eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilczętaModernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta



Ogłoszenie z dnia 2025-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552496504

1.5.8.) Numer faksu: 552496503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4430f855-310b-428e-914d-d9c94fa52ce3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4430f855-310b-428e-914d-d9c94fa52ce3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674200/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące modernizacji urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem.
2) Zakres terenowy robót – 20 miejscowości Gminy Wilczęta.
3) Na przedmiot zamówienia składają się:
• Dostawa wodomierzy statycznych z wbudowanym modułem komunikacji radiowej lub kompatybilną nakładką radiową wraz z wymianą. Łączna ilość wodomierzy przewidziana do wymiany wynosi 1 000 szt. Parametry wskazano na podstawie przeprowadzonego audytu zewnętrznego sporządzonego na podstawie oględzin 102 szt. wodomierzy.
• Liczba wodomierzy o danej średnicy ma charakter orientacyjny. Wykonawca winien wymienić wodomierze odpowiednio rozmiarami np. DN20 za DN20, a DN15 za DN15.
• Każdy dostarczony wodomierz winien być fabrycznie nowy i posiadać aktualną cechę legalizacyjną, którą nadano nie wcześniej niż w roku dostawy wodomierzy do Zamawiającego. Dostarczone wodomierze muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. Nr 209/2007 poz. 1513).
• W przypadku braku możliwości wykorzystania zasuwy przyłącza wodociągowego danej nieruchomości należy zastosować metodę zamrażania przyłączy umożlwiającą wymianę wodomierza bez konieczności zasuwania zasuw głównych.
• Dostawa zestawu inkasenckiego składającego się z mobilnego urządzenia (tabletu) z zainstalowanym oprogramowaniem do zdalnego odczytu danych (2 szt.) wraz z dedykowanym układem nadawczo-odbiorczym oraz niezbędne akcesoria pozwalające na bezpieczne korzystanie z zestawu w samochodzie - 1 kpl. W skład zestawu inkasenckiego winna wchodzić drukarka termiczna (1 szt.) kompatybilna z mobilnym urządzeniem (tabletem) do odczytu;
• Dostawa oprogramowania wraz z udzieleniem licencji/sublicencji na konfigurację i odczyt do obsługi systemu zdalnych odczytów (dla docelowo 1 000 szt. wodomierzy, licencja dla 2 urządzeń na okres 5 lat od dnia zakończenia projektu) wraz z 2 przenośnymi modemami radiowymi współpracującymi z 2 mobilnymi urządzeniami (tablety) do odczytu;
• Wdrożenie systemu i jego konfiguracja z urządzeniami (wodomierze, modemy radiowe, tablety) oraz integracja z oprogramowaniem rozliczeniowym Zamawiającego - dla docelowo 1 000 szt. wodomierzy (system zdalnych odczytów musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego systemem fakturowania TYTAN SQL);
• Dostawa dokumentacji montowanych urządzeń i oprogramowania:
a. Dokumentacja sprzętu, karty katalogowe, certyfikaty, zatwierdzenia, oświadczania i inne.
b. Dokumentacja oprogramowania składająca się z dokumentacji technicznej
i dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej mechanizmów integracji z systemami Zamawiającego (przede wszystkim z systemem fakturowania).
• Opracowanie harmonogramu wdrożenia dla poszczególnych miejscowości.
• Przeprowadzenie szkolenia uprawnionych pracowników w zakresie obsługi przedmiotu umowy. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone dla wyznaczonych pracowników (3 osoby). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów szkoleniowych w formie wydruków (4 zestawy) oraz w wersji cyfrowej z instrukcją obsługi wdrażanego systemu oraz metod jego odczytu.
4) Zamawiający informuje, że załączony audyt z przedmiarem stanowi część pomocniczą do określenia szacowania ilości robót w zakresie wymiany wodomierzy. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac związanych z wymianą wodomierzy większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze koniecznych do wykonania robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie powyższej dokumentacji w cenie umownej.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi normami branżowymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy, ustaleniami z Zamawiającym oraz właściwymi przepisami bhp.
6) Wszystkie stosowane materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne Polskimi Normami, powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydawane przez upoważnioną instytucję krajową. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowalnych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
7) Przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony środowiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1096194,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1096194,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.