eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ed7cd48-e14f-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed7cd48-e14f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu „Farskie Pola” w Knurowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245513,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zamówienia pn.: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie”, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy, w nw. Branżach:
1) branża kanalizacyjna,
2) branża drogowa,
3) branża elektryczna.
3. Zakres robót i usług objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:
1) budowę kanalizacji sanitarnej wraz z remontem istniejącej kanalizacji deszczowej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie, w tym:
a) wykonanie Etapu I obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie w pasie drogi wojewódzkiej DW921, w tym:
a.1.) budowę metodą bezwykopową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (sieć) z rur przeciskowych kamionkowych glazurowanych o średnicy 200 mm,
a.2.) budowę metodą bezwykopową sięgaczy do posesji z rur przeciskowych kamionkowych glazurowanych o średnicy 150 mm,
a.3.) budowę metodą wykopową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (sieć) z rur PVC-U litych o średnicy 200 mm,
a.4.) budowę metodą wykopową sięgaczy do posesji z rur PVC-U litych o średnicy 160 mm,
a.5.) budowę metodą wykopową i bezwykopową przewodu tłocznego z rur PE 100SDR17 PN10 o średnicy 110 mm,
a.6.) zabudowę studni kanalizacyjnych, w tym: studni betonowych DN2000 (zapuszczanych), DN1200, DN1000 i studzienek PE/PP DN425,
a.7.) odtworzenie nawierzchni jezdni pasa drogowego DW 921 wraz z podbudową,
b) wykonanie Etapu II obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie w obrębie działek GDDKiA, w tym:
b.1.) budowę metodą wykopową przewodu tłocznego z rur PE 100SDR17 PN10 o średnicy 110 mm,
b.2.) zabudowę studni czyszczakowej betonowej DN1200,
b.3.) odtworzenie nawierzchni w pasie prowadzonych robót,
c) wykonanie Etapu III obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej na osiedlu Farskie Pola w Knurowie (z wyłączeniem I i II Etapu), w tym:
c.1.) budowę metodą bezwykopową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (sieć) z rur przeciskowych kamionkowych glazurowanych o średnicy 200 mm,
c.2.) budowę metodą wykopową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (sieć) z rur PVC-U litych o średnicy 250 mm i 200 mm,
c.3.) budowę metodą wykopową sięgaczy do posesji z rur PVC-U lite o średnicy 200 mm i 160 mm,
c.4.) budowę metodą wykopową i bezwykopową przewodu tłocznego z rur PE 100SDR17 PN10 o średnicy 110 mm i 63 mm,
c.5.) zabudowę tłoczni ścieków DN 2500 wraz z wykonaniem zagospodarowaniem terenu oraz zasilania w energię elektryczną - 2 kpl.
c.6.) zabudowę pompowni ścieków sanitarnych DN1200 wraz z wykonaniem zagospodarowaniem terenu oraz zasilania w energię elektryczną – 1 kpl.
c.7.) zabudowę studni kanalizacyjnych, w tym: studni betonowych DN2000 (zapuszczanych), DN1200, DN1000 i DN800 oraz studzienek PE/PP DN800, DN600 oraz DN425
c.8.) odtworzenie nawierzchni jezdni pasa drogowego ulic Rybnej, Poprzecznej, Granicznej, Stanisława Wyspiańskiego, Emilii Plater, Dębowej, Astrów i Kruczej,
d) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w oparciu o nieaktualne projekt/y organizacji ruchu na czas prowadzenia robót przekazane przez Zamawiającego,
e) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z  zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę lub dostarczonym przez Zamawiającego oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu,
f) odtworzenie istniejącej docelowej organizacji ruchu oraz oznakowania poziomego,
g) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew,
h) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wykonanie poboczy, wycinka zieleni, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót itp.).
i) wykonanie Etapu IV obejmującego remont istniejącej kanalizacji deszczowej.
2) Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wyszczególniona w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
4. Szczegółowy zakres świadczonych usług określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271934474

7.3.3) Ulica: J. i F. Białych 5

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
1) rozpoczęcie - w dniu przekazania placu budowy dla inwestycji wymienionej w § 1 ust. 1 wzoru umowy,
2) zakończenie - w dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego inwestycji wymienionej w Rozdz. 2
ust. 1 SWZ.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego w § 7 ust. 1 wzoru umowy zobowiązany jest do wykonania usług określonych w § 4 ust. 8 wzoru umowy do dnia upływu gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót.
3. Planowany termin realizacji inwestycji, o której mowa w Rozdz. 2 ust. 1 SWZ:
1) rozpoczęcie robót: czerwiec 2024 r.
2) zakończenie robót: sierpień 2026 r.
4. Okres gwarancyjny dla robót budowlanych wynosi maksymalnie 84 miesiące od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego inwestycji, o której mowa w Rozdz. 2 ust. 1 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.