Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00251121/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00292804/01 - Wynik z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne – szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne – dla uczestników projektu pn.: „Razem naprzeciw trudnościom ! – integracja społeczna w Gminie Moszczenica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492034414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopsmoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://moszczenica.naszops.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne – szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne – dla uczestników projektu pn.: „Razem naprzeciw trudnościom ! – integracja społeczna w Gminie Moszczenica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbfad1f-1ef7-4706-b090-2edb8d8691d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00241214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne, szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program regionalny Fundusze Europejskie dla MAłopolski 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cbfad1f-1ef7-4706-b090-2edb8d8691d63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Gops.271.1.05.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, wsparcie indywidualne oraz grupowe, zadania od 1 do 12 OPZ (Załacznik nr 11)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarty w pkt.23 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja wyjazdów edukacyjno integracyjnych zgodnie z załącznikiem do SWZ nr 11 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarty w pkt 23 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dla części 1 zamówienia:
1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów i/lub doradztwa z co najmniej 2 (dwóch) spośród poniżej wymienionych 9 (dziewięciu) zakresów:
a) indywidualne konsultacje i/lub poradnictwo prowadzone przez neurologopedę i/lub logopedę i/lub psychologa i/lub pedagoga i/lub prawnika i/lub rehabilitant dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
b) trening umiejętności społecznych dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
c) trening umiejętności życiowych dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
d) profilaktyka zjawiska uzależnień dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
e) trening dorosłości z elementami doradztwa zawodowego dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
f) trening budowania relacji w grupie dla dzieci,
g) warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci,
h) warsztaty nowoczesnych technologii dla dorosłych,
i) warsztaty edukacyjne i integracyjne o charakterze międzypokoleniowym dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
2) dysponuje/wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Koordynatora jedną osobę (zatrudnioną przez wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy, przez co najmniej 6 miesięcy, czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów i/lub doradztwa z co najmniej 2 (dwóch) spośród poniżej wymienionych 9 (dziewięciu) zakresów:
a) indywidualne konsultacje i/lub poradnictwo prowadzone przez neurologopedę i/lub logopedę i/lub psychologa i/lub pedagoga i/lub prawnika i/lub rehabilitant dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
b) trening umiejętności społecznych dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
c) trening umiejętności życiowych dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
d) profilaktyka zjawiska uzależnień dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
e) trening dorosłości z elementami doradztwa zawodowego dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
f) trening budowania relacji w grupie dla dzieci,
g) warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci,
h) warsztaty nowoczesnych technologii dla dorosłych,
i) warsztaty edukacyjne i integracyjne o charakterze międzypokoleniowym dla dorosłych/młodzieży/dzieci,
dla części 2 zamówienia:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) obejmujące organizację i przeprowadzenie minimum jednego wyjazdu szkoleniowego, obejmującego minimum 2 dni, w skład którego wchodziło co najmniej zapewnienie 1 noclegu, przejazdów, trenerów, sal szkoleniowych i materiałów szkoleniowych dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci
2) dysponuje/wyznaczy do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji koordynatora (zatrudnioną przez wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia minimum jednego wyjazdu szkoleniowego, obejmującego minimum 2 dni, w skład którego wchodziło co najmniej zapewnienie 1 noclegu, przejazdów, trenerów, sal szkoleniowych i materiałów szkoleniowych dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony mogą dokonać zmian w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności dopuszczonych przepisem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP.Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP określa się następujące okoliczności i warunki zmiany umowy:
1) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
2) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, epidemie, pandemie), gdzie zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu umowy, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferte nalezy złozyc poprzez platforme e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Usługi społeczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudnościom!integracja społeczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa licencji dostępowych do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych oraz szkolenia nauczycieli w ramach wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolu - postępowanie nr 2
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- Przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrożeniem SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezp. w ram. proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" w ram. zad. Wzmocn. syst. cyberbezp. w Gm. Szczeb.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS w Gdańsku
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Apache, Aplikacje mobilne, Bazy danych, Bezpieczeństwo sieci, DDD, Git, Informatyka śledcza, ISTQB, Programowanie, Python, SQL, TensorFlow, Testowanie, VBA
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.