Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181169/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego do Leśnictw Biechów, Wilemowice, Kubice, Moszczanka, Dębowiec, Ściborzyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774363241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prudnik@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prudnik.katowice.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/75500086311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego do Leśnictw Biechów, Wilemowice, Kubice, Moszczanka, Dębowiec, Ściborzyce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfcb8ab6-dd18-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126915/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego do Leśnictw Biechów, Wilemowice, Kubice, Moszczanka, Dębowiec, Ściborzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego, łamanego w rozumieniu art. 7 pkt 4 PZP (wraz z usługą transportową i rozmieszczeniem), do wykonania na terenie Leśnictwa Biechów, Wilemowice, Kubice w roku 2023. Zamówienie obejmuje systematyczną, w miarę bieżących potrzeb dostawę 1000 ton kruszywa, transport w miejsce zabudowy, wyładunek na wskazanym odcinku drogi. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o frakcji: 0/31,5 ,0/63 mm 31,5/63 - 50% ilości zamawianego kruszywa, pozostałe frakcje - 30% ilości zamawianego kruszywa. Ze względu na specyfikę niniejszego zamówienia i wynikający z niego brak możliwości precyzyjnego określenia zapotrzebowania w chwili opisywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zlecić dokonanie dostaw na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości kruszywa określonego w umowie. W takim przypadku umowa będzie uważna za zrealizowaną w całości. Miejscem realizacji dostaw będzie obszar Leśnictwa Biechów, Wilemowice, Kubice.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego, łamanego w rozumieniu art. 7 pkt 4 PZP (wraz z usługą transportową i rozmieszczeniem), do wykonania na terenie Leśnictwa Moszczanka, Dębowiec w roku 2023. Zamówienie obejmuje systematyczną, w miarę bieżących potrzeb dostawę 1100 ton kruszywa, transport w miejsce zabudowy, wyładunek na wskazanym odcinku drogi. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o frakcji: 0/31,5 ,0/63 mm 31,5/63 - 50% ilości zamawianego kruszywa, pozostałe frakcje - 30% ilości zamawianego kruszywa. Ze względu na specyfikę niniejszego zamówienia i wynikający z niego brak możliwości precyzyjnego określenia zapotrzebowania w chwili opisywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zlecić dokonanie dostaw na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości kruszywa określonego w umowie. W takim przypadku umowa będzie uważna za zrealizowaną w całości. Miejscem realizacji dostaw będzie obszar Leśnictwa Moszczanka, Dębowiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego, łamanego w rozumieniu art. 7 pkt 4 PZP (wraz z usługą transportową i rozmieszczeniem), do wykonania na terenie Leśnictwa Ściborzyce w roku 2023. Zamówienie obejmuje systematyczną, w miarę bieżących potrzeb dostawę 400 ton kruszywa, transport w miejsce zabudowy, wyładunek na wskazanym odcinku drogi. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o frakcji: 0/31,5 ,0/63 mm 31,5/63 - 50% ilości zamawianego kruszywa, pozostałe frakcje - 30% ilości zamawianego kruszywa. Ze względu na specyfikę niniejszego zamówienia i wynikający z niego brak możliwości precyzyjnego określenia zapotrzebowania w chwili opisywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zlecić dokonanie dostaw na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości kruszywa określonego w umowie. W takim przypadku umowa będzie uważna za zrealizowaną w całości. Miejscem realizacji dostaw będzie obszar Leśnictwa Ściborzyce.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24080,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego, łamanego w rozumieniu art. 7 pkt 4 PZP (wraz z usługą transportową i rozmieszczeniem), do wykonania do losowo wybranych leśnictw Nadleśnictwa Prudnik (w miarę potrzeb) w roku 2023. Zamówienie obejmuje systematyczną, w miarę bieżących potrzeb dostawę 300 ton kruszywa, transport w miejsce zabudowy, wyładunek na wskazanym odcinku drogi. W zależności od warunków w terenie zamawiane będzie kruszywo o frakcji: 0/31,5 ,0/63 mm 31,5/63 - 50% ilości zamawianego kruszywa, pozostałe frakcje - 30% ilości zamawianego kruszywa. Ze względu na specyfikę niniejszego zamówienia i wynikający z niego brak możliwości precyzyjnego określenia zapotrzebowania w chwili opisywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zlecić dokonanie dostaw na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości kruszywa określonego w umowie. W takim przypadku umowa będzie uważna za zrealizowaną w całości. Miejscem realizacji dostaw będzie obszar Nadleśnictwa Prudnik.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 18080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „AUTOCORT" Marian Kłosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561866568
7.3.3) Ulica: ul. Brzegowa 23
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 47-150
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
jakie przetargi wygrała firma
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Sprzętowych i Technicznych KENDIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531005703
7.3.3) Ulica: Hajduki Nyskie 26
7.3.4) Miejscowość: Hajduki Nyskie
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KENDIK RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KENDIK RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „AUTOCORT" Marian Kłosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561866568
7.3.3) Ulica: ul. Brzegowa 23
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 47-150
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
jakie przetargi wygrała firma
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „AUTOCORT” Marian Kłosek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561866568
7.3.3) Ulica: ul. Brzegowa 23
7.3.4) Miejscowość: Leśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 47-150
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
jakie przetargi wygrała firma
KŁOSEK Marcin - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe AUTOCORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci z terenu Gminy Stary Targ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa transportu materiału do przeszczepów (komórki macierzyste szpiku kostnego) dla USK Nr 1 PUM w Szczecinie
- Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Trzeszczany
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.