eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePoprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0412730220

1.5.8.) Numer faksu: 0412730228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1a21e9-202e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000483/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 707346,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna na wysokości nieruchomości ul. Majówka 14
Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:

- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni zatoki autobusowej, ręczna rozbiórka obrzeża betonowego, krawężnika betonowego, ścieku ulicznego, roboty ziemne wykonane koparkami, demontaż tablic znaków drogowych oraz rozebranie słupków do znaków drogowych);
- odtworzenie chodnika i zjazdów (ustawienie obrzeża betonowego, krawężnika, podbudowy z kruszyw, wykonanie chodnika z kostki brukowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika, zjazdów, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych z płytek betonowych lub kostki brukowej betonowej, wykonanie ścieku ulicznego przykrawężnikowego);
- odtworzenie zatoki autobusowej (wykonanie podbudowy z betonu cementowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
- odtworzenie jezdni (frezowanie nawierzchni, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, warstwa dolna i górna podbudowy z kruszyw, nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacja elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 173192,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Rozbudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach, w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna

Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe);
- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej oraz płytek betonowych, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego,
rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, rozebranie mechaniczne nawierzchni podbudowy, rozbiórka obrzeża betonowego, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych);
- nawierzchnia bitumiczna (frezowanie nawierzchni, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie nawierzchni);
- odwodnienie uliczne (wymiana istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej, mechaniczne oczyszczenie kanału deszczowego, mechaniczne czyszczenie przykanalików);

- elementy ulic (roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, ustawienie krawężnika betonowego, ustawienie obrzeża betonowego, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy z kruszyw, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej oraz kostki betonowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni);
- zatoki autobusowe (roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi, podbudowy z betonu cementowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej);
- wyniesione przejście dla pieszych (wykonanie podbudowy z betonu cementowego, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, przymocowanie tablic do znaków drogowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych, ustawienie barierek chodnikowych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 287252,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna na wysokości nieruchomości ul. Majówka 27A

Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe);
- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej oraz płytek betonowych, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego, rozbiórka krawężnika betonowego ułożonego na płask, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, rozebranie mechaniczne nawierzchni podbudowy, rozbiórka obrzeża betonowego, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych);
- nawierzchnia bitumiczna (frezowanie nawierzchni, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie nawierzchni);
- odwodnienie uliczne (wymiana istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej, mechaniczne oczyszczenie kanału deszczowego, mechaniczne czyszczenie przykanalików);
- elementy ulic (roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, ustawienie krawężnika betonowego, ustawienie krawężnika betonowego na płask, ustawienie obrzeża betonowego, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy z kruszyw, podbudowy z kruszyw, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej oraz kostki betonowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni);
- zatoki autobusowe (roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi, podbudowy z betonu cementowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, przymocowanie tablic do znaków drogowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 246902,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne

W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.

Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).

Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).

Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.

W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313635,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385475,85 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne

W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.

Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).

Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).

Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.

W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514874,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797800,14 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne

W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.

Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).

Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).

Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.

W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456461,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680391,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.