Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098567/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00210490/01 - Wynik z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego i gruzu betonowego dla Gminy Puszcza Mariańska w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa drogowego dolomitowego i gruzu betonowego dla Gminy Puszcza Mariańska w roku 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e8b129-ea34-499a-a942-2817c20f6482
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa drogowego o frakcji 0 - 31,5mm oraz gruzu betonowego kruszonego o frakcji 0-63,0 mm na drogi gminne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I zamówienia pn.: „Zakup i dostawa kruszywa drogowego dolomitowegoo frakcji 0-31,5 mm w ilości 1800 ton”.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy kruszywa drogowego dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm w szacunkowej ilości 1800 ton w celu wykonania remontów dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek materiału na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Puszcza Mariańska. Dostawa zamówienia nie obejmuje jego rozgarnięcia i wyrównania. Dostawa zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
Zamawiający oświadcza, iż wskazana ilość zamawianego kruszywa drogowego dolomitowego jest ilością szacunkową. Szacunkowa ilość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie wykonywania umowy nie więcej niż o 850 ton. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna ilość kruszywa drogowego dolomitowego jaką odbierze od Wykonawcy wynosi 950 ton.
Poniższy opis dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia.
4.1. W przypadku wątpliwości, co do jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca, a nadto Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zakwestionowanej partii kruszywa na wolną od wad w terminie 7 dni od skierowania takiego żądania przez Zamawiającego.
4.2. Dostarczone zamówienie musi być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (azbestu, popiołu itp.), materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg.
4.3. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne, pisemne lub elektroniczne (e-mail) zgłoszenie Zamawiającego, w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, komisyjnie przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie przedmiotu zamówienia przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
4.4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za realizację zamówienia publicznego wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami Zamawiającego w treści postanowień umowy,
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,
c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 153000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia pn.: „Zakup i dostawa kruszywa – gruzu betonowego o frakcji 0 – 63,0 mm w ilości 1400 ton”.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy kruszywa –gruzu betonowego o frakcji 0-63,00 mm w szacunkowej ilości 1400 ton w celu wykonania remontów dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek materiału na wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy Puszcza Mariańska. Dostawa zamówienia nie obejmuje jego rozgarnięcia i wyrównania. Dostawa zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
Zamawiający oświadcza, iż wskazana ilość zamawianego kruszywa – gruzu betonowego jest ilością szacunkową. Szacunkowa ilość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 550 ton. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna ilość kruszywa – gruzu betonowego jaką odbierze od Wykonawcy wynosi 850 ton.
Poniższy opis dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia.
4.1. W przypadku wątpliwości, co do jakości przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca, a nadto Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zakwestionowanej partii kruszywa na wolną od wad w terminie 7 dni od skierowania takiego żądania przez Zamawiającego.
4.2. Dostarczone zamówienie musi być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (azbestu, popiołu itp.), materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg.
4.3. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne, pisemne lub elektroniczne (e-mail) zgłoszenie Zamawiającego, w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, komisyjnie przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie przedmiotu zamówienia przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu.
4.4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za realizację zamówienia publicznego wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami Zamawiającego w treści postanowień umowy,
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego,
c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
e) Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokonuje innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
f) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STD Jarosław Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230992945
7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 23
7.3.4) Miejscowość: Wola Krakowiańska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-831
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Remont pomieszczeń portierni w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości 500 ton
- Zakup tłucznia drogowego
- Zakup kruszyw na budowę drogi leśnej w leśnictwie Skalice, Nadleśnictwo Henryków
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1-2 oraz KR 3-4
- Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych oraz leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Lubichowo- przetarg II
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.