznik nr 4 - L04 Plan instalacji oświetlenia. Rzut piętra 2.
e) Załącznik nr 5 - E01 Plan instalacji gniazd. Rzut piwnicy.
f) Załącznik nr 6 - E02 Plan instalacji gniazd. Rzut parteru.
g) Załącznik nr 7 - E03 Plan instalacji gniazd. Rzut piętra 1.
h) Załącznik nr 8 - E04 Plan instalacji gniazd. Rzut piętra 2.
i) Załącznik nr 9 - S01 Schemat instalacji LAN.
j) Załącznik nr 10 - S2 Schemat instalacji przyzywowej.
k) Załącznik nr 11 - S03 Schemat rozbudowy rozdzielnicy RIT.
4) Załącznik nr 11 - Harmonogram wykonania robót budowlanych.
5) Załącznik nr 13 – Karty katalogowe.
6) Załącznik nr 14 – Obliczenia oświetlenia.

II. Przepisy i Ustawy:
1. Roboty powinny być wykonane zgodnie z :
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)
Ustawą z dnia 10.04.1997r. - Prawo Energetyczne - Dz.U.nr 54 z 1997 r. poz. 348 wraz z późniejszymi zmianami;
2) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr80 poz. 563);
3) Rozporządzeniem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz.U.nr 129 z 1997 r. poz.844 z późniejszymi zmianami;
4) Normą PN-EN IEC 61439 - Rozdzielnice i sterownice niskonapięciowe;
5) Normą PN-HD 60364-5 - Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych -- Część 5;
6) Normą PN-EN 61140:2016-07E - Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym. Wspólne aspekty instalacji i urządzeń;
7) Normą SEP-E-004:2014/A1:2019-05 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa;
III.WARUNKI I ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
1. Przed złożeniem oferty cenowej, Wykonawca zobowiązany jest obowiązkowo do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz zapoznać się z istniejącą infrastrukturą elektryczną. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 07.04.2023 r. na godz. 12.00. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres e-mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania: Raszyn ul. Poniatowskiego nr 18a (wejście do budynku).
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3. Oferta powinna zawierać zarówno elementy wymienione w OPZ oraz Umowie, jak i ustalenia z wizji lokalnej.
4. Oferta Wykonawcy powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją robót związanych z pracami opisanymi w niniejszym OPZ oraz Umowie, oraz tych, które Wykonawca powinien uwzględniać przy realizacji zadania.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia w wycenie wszystkich materiałów, również pomocniczych, wszystkich niezbędnych robót i pracy sprzętu, wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania oraz koniecznych z punktu widzenia sztuki budowlanej, które nie zostały sprecyzowane w niniejszym OPZ oraz Umowie.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe obliczenie ilości robót tak, aby obejmowały one kompletną i poprawną realizację zadania. Ilość robót podane przez Zamawiającego mają charakter pomocniczy, nie powinny być jedyną podstawą przygotowania oferty. Wykonawca powinien zweryfikować obmiary na podstawie dokumentacji, wizji lokalnej, zasad sztuki budowlanej i doświadczeń przy podobnych realizacjach.
7. Wykonawca powinien tak zorganizować prace, aby nie kolidowały z jego działalnością - prace modernizacyjne i przełączeniowe muszą być wykonane bezkonfliktowo z ciągłą pracą Zamawiającego, w szczególności nie dopuszcza się odłączenia odbioru i pozostawienia bez zasilania przez okres dłuższy niż ustalony z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wydłużonej gwarancji na wykonane roboty budow-lane i wszystkie jej składowe.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokument potwierdzający, że
posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej – tj. obejmującej swoim zakresem roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000, zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, terminowo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej dwie roboty budowlane, związane z przedmiotem zamówienia w zakresie realizacji wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych, oświetlenia awaryjnego itp. o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda robota budowlana oraz załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz są zgodne z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo (w założonym terminie) ukończone (z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 7 do SWZ),
b) będzie dysponował w realizacji zamówienia osobą w specjalności: (z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 8 do SWZ),
Kierownik robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje elektryczne bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekominukacyjnej i posiadający min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania w/w robotami i posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy D i E oraz aktualne potwierdzenie przynależności do izby inżynierów budownictwa.
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (będący zał. nr 4 do Umowy).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
1) przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w tym zmianę terminów cząstkowych przewidzianych w Umowie:
a) w przypadku opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, np. nie przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy w terminie określonym w § 5 ust.1 Umowy,
b) gdy dochowanie terminu określonego w Umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,
c) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, odbiegających od średnich w okresie realizacji robót, przy czym fakt ten musi zostać udokumentowany sporządzeniem przez Kierownika robót notatki oraz zgłoszenie niezwłocznie Zamawiającemu,
d) Wstrzymanie robót musi nastąpić na podstawie sporządzenia notatki przez Kierownika robót i musi być zatwierdzone i uzasadnione przez Zamawiającego,
e) w przypadku zaistnienia okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób trzecich, w szczególności w przypadku przedłużania się procedur administracyjnych na etapie wydawania zgód bądź uzgodnień itp., mających wpływ na termin realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy,
f) w przypadku wstrzymania robót przez organy nadzoru, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) w razie konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz bądź uzgodnień, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy;
2) wprowadzenie robót zamiennych w przypadkach, gdy:
a) materiały budowlane przewidziane w Umowie do wykonania Przedmiotu Umowy nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji,
b) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz,
- przy czym łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia robót dodatkowych nie może przekroczyć kwoty ryczałtowej za wykonanie całości prac zaproponowanej przez Wykonawcę w jego ofercie;
3) zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy,
5) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
6) zmiany spowodowane siłą wyższą określoną § 16 Umowy, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych oraz dokonania odbiorów robót,
7) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, uzasadniających ryzyko, że roboty przez niego wykonane mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
a) w opisanych powyżej przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy brutto, termin wykonania Przedmiotu Umowy, termin płatności, sposób realizacji Przedmiotu Umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia,
b) w opisanych powyżej przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym Wykonawcą, jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem Przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy;
8) w zakresie zmiany podwykonawcy lub zakresu (części) zamówienia powierzanego do wykonania podwykonawcy;
9) innych zmian niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 455 ustawy Pzp itd - zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlo-ochota/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.
WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 07.04.2023 r. na godz. 12.00. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres e-mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania: Raszyn ul. Poniatowskiego nr 18a (wejście do budynku).
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.