Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245535/01 - Wynik z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąpielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wąpielsk
1.5.2.) Miejscowość: Wąpielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-337
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564938321
1.5.8.) Numer faksu: 564938322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wapielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00de5cfc-3ad4-4d7a-b07f-eb6212d1295d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110396/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie zostało współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.27 Kształcenie ogólne OPPT.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00de5cfc-3ad4-4d7a-b07f-eb6212d1295d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Rempuszewski, tel. 56 493 83 21 email: zamówienia@wapielsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ rozdział XII i XIII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ - załącznik nr 7.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.8.2025.MR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia pracowni języka angielskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.1 do specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy:
- Wąpielsk nr 114, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 1 załącznika);
- Długie nr 70, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 2 załącznika);
- Radziki Duże nr 9b, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 3 załącznika);
- Półwiesk Mały nr 37, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 4 załącznika), zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1.1, w stanie fabrycznie nowym, bez wad i usterek oraz zapewnić rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu, ewentualnego ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia, ustawienia i montażu. Jeśli specyfika danego sprzętu tego wymaga wykonawca ma obowiązek przeszkolić minimum 2 osoby wskazane przez zamawiającego z obsługi tego sprzętu w miejscu jego dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.2 do zapytania ofertowego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy:
- Wąpielsk nr 114, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 1 załącznika);
- Długie nr 70, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 2 załącznika);
- Radziki Duże nr 9b, Wąpielsk (arkusz nr 3 załącznika);
- Półwiesk Mały nr 37, 87-337 Wąpielsk (arkusz nr 4 załącznika), zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1.2, w stanie fabrycznie nowym, bez wad i usterek oraz zapewnić rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu, ewentualnego ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia, ustawienia i montażu. Jeśli specyfika danego sprzętu tego wymaga wykonawca ma obowiązek przeszkolić minimum 2 osoby wskazane przez zamawiającego z obsługi tego sprzętu w miejscu jego dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (sporządzone wg wzoru określonego w za-łączniku nr 3 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowego środka dowodowego po złożeniu oferty zgodnie z art. 107 ust. 2 ustaw Pzp.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) karty katalogowe producenta lub dystrybutora umożliwiająca weryfikację oferty pod kątem zgodności z wymaganiami SWZ,b) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
c) deklarację zgodności CE,
d) oświadczenia producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych odnoszący się do produktu zaproponowanego w ofercie,
e) wydruki z przeprowadzonych testów MobileMark oraz SYSmark w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SWZ,
f) wydruki potwierdzające certyfikację rodziny produktów bez względu na rodzaj obudowy, dodatkowo potwierdzony przez producenta oferowanego komputera,
g) kartę katalogową producenta potwierdzająca odporność klawiatury na zalanie cieczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 6.1 do SWZ dla 1 części zamówienia lub załącznik nr 6.2 do SWZ dla 2 części zamówienia.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach wynikających z art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz określonych
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI WĄPIELSK
- Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk.
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 120109C Skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2118C - Wąpielsk od km 0+000 do km 1+402,3.
więcej: przetargi WĄPIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- ZAKUP MEBLI SZKOLNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i szkoleniem z obsługi urządzeń
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.