Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00238964/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00241215/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ab189a-f90e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086523/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII. 262-4/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191318,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zgodnie z art. 31 ust. 2 oraz art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą zgłoszone potrzeby sądu oraz zagwarantowane środki finansowe.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przede wszystkim dostawy, montaż i instalację w tym montaż urządzeń kontroli dostępu, wykonanie pośrednich punktów dystrybucyjnych, wykonanie niezbędnych połączeń (sieci logicznych) pomiędzy urządzeniami, zgodnie z dokumentacją projektową w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach – etap I i II.
1. etap I – zamówienie podstawowe – gwarantowane dotyczy:
• Budowy infrastruktury na potrzeby instalacji (koryta, szachty, szafy);
• Ułożenia okablowania;
• Instalacji urządzeń (czujników, przycisków, modułów, central, kontrolerów itp.);
• Programowania i testów rozruchowych;
• Dokumentacji powykonawczej;
• Odbioru instalacji;
• Szkolenia pracowników;
• Serwisu i utrzymania.
2. etap II – (część objęta prawem opcji) dotyczy:
• Budowy infrastruktury na potrzeby instalacji (koryta, szachty, szafy);
• Ułożenia okablowania;
• Instalacji urządzeń (czujników, przycisków, modułów, central, kontrolerów itp.);
• Programowania i testów rozruchowych;
• Dokumentacji powykonawczej;
• Odbioru instalacji;
• Serwisu i utrzymania.
3. Szczegółowy zakres OPZ robót określa dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiące Załącznik 1.0. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319554,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ancor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8892683293
7.3.3) Ulica: Gajowicka 114-116
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-417
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 647103,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa została zawarta na czas określony do dn. 12 sierpnia 2023 r.
Termin rozpoczęcia realizacji umowy ustala się na dzień podpisania umowy, przy czym:
1) zamówienie gwarantowane będzie realizowane w okresie do 90 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r.
2) zamówienie w ramach opcji – do 60 dni od dnia doręczenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji, nie później niż do dnia zakończenia obowiązywania umowy, tj. do dn. 12 sierpnia 2023 r.
Za wykonanie Przedmiotu Umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe, równe cenie ofertowej brutto przedstawionej w ofercie Wykonawcy, w wysokości
647 103,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 526 100,00 zł
w oparciu o:
1) cenę brutto zamówienia gwarantowanego (bez prawa opcji):
319 554,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 259 800,00 zł
2) cenę brutto zamówienia w ramach opcji (obejmującego prawo opcji):
327 549,00 zł
co stanowi kwotę netto w wysokości 266 300,00 zł .
Wartość zamówienia podana w Sekcji IV, pkt 4.3 w kwocie 191 318,70 zł, jest to kwota netto wartości zamówienia, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.