Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194455/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0412730220
1.5.8.) Numer faksu: 0412730228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1a21e9-202e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000483/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0907 T na ul. Majówka, w miejscowości Starachowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194455/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 707346,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna na wysokości nieruchomości ul. Majówka 14Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni zatoki autobusowej, ręczna rozbiórka obrzeża betonowego, krawężnika betonowego, ścieku ulicznego, roboty ziemne wykonane koparkami, demontaż tablic znaków drogowych oraz rozebranie słupków do znaków drogowych);
- odtworzenie chodnika i zjazdów (ustawienie obrzeża betonowego, krawężnika, podbudowy z kruszyw, wykonanie chodnika z kostki brukowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika, zjazdów, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych z płytek betonowych lub kostki brukowej betonowej, wykonanie ścieku ulicznego przykrawężnikowego);
- odtworzenie zatoki autobusowej (wykonanie podbudowy z betonu cementowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
- odtworzenie jezdni (frezowanie nawierzchni, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, warstwa dolna i górna podbudowy z kruszyw, nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacja elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 173192,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Rozbudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach, w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. LeśnaZamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe);
- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej oraz płytek betonowych, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego,
rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, rozebranie mechaniczne nawierzchni podbudowy, rozbiórka obrzeża betonowego, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych);
- nawierzchnia bitumiczna (frezowanie nawierzchni, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie nawierzchni);
- odwodnienie uliczne (wymiana istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej, mechaniczne oczyszczenie kanału deszczowego, mechaniczne czyszczenie przykanalików);
- elementy ulic (roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, ustawienie krawężnika betonowego, ustawienie obrzeża betonowego, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy z kruszyw, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej oraz kostki betonowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni);
- zatoki autobusowe (roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi, podbudowy z betonu cementowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej);
- wyniesione przejście dla pieszych (wykonanie podbudowy z betonu cementowego, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, przymocowanie tablic do znaków drogowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych, ustawienie barierek chodnikowych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 287252,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Majówka w Starachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 0907T Starachowice ul. Szkolna – ul. Oświatowa – ul. Majówka – ul. Leśna na wysokości nieruchomości ul. Majówka 27AZamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe);
- roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej oraz płytek betonowych, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego, rozbiórka krawężnika betonowego ułożonego na płask, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, rozebranie mechaniczne nawierzchni podbudowy, rozbiórka obrzeża betonowego, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych);
- nawierzchnia bitumiczna (frezowanie nawierzchni, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wykonanie nawierzchni);
- odwodnienie uliczne (wymiana istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej, mechaniczne oczyszczenie kanału deszczowego, mechaniczne czyszczenie przykanalików);
- elementy ulic (roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, ustawienie krawężnika betonowego, ustawienie krawężnika betonowego na płask, ustawienie obrzeża betonowego, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy z kruszyw, podbudowy z kruszyw, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej oraz kostki betonowej, przebrukowanie istniejącej nawierzchni);
- zatoki autobusowe (roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi, podbudowy z betonu cementowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej);
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, przymocowanie tablic do znaków drogowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych);
- doświetlenie przejścia dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 246902,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.
Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).
Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313635,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385475,85 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.
Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).
Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514874,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797800,14 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1129), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 14 października 2021 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (14.10.2021 r.) w przedmiotowym postępowaniu na każde z trzech zadań wpłynęło po dwie oferty.
Oferty złożone na zadanie 1 zawierały ceny (oferta 1 – 313 635,98 zł, oferta 2 – 385 475,85 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto).
Oferty złożone na zadanie 2 i zadanie 3 także zawierały ceny (zadanie 2: oferta 1 – 514 874,93 zł, oferta 2 – 797 800,140 zł; zadanie 3: oferta 1 – 456 461,61 zł, oferta 2 – 680 391,72 zł) znacznie przewyższające kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację każdej z części zamówienia (kwota: 250 000,00 złotych brutto na każde zadanie).
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do cen wskazanych w złożonych ofertach.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456461,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680391,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Budowa ulicy Bohaterów Westerplatte w Starachowicach"
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Organizacja wyjazdów do teatru
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Starachowicach)(...)
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Projekt parasolowy - Dostawa i montaż magazynów energii na potrzeby istniejących instalacji fotowoltaicznych dla mieszkańców"(...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





