Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00238964/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00305856/01 - Wynik z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241215
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00234795/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Oceny ofert dokonuje komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Łodzi.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM OCENY OFERT WARTOŚĆ
Cena – (C) 80%
Okres gwarancji (G) 10%
Częstotliwość serwisu eksploatacyjnego (SE) 10%
3. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.
4. Punktacja (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru, gdzie za punktację w kryterium:
KRYTERIUM 1:
• CENA (C) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
C x 0,8
Cena (maksymalna ocena) - 80 pkt
Sposób wyliczenia punktów w kryterium CENA:
C = (C min / C b x 100) x 0,8
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej;
C min - cena brutto oferty o najniższej cenie;
C b - cena brutto oferty badanej.
W związku z porównywalną wartością kwot, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla ETAPU I i ETAPU II, Zamawiający, w kryterium oceny - CENA zastosuje następujący podział:
– cena za realizację I etapu: waga 40 %
– cena za realizację II etapu: waga 40 %
przyznając największą ilość punktów ofercie o najniższej, a jednocześnie najbardziej uśrednionej wartości obu ETAPÓW.
KRYTERIUM 2:
• GWARANCJA I RĘKOJMIA (G) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
G x 0,1
gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);
Gwarancja i rękojmia (maksymalna ocena) - 10 pkt
KRYTERIUM – GWARANCJA I RĘKOJMIA
24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy
25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt
Okres obowiązywania gwarancji rękojmi na wykonane prace wraz z zamontowanymi materiałami i urządzeniami wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy każdego z Etapów, w tym:
• Przeglądy gwarancyjne – wykonywane minimum co 6 miesięcy, zakresie:
o samozamykaczy drzwi,
o elektrozaczepów,
o kołowrotów,
o bramek uchylnych.
• Serwis eksploatacyjny – wykonywany minimum co 6 miesięcy, zakresie:
o samozamykaczy drzwi,
o elektrozaczepów,
o kołowrotów,
o bramek uchylnych,
o materiałów eksploatacyjnych.
(Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, za co otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny oferty „Okres gwarancji”).
Okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeśli Wykonawca wskaże okres krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że zaoferowano okres gwarancji i rękojmi wynoszący 24 miesiące.
KRYTERIUM 3:
• CZĘSTOTLIWOŚĆ SERWISU EKSPLOATACYJNEGO (SE) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
SE x 0,1
gdzie: SE - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);
Częstotliwość serwisu eksploatacyjnego (maksymalna ocena) - 10 pkt
KRYTERIUM – CZĘSTOTLIWOŚĆ SERWISU EKSPLOATACYJNEGO
co 6 miesięcy (2 razy do roku) co 3 miesiące (4 razy do roku)
0 pkt 100 pkt
Częstotliwość przeprowadzania serwisu eksploatacyjnego nie może odbywać się rzadziej niż co 6 miesięcy. Jeśli Wykonawca wskaże okres krótszy niż 6 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnej wartości dot. serwisu eksploatacyjnego, Zamawiający przyjmie, że zaoferowano częstotliwość wynoszącą 6 miesięcy.
Częstotliwość przeprowadzania serwisu eksploatacyjnego, dopóki Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, dotyczy zakresu podstawowego zamówienia – ETAPU I. Po zrealizowaniu przez Wykonawcę ETAPU II, ilość przeprowadzanych serwisów eksploatacyjnych będzie dotyczyła obu etapów razem.
P = C x 0,8 + G x 0,1 + SE x 0,1
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
Po zmianie:
1. Oceny ofert dokonuje komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Łodzi.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
KRYTERIUM OCENY OFERT WARTOŚĆ
Cena – (C) 80%
Okres gwarancji (G) 10%
Częstotliwość serwisu eksploatacyjnego (SE) 10%
3. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu ofertę, która otrzyma najwyższą punktację.
4. Punktacja (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru, gdzie za punktację w kryterium:
KRYTERIUM 1:
• CENA (C) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
C x 0,8
Cena (maksymalna ocena) - 80 pkt
Sposób wyliczenia punktów w kryterium CENA:
C = (C min / C b x 100) x 0,8
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej;
C min - cena brutto oferty o najniższej cenie;
C b - cena brutto oferty badanej.
KRYTERIUM 2:
• GWARANCJA I RĘKOJMIA (G) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
G x 0,1
gdzie: G - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);
Gwarancja i rękojmia (maksymalna ocena) - 10 pkt
KRYTERIUM – GWARANCJA I RĘKOJMIA
24 miesiące 36 miesięcy 48 miesięcy 60 miesięcy
25 pkt 50 pkt 75 pkt 100 pkt
Okres obowiązywania gwarancji rękojmi na wykonane prace wraz z zamontowanymi materiałami i urządzeniami wynosi minimum 24 miesiące licząc od daty zakończenia odbioru końcowego przedmiotu umowy każdego z Etapów, w tym:
• Przeglądy gwarancyjne – wykonywane minimum co 6 miesięcy, zakresie:
o samozamykaczy drzwi,
o elektrozaczepów,
o kołowrotów,
o bramek uchylnych.
• Serwis eksploatacyjny – wykonywany minimum co 6 miesięcy, zakresie:
o samozamykaczy drzwi,
o elektrozaczepów,
o kołowrotów,
o bramek uchylnych,
o materiałów eksploatacyjnych.
(Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, za co otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny oferty „Okres gwarancji”).
Okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeśli Wykonawca wskaże okres krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że zaoferowano okres gwarancji i rękojmi wynoszący 24 miesiące.
KRYTERIUM 3:
• CZĘSTOTLIWOŚĆ SERWISU EKSPLOATACYJNEGO (SE) zostanie zastosowane następujące przeliczenie:
SE x 0,1
gdzie: SE - ilość punktów oferty badanej (punktacja zgodnie z poniższą tabelą);
Częstotliwość serwisu eksploatacyjnego (maksymalna ocena) - 10 pkt
KRYTERIUM – CZĘSTOTLIWOŚĆ SERWISU EKSPLOATACYJNEGO
co 6 miesięcy (2 razy do roku) co 3 miesiące (4 razy do roku)
0 pkt 100 pkt
Częstotliwość przeprowadzania serwisu eksploatacyjnego nie może odbywać się rzadziej niż co 6 miesięcy. Jeśli Wykonawca wskaże okres krótszy niż 6 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona. Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnej wartości dot. serwisu eksploatacyjnego, Zamawiający przyjmie, że zaoferowano częstotliwość wynoszącą 6 miesięcy.
Częstotliwość przeprowadzania serwisu eksploatacyjnego, dopóki Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, dotyczy zakresu podstawowego zamówienia – ETAPU I. Po zrealizowaniu przez Wykonawcę ETAPU II, ilość przeprowadzanych serwisów eksploatacyjnych będzie dotyczyła obu etapów razem.
P = C x 0,8 + G x 0,1 + SE x 0,1
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-14 09:00
Po zmianie:
2022-07-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-14 09:30
Po zmianie:
2022-07-18 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-12
Po zmianie:
2022-08-16
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wymagane będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zamawiający stosuje dziesięcioprocentową stawkę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w związku z wystąpieniem dużego ryzyka odstąpienia przez Wykonawcę, od realizacji zamówienia udzielanego w ramach opcji.
W § 13 Wzoru Umowy dodano zapis:
W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od realizacji zamówienia w ramach opcji, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia całkowitego brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.