eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiNaprawa i malowanie elewacji budynku Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i malowanie elewacji budynku Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej
przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 26 72 133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i malowanie elewacji budynku Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej
przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e01bd4d1-1c59-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190696/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213770,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest w ramach remontu obiektu naprawa i malowanie elewacji budynku oraz remont schodów zewnętrznych Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim. Całkowita powierzchnia elewacji wynosi około 3 328,19 m2. Wysokość najwyższego budynku wynosi około 13,5 m.
Zakres remontu obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
a) roboty przygotowawcze i porządkowe na potrzeby malowania elewacji:
˗ rozebranie rur spustowych na budynku C,
˗ oczyszczenie mechaniczne, zmycie, uzupełnienie ubytków tynku,
˗ demontaż jednostek zewnętrznych klimatyzatorów oraz ich ponowny montaż – każdorazowo demontaż uzgodnić z użytkownikiem,
˗ demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z osprzętem oraz ich ponowny montaż wraz z uwzględnieniem zmiany kołków montażowych,
˗ wycinka dwóch tui od strony południowo-zachodniej,
˗ zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych oraz fasad przy klatkach schodowych folią.
b) malowanie ścian zewnętrznych:
˗ przygotowanie wyprawy pod malowanie – oczyszczenie i zmycie,
˗ wymiana dylatacji,
˗ impregnacja grzybobójcza elewacji,
˗ gruntowanie preparatem wzmacniającym jednokrotnie,
˗ dwukrotne malowanie elewacji farbą silikatową kolor MAXICO MX6 i PATAGONIA PT3.
˗ wykonać cokół z tynku mozaikowego,
c) rusztowania:
˗ montaż rusztowań wraz z osłonami z siatek i daszków ochronnych oraz uziemieniem.
d) roboty uzupełniające:
˗ oczyszczenie i dwukrotne malowanie balustrad, pochwytów, kratek i skrzynek metalowych na elewacji farbą do metalu kolor RAL 7045,
˗ usunięcie istniejących i wykonanie nowych napisów aluminiowych na północnej i południowej ścianie elewacji,
˗ naprawa zapadniętej nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni około 15 m2,
˗ wymiana płytek gresowych na schodach i spocznikach wszystkich schodów zewnętrznych o powierzchni około 90,0 m2. Istniejące płytki należy zdemontować, powierzchnię wyrównać i ułożyć nowe mrozoodporne płytki antypoślizgowe R10-R12 na kleju mrozoodpornym z zastosowaniem spoinowania „fugą” mrozoodporną i wodoodporną. Na stopniach należy ułożyć płytki mrozoodporne ryflowane zabezpieczające przed poślizgiem. Pierwszy i ostatni stopień i podstopień każdego biegu schodów należy wykonać w odcieniu ciemniejszym od reszty płytek.
Uwaga:
Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do oferty z najkorzystniejszą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.