eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczRewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu - Sarnowie - etap 1



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie - etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/871607

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie - etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7327dc46-ae2c-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu - Sarnowie - etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie – etap 1. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych (realizacja 1 etapu), realizowanych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu - Sarnowie” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz z załącznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia w ramach etapu 1 obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prac polegających na odnowieniu wnętrz i elewacji wieży ratuszowej, odnowieniu elewacji ratusza, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu niezbędnych prac elektrycznych w obiekcie i opaski wokół budynku oraz wymianie rynien i rur spustowych, w szczególności:

1) Branża budowlana:
a) Parter: wykucie gniazd dla belek stalowych i obsadzenie belek stalowych wraz z obróbką, przebicie otworów wentylacji i wykonanie wentylacji wraz z obróbką,
b) Poddasze: montaż okien dachowych wraz z obróbkami i uzupełnieniami pokrycia dachowego,
c) Remont wieży: prace w zakresie podestów drewnianych, odgrzybianie, wymiana, impregnacja, malowanie posadzki, zamiana lokalizacji mechanizmu zegara z podestu drewnianego na poziom stropu nad I piętrem,
d) Remont wieży: prace z zakresie ścian, odbicie tynków, ręczne wykonanie obrzutki, ręczne tynkowanie tynkami renowacyjnymi, gruntowanie powierzchni, malowanie dwukrotne farbami silikatowymi,
e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie ościeżnic, wykucie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu, osadzenie okien drewnianych, zespolonych, dwuszybowych montaż drzwi aluminiowych EI60, montaż drzwi drewnianych malowanych proszkowo płycinowych wraz z ościeżnicą (stolarkę okienną oraz drzwiową wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków oraz projektem technicznym), montaż podokienników drewnianych, obróbki z blachy tytan-cynk,
f) Wykonanie opaski wokół budynku: rozebranie chodników, wysepek i przejść dla pieszych, wykopy ścianach pionowych przy odkrywaniu ścian fundamentowych, roboty ziemne wraz z transportem urobku, składowanie ziemi, profilowanie i zagęszczanie mechaniczne, wykonanie ławy betonowej pod obrzeże betonowe, obrzeże betonowe, ułożenie ścieków drogowych korytkowych, wykonanie opaski żwirowej wokół budynku wraz z podbudową z kruszywa kamiennego,
g) Wymiana rynien i rur spustowych: rozbiórka rynien, rozbiórka murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. – pas pod/nad rynnowy, rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układanej podwójnie – wzdłuż okapu w celu wymiany obróbek blacharskich oraz koryt papowych, wymiana desek czołowych, obróbki z blachy z tytan-cynku, odtworzenie pokrycia dachowego dachówką karpiówką cementową podwójną, montaż rynien dachowych z blachy tytan-cynk, zbiorniczków przy rynnach, rynien spustowych z blachy tytan-cynk,
h) Zakup i montaż podwójnych budek lęgowych dla wróbli,
i) Wykonanie jednospadowego zadaszenia nad wejściem ze szkła hartowanego o konstrukcji aluminiowej,
j) Remont elewacji zewnętrznej: elewacja tynkowana, ustawienie rusztowań, rozbiórka murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. – obróbka gzymsu, obróbki z blachy tytan-cynk,
k) Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej – wykonanie iniekcji polimerowo cementowej (sposób wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną),
l) Elewacja tynkowana: uzupełnienie tynków zewnętrznych kategorii III z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej, miejscowe uzupełnienie zmurszałych tynków – wykonanie tynków renowacyjnych,
m) Renowacja portalu wejściowego zgodnie z dokumentacją projektową oraz zaleceniami konserwatora zabytków,
n) Renowacja ściany attyki nad portalem wejściowym zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,
o) Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo-wapiennej, miejscowe uzupełnienia tynku ościeża, belki, słupki, pilastry,
p) Wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach, belkach, słupach i pilastrach, wraz z miejscowym uzupełnieniem zmurszałych tynków – wykonanie tynków renowacyjnych,
q) Gruntowanie powierzchni pionowych, malowanie elewacji farbą silikatową podwójnie krzemionkującą,
r) Ustawienie rusztowań fasadowych ramowych,
s) Usunięcie z budynku gruzu, wywiezienie i utylizacja,
t) Wieża: wykonanie systemowego rusztowania przestrzennego wieży ratusza wraz z ewentualną rozbiórką pokrycia dachowego na czas wykonania robót,
u) Wieża: przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, oczyszczenie wątku ceglanego wieży murowanej w technologii TERMOPARY z detergentem lub miejscowo pastą z kwaśnym fluorem amonu, zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi,
v) Naprawa uszkodzonych cegieł z powierzchni zabytkowych murów 1 cegły, 2-3 cegieł – uzupełnienie ubytków ceglanych wg wzoru i rodzaju cegły istniejącej,
w) Spoinowanie murów z wystrojem architektonicznym z cegły gotyckiej - uzupełnienie brakującej fugi,
x) Hydrofibizacja przez malowanie ręczne preparatem hydrofobowym podłoży mineralnych powierzchni z cegły przy renowacji starego budownictwa,
y) Renowacja stalowych istniejących elementów wieży zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków: np. tarcza zegarowa, sterczniki, iglice itp.
z) Renowacja istniejących figur świętych wraz z godłem miasta zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,
aa) Renowacja biforiów, pinaklów z kwiatonami oraz pozostałych elementów dekoracyjnych wieży zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,
bb) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.

2) Branża elektryczna:
a) Trasy kablowe: rura elektroinstalacyjna, wykucie bruzd dla przewodów i kabli instalacji elektrycznej wraz z ich zaprawieniem zaprawą cementowo-wapienną, uszczelnienie przepustów i przejść przez ściany p.poż masą ognioochronną wraz z oznaczeniem, przepusty systemowe,
b) Przewody i kable elektroenergetyczne: montaż przewodów kablowych układanych w bruzdach, ułożenie kabli elektroenergetycznych,
c) montaż rozdzielnicy elektrycznej RG z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, montaż podtynkowy,
d) montaż tablicy ratusza TR wraz z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, montaż podtynkowy, montaż złącza pomiarowego ZP wraz z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, rozdzielnica stojąca,
e) wykonanie analizy parametrów sieci,
f) zamontowanie przekładników prądowych,
g) montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem
h) montaż opraw awaryjnych zgodnie z projektem,
i) montaż opraw ewakuacyjnych zgodnie z projektem,
j) osprzęt elektroinstalacyjny: przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, zamontowanie czujnika ruchu i obecności – zgodnie z opisem i ustaleniami z Zamawiającym, montaż gniazd wtykowych oraz puszek podtynkowych – zgodnie z opisem i ustaleniami z Zamawiającym,
k) Przeciwpożarowy wyłącznik prądu: roboty przygotowawcze, montaż urządzeń i przewodów,
l) Instalacja odgromowa i uziemienia: montaż uziomów lub przewodów uziemiających – bednarka, montaż przewodów instalacji odgromowej, uchwyty dystansowe, przewody odprowadzające, zaciski krzyżowe, złącza kontrolne w instalacji odgromowej – montaż na elewacji, elastyczne elementy łączeniowe, wykonanie badań i pomiarów, zabezpieczenia antykorozyjne, wraz z pracami towarzyszącymi,
m) Instalacje elektryczne zewnętrzne: wykonanie głównej linii zasilającej (przepust uszczelniony, kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku, ułożenie rury osłonowej sztywnej, zamontowanie dławic czopowych, ułożenie kabli, zasypanie rowów),
n) Instalacja oświetlenia iluminacyjnego: montaż opraw oświetleniowych na ścianach budynku zgodnie z projektem wraz ze źródłem światłą i materiałami montażowymi,
o) System monitoringu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego (jednostka sterująca monitoringu oświetlenia awaryjnego – parametry zgodne z projektem, rozdzielacz sygnału, przewody kablowe),
p) Prace demontażowe,
q) Pomiary elektryczne wraz ze sporządzeniem protokołów,
r) Szkolenia, uruchomienia, instrukcje, dokumentacja powykonawcza,
s) Bruzdowanie pod kable w ścianach i zaprawienie bruzd po wykonanych pracach oraz odtworzenie powierzchni do stanu pierwotnego,
t) Elementy nieujęte, a niezbędne do całkowitego zrealizowania zakresu robót - inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.

3) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z obiektem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panem Michałem Handke. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (etapu 1) określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1496822,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1960917,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1496822,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL-USŁUGI-BUDOWNICTWO JAN-MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931878245

7.3.3) Ulica: BRZEŻANY 42

7.3.4) Miejscowość: GÓRA, BRZEŻANY 42

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane w zakresie dekarstwa, wykonanie elewacji, roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1496822,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-07 do 2025-04-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.