eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyOpracowanie w Systemie Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7 Mapa bazy danych GESUT oraz bazy danych obiektów topograficznych dla obrębu Grzebienisko w gminie Duszniki



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie w Systemie Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7 Mapa
bazy danych GESUT oraz bazy danych obiektów topograficznych dla obrębu Grzebienisko w gminie Duszniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928766

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borowiakg@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie w Systemie Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7 Mapa
bazy danych GESUT oraz bazy danych obiektów topograficznych dla obrębu Grzebienisko w gminie Duszniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f55659-1480-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003853/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie w Systemie Informacji Przestrzennej GEO INFO 7 Mapa bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz bazy danych obiektów topograf. w skalach 1:500–1:5000 dla o. Grzebienisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178573/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK-I.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest założenie kompletnej w treści obligatoryjnej i fakultatywnej numerycznej mapy zasadniczej poprzez sporządzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu zwanej dalej bazą GESUT oraz założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000, zwanej dalej bazą BDOT500, zharmonizowanych
z bazami danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, na podstawie pomiarów oraz istniejącej w zasobie dokumentacji geodezyjnej dla obrębu Grzebienisko w gminie Duszniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Warunki techniczne - Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację nin. zamówienia kwotę 130 000,00 zł.
Termin wykonania zamówienia
10 tygodni od podpisania umowy, nie później niż do dnia 15.12.2021 r.
3) Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia (podlega ocenie w przyjętych kryteriach oceny ofert):
Minimalny okres gwarancji: 24 m-ce od odbioru,
Maksymalny okres gwarancji: 60 m-cy od dnia odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

72320000-4 - Usługi bazy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 257 pkt 1 uPzp
Art. 255 pkt 6 uPzp
Działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 257 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej oraz dokonał unieważnienia ww. postępowania.
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru zwrócił się do Wydziału Finansów z prośbą
o dokonanie zmian w planie wydatków Budżetu Powiatu Szamotulskiego na rok 2021, poprzez przeniesienie środków w wysokości 85.000 zł z § 6050 na § 4300 celem zabezpieczenia sfinansowania przedmiotowego zadania. Pismem z dnia 19 października 2021 r. Skarbnik Powiatu Szamotulskiego wyjaśnił, iż w związku z koniecznością równoważenia Budżetu Powiatu Szamotulskiego w części dotyczącej dochodów i wydatków bieżących, nie ma możliwości dokonania zmian, o które wnosił Wydział GK.
Zamawiający stwierdził, iż z powodu braku środków finansowych oraz braku możliwości pozyskania środków z innych źródeł, jest zmuszony unieważnić przedmiotowe postępowanie. Zamawiający wskazał w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ klauzulę informacyjną, o której mowa w art. 257 pkt 1 uPzp.
Faktyczny brak środków finansowych uniemożliwia zawarcie umowy bez rażącego naruszenia przepisów ustawy o finansach publicznych. Brak środków finansowych uniemożliwia zawarcie umowy bez istotnej wady, tj. możliwości sfinansowania zamówienia, stąd postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129997 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.