eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczRemont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu



Og³oszenie z dnia 2025-04-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4aeffab8-5aa5-41a0-af8d-471490ef53bb

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00213399

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042813/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Poprawa efektywno¶ci energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Gminie Milicz- budynek przy ul. Wojska Polskiego 8 w Miliczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poprawa efektywno¶ci energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w gminie Milicz – budynek przy ul. Wojska Polskiego 8 w Miliczu”, Priorytet nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku” Dzia³anie nr 2.2 „Efektywno¶æ energetyczna w budynkach mieszkalnych” Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza,
opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: t.tatarek@milicz.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji elektronicznej wa¿ne dla Wykonawcy znajduj± siê w Rozdz. XIII SWZ na przedmiotowe zadanie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Za³±czniku Nr 3 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Za³±czniku Nr 3 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFE.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Inwestycja pn.: „Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu”.
LOKALIZACJA: dzia³ka nr 116, AM16, obrêb Milicz, gmina Milicz
Przedmiotem inwestycji jest remont i przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu, na terenie dzia³ki numer 116, AM16, obrêb Milicz, gmina Milicz.

Zakres inwestycji obejmuje min.:
-oczyszczenie, uzupe³nienie i konserwacja ¶cian coko³owych i detali z ceg³y klinkierowej
-ocieplenie ¶cian w gruncie - p³ytami styropianowymi gr. 15cm
- ocieplenie ¶cian zewnêtrznych - tynkiem perlitowym ciep³ochronny gr. 5cm
- ocieplenie stropodachu wentylowanego – we³na mineralna gr. 25 cm
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z nawiewnikami,
- odtworzenie - wymiana parapetów okiennych wewnêtrznych i zewnêtrznych,
- renowacja balustrad i krat okiennych oraz orynnowania,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- monta¿ pompy ciep³a i kot³a gazowego wraz z instalacj± kot³owni i osprzêtem,
- instalacjê centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej,
- likwidacjê – demonta¿ czê¶ci istniej±cej instalacji,
- prace wykoñczeniowe, naprawcze i odtworzeniowe w ramach termomodernizacji.
- uruchomienie instalacji, przeszkolenie pracowników w zakresie obs³ugi, dope³nienie wszelkich formalno¶ci niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania instalacji.
Zadanie realizowane w ramach projektu pt. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w gminie Milicz – budynek przy ul. Wojska Polskiego 8 w Miliczu”, Priorytet nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku” Dzia³anie nr 2.2 „Efektywno¶æ energetyczna w budynkach mieszkalnych” Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027. Umowa o dofinansowanie projektu w ramach FEDS 2021-2027, nr FEDS.02.02-IP.01-0035/23 z dnia 17.02.2025r.

Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacj± projektow± oraz Specyfikacj± Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – opracowan± przez Dolno¶l±sk± Agencjê Energii i ¦rodowiska s.c. Jerzy ¯urawski, Bo¿ena ¯urawska, ul. Pe³czyñska 11, 50-180 Wroc³aw.
Zadanie realizowane na podstawie za¶wiadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 4 grudnia 2023 roku.

Wy¿ej wymienione dokumentacje i opracowania s± materia³ami pomocniczymi do ustalenia przez Wykonawców wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego i stanowi± Za³±cznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji.
UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± kosztorysu ofertowego z zastrze¿eniem, i¿ kosztorys ten nie bêdzie stanowi³ przedmiotu oceny, stanowiæ bêdzie wy³±cznie dokument pomocniczy s³u¿±cy do wyceny okre¶lonych grup robót. Wykonawca zobowi±zany jest do do³±czenia do oferty kosztorysu ofertowego, który bêdzie podstaw± do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Wynagrodzenie rycza³towe obejmuje wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytu³u wszelkich kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, a tak¿e oddzia³ywania innych czynników maj±cych lub mog±cych mieæ wp³yw na koszty. Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia rycza³towego.
Cena oferty musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania, jak równie¿ wszystkie pozosta³e koszty bez których nie mo¿na wykonaæ przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê rycza³tow± zamówienia. Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia rycza³towego.
Dok³adne dane, niezbêdne do wyceny zadania i obliczenia ceny nale¿y okre¶liæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiaj±cego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.

Dodatkowo Zamawiaj±cy podkre¶la, ¿e w szczególno¶ci w sytuacji, gdy:
1)oka¿e siê, ¿e rozwi±zania zawarte w poszczególnych czê¶ciach dokumentacji projektowej (np. czê¶æ opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie s± ujête ³±cznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowi±zany uj±æ wszystkie elementy i je zrealizowaæ,
2)w razie stwierdzenia rozbie¿no¶ci pomiêdzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ decyzjê Zamawiaj±cego o sposobie likwidacji tej rozbie¿no¶ci.
Zmiany w tym zakresie nie stanowi± zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowi± usuniêcie rozbie¿no¶ci w dokumentacji, a w zwi±zku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usuniêcia tej rozbie¿no¶ci nie s± zamówieniem dodatkowym ani nie wymagaj± podpisania aneksu zmieniaj±cego Przedmiot Umowy i nie mog± skutkowaæ dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich prac niezbêdnych do osi±gniêcia zak³adanego rezultatu. Wszystkie o¶wiadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postêpowania nale¿y interpretowaæ zgodnie z powy¿szym celem.

Wszelkie nazwy w³asne producentów oraz znaki towarowe materia³ów i urz±dzeñ u¿yte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny byæ interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwi±zañ maj±cych zastosowanie w projekcie. Takie materia³y i urz±dzenia mo¿na zast±piæ materia³ami/urz±dzeniami równowa¿nymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a je¿eli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materia³y u¿yte do budowy musz± byæ bezwzglêdnie zatwierdzone przez Zamawiaj±cego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.

Wykonawca w ci±gu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo – finansowy robót zawieraj±cy pozycje okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z za³±czonym wzorem – Za³. nr 1A do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

31712331-9 - Fotoogniwa

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót mo¿e dotyczyæ wszystkich robót (wraz z us³ugami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót) zawartych w przedmiocie zamówienia. Warunkiem udzielenie zamówienia jest przedstawienie pisemnego uzasadnienia. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± ustalone poni¿ej kryteria oceny ofert:
- kryterium cena oferty – waga 60 %,
- kryterium d³ugo¶æ gwarancji – waga 40%.
a) kryterium cena
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 pkt. C =Cmin/Cx x 60 pkt. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy
zastosowaniu powy¿szego wzoru, gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê brutto (z VAT) realizacji zamówienia
Cmin - cena oferty najni¿szej niepodlegaj±cej odrzuceniu
Cx - cena oferty ocenianej
b) kryterium d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach
Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ gwarancjê jako¶ci w miesi±cach. Zaproponowany okres nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36
miesiêcy i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu
poni¿szego wzoru:
G =Gox/Gmax x 40 pkt gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za gwarancjê jako¶ci Gox - d³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej
Gmax – oferty z najd³u¿szym terminem gwarancji na zrealizowane zamówienie;
Ca³kowita ilo¶æ punktów zostanie wyliczona poprzez zsumowanie punktów z poszczególnych kryteriów. Punkty bêd± przyznawane z
dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokr±gleñ. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu
Wykonawcy, który otrzyma 100 punktów wg poni¿szego wzoru:
W= (Cmin/Cox x 60% + Gox/Gmax x 40%) x100
W- ilo¶æ punktów ocenianej oferty
Cmin – cena z najni¿szej oferty
Cox – cena ocenianej oferty
Gmax – maksymalna d³ugo¶æ gwarancji jako¶ci w miesi±cach, nie d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy
Gox – d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A)Wykonawcy spe³ni± warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego og³oszenia je¿eli wyka¿±, ¿e wykonali w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie) roboty budowlane, w tym:
- co najmniej dwie odrêbne roboty budowlane (zadania), polegaj±cych na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych w zakresie ocieplenia, wymiany stolarki, wymiany ¼ród³a ciep³a oraz monta¿u fotowoltaiki, o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 500 m2 i warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót. Powy¿sze nie obejmuje robót w zakresie budynków kontenerowych oraz remontów.
* Pod pojêciem „budynek u¿yteczno¶ci publicznej”, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. ( t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1225 ze zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, nale¿y rozumieæ „budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, wychowania, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, ¶wiadczenia us³ug w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostêpny, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy i lub socjalny”

B) Wykonawcy spe³ni± warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego og³oszenia poprzez wykazanie, i¿ dysponuj± osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej:
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ (kierownik budowy) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2025 r., poz.418) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych;

- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót); w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz.418) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych;
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (kierownik robót); w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz.418) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób. Na ka¿dym etapie postêpowania, na podstawie art. 116 ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymagalnych zdolno¶ci, je¿eli uzna, ¿e wskazane osoby s± zaanga¿owane w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mog±ce mieæ negatywny wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia. Wykonawca bêdzie w tym wypadku zobowi±zany do wskazania innych osób spe³niaj±cych wymagania zamawiaj±cego lub w przeciwnym wypadku zostanie wykluczony z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub wiêcej Wykonawców - warunek dotyczy Wykonawców wspólnie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmuj±:
1) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) Aktualne za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, z w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub
zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wraz z ofert± sk³adane s± nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Za³±cznika nr 1 do SWZ,
1A) Kosztorys ofertowy przygotowywany przez Wykonawcê - Za³. nr 1B do SWZ;
2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 108 ust.1 i 109 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5, 7 i 8 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ wraz z informacj± o podmiotach, na które powo³uje siê Wykonawca w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, w celu wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz pozosta³ych dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów;
3) Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych - Za³±cznik Nr 3 do SWZ;
4) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy danego Wykonawcy) przygotowane przez Wykonawcê;
5) Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów w zakresie zdolno¶ci zawodowej – Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy). UWAGA: Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu podpisuje podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby lub jego pe³nomocnik;
6) Pisemne zobowi±zanie o oddaniu Wykonawcy niezbêdnych zasobów w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). UWAGA: Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu podpisuje podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby lub jego pe³nomocnik.
7) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,
z którego wynika jakie roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru z Za³±cznika nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100);

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Niezale¿nie od mo¿liwo¶ci zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za obopóln± zgod± Stron, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2, która spowodowana bêdzie:
a) wyst±pieniem niesprzyjaj±cych warunków realizacji przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci:
− si³y wy¿szej (np.: wojna, strajk, stan klêski ¿ywio³owej, epidemia itd.);
− warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: temperatury powietrza poni¿ej 0,0 ֯C, wiatru uniemo¿liwiaj±cego pracê maszyn budowlanych, gwa³townych opadów deszczu (w tym oberwanie chmury), ¶niegu, gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi;
− warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ zgodnie z technologi± przewidzian± przez producentów;
− ujawnienia niewypa³ów i niewybuchów;
− wykopalisk archeologicznych;
− odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe, warunki gruntowe itp.);
− odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);
b) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych zamiennych lub uzupe³niaj±cych, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami wystêpuj±cymi w zwi±zku z przed³u¿eniem tego terminu,
c) konieczno¶ci± wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,
d) zmianami w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek Wykonawcy lub
Zamawiaj±cego,
e) pisemnym ¿±daniem wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile ¿±danie lub wydanie zakazów nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) zaistnieniem uwarunkowañ organizacyjno-technicznych, w szczególno¶ci maj±cych miejsce w przebudowywanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez u¿ytkownika, b±d¼ realizacji prac przez wiêcej ni¿ jednego Wykonawcê na wspólnym placu budowy, a tak¿e w przypadkach przerwania robót objêtych przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objêtych zamówieniem podstawowym prac niemo¿liwych do przewidzenia albo prac polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, us³ug lub dostaw;
g) zmian± terminu bêd±cego nastêpstwem dzia³ania organów administracji, tj. przekroczenia terminów okre¶lonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleñ czy odmowy ich wydania;
h) wyst±pieniem innych przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd±:
− nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiaj±cego;
− konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
− przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru oferty - powy¿ej 30 dni;
z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
Pozosta³e warunki, zakres i zasady dokonywania zmian okre¶la SWZ na przedmiotowe zadanie (Za³. nr 10 - w Projekt umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101884

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku: BS MILICZ nr rachunku: 72 9582 0000 2000 0000 0358 0004 z dopiskiem „Wadium – IFE.271.4.2025”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1)musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3)powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4)termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5)w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6)beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Milicz, z siedzib± ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz.
7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.