eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ab189a-f90e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086523/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII. 262-4/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191318,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zgodnie z art. 31 ust. 2 oraz art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą zgłoszone potrzeby sądu oraz zagwarantowane środki finansowe.

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przede wszystkim dostawy, montaż i instalację w tym montaż urządzeń kontroli dostępu, wykonanie pośrednich punktów dystrybucyjnych, wykonanie niezbędnych połączeń (sieci logicznych) pomiędzy urządzeniami, zgodnie z dokumentacją projektową w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach – etap I i II.
1. etap I – zamówienie podstawowe – gwarantowane dotyczy:
• Budowy infrastruktury na potrzeby instalacji (koryta, szachty, szafy);
• Ułożenia okablowania;
• Instalacji urządzeń (czujników, przycisków, modułów, central, kontrolerów itp.);
• Programowania i testów rozruchowych;
• Dokumentacji powykonawczej;
• Odbioru instalacji;
• Szkolenia pracowników;
• Serwisu i utrzymania.

2. etap II – (część objęta prawem opcji) dotyczy:
• Budowy infrastruktury na potrzeby instalacji (koryta, szachty, szafy);
• Ułożenia okablowania;
• Instalacji urządzeń (czujników, przycisków, modułów, central, kontrolerów itp.);
• Programowania i testów rozruchowych;
• Dokumentacji powykonawczej;
• Odbioru instalacji;
• Serwisu i utrzymania.

3. Szczegółowy zakres OPZ robót określa dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiące Załącznik 1.0. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319554,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ancor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8892683293

7.3.3) Ulica: Gajowicka 114-116

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-417

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647103,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach – ETAP I. Zamówienie uwzględnia zamówienie gwarantowane (podstawowe) i zamówienie w ramach opcji, gdzie całość zamówienia obejmuje wykonanie dostawy oraz wszelkich prac zgodnie z SWZ.

Umowa została zawarta na czas określony do dn. 12 sierpnia 2023 r.
Termin rozpoczęcia realizacji umowy ustala się na dzień podpisania umowy, przy czym:
1) zamówienie gwarantowane będzie realizowane w okresie do 90 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r.
2) zamówienie w ramach opcji – do 60 dni od dnia doręczenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji, nie później niż do dnia zakończenia obowiązywania umowy, tj. do dn. 12 sierpnia 2023 r.

Za wykonanie Przedmiotu Umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe, równe cenie ofertowej brutto przedstawionej w ofercie Wykonawcy, w wysokości
647 103,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 526 100,00 zł
w oparciu o:
1) cenę brutto zamówienia gwarantowanego (bez prawa opcji):
319 554,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 259 800,00 zł
2) cenę brutto zamówienia w ramach opcji (obejmującego prawo opcji):
327 549,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 266 300,00 zł .

Wartość zamówienia podana w Sekcji IV, pkt 4.3 w kwocie 191 318,70 zł, jest to kwota netto wartości zamówienia, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.