Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232844/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00257036/01 - Wynik z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
na sezon zimowy 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.4.2.) Miejscowość: Karpacz
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 757619150
1.4.8.) Numer faksu: 757619224
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241815
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00232844/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczącą:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego);
2) terminu, w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych;
3) zakresu zmniejszenia (w przypadku łagodnej zimy) lub nieistotnego zwiększenia ilości dostawy (w myśl zapisu art. 455 ust. 2 ustawy Pzp), oraz jej rozliczenia tj. zmniejszenia lub zwiększenia kwoty wynagrodzenia, zgodnie z faktyczną ilością dostawy w zależności od potrzeb;
4) podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów, zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia;;
5) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
6) zmiany podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takich okolicznościach Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
7) zmiany podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczącą:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego);
2) terminu, w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych;
3) nieistotnego zwiększenia ilości dostawy (w myśl zapisu art. 455 ust. 2 ustawy Pzp), oraz jej rozliczenia tj. zwiększenia kwoty wynagrodzenia, zgodnie z faktyczną ilością dostawy w zależności od potrzeb;
4) podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów, zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia;;
5) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
6) zmiany podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takich okolicznościach Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
7) zmiany podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.d.13.2025.MD Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby wyposażenia bazy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z zabudową w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
- Dostawa samochodów elektrycznych, pasażersko-dostawczych, na potrzeby projektu "Kampania Kolejowe ABC III" [2]
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami na potrzeby pralni centralnej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu- II postępowanie
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.