eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895398076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad.piotrowski@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af48e6fa-fe51-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099956/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w celu dostosowania infrastruktury SPZOZ MSWiA z WMCO w Olsztynie w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń w sytuacjach kryzysowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dostosowanie infrastruktury Warmińsko-Mazurskiego Centrum Onkologii w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych, POIS.11.03.00-00-0140/22-0

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień,
zadawanie pytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn (formularz Wyślij wiadomość dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja
składania oferty dla wykonawcy, dostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stronie głównej Platformy natomiast
Instrukcja dostępna jest pod danym postępowaniem.
Szczegółowe informacje dotyczące formatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego,
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych określają: Regulamin
Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania oferty dla wykonawcy dostępne na stronie platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37; adres e-mail, iod@poliklinika.net;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-22/04/23 pn.: „Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie dostosowania infrastruktury Warmińsko-Mazurskiego Centrum Onkologii w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych”;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz.1710 późn.zm.), dalej „Ustawa Pzp” oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, adres e-mail iod@opennexus.com, jako administrator platformy zakupowej, na której Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ-22/04/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (dalej Dokumentacja Projektowa „React-EU”) wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych, w następującym zakresie:
a) Przebudowy części pomieszczeń wraz z pracami remontowymi w oddziałach:
• Klinika Onkologii i Immunologii (II piętro) – budynek E i F
• Oddział Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Kardiologii Onkologicznej (III piętro) - budynek F,
• Klinika Chirurgii Onkologicznej (IV piętro) – budynek F,
• Oddział Kliniczny Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Chorób Piersi (V piętro) – budynek F,
b) Przebudowy infrastruktury wewnętrznej budynków E i F w zakresie niezbędnym dla obsługi oddziałów wymienionych pkt. 3.2. ppkt.1 lit. a) tj:
• przebudowy wewnętrznych linii zasilających (WLZ)
• rozbudowy punktów dystrybucyjnych sieci LAN dla dodatkowej instalacji komputerowej,
• przebudowy wewnętrznych rurociągów zasilających oraz pionów instalacji gazów medycznych,
oraz
• przebudowy pionów kanalizacji sanitarnej, przebudowy pionów wody zimnej i cieplej z cyrkulacją, w budynkach E i F w pełnym zakresie.
c) Przebudowy infrastruktury zewnętrznej w zakresie:
• modernizacji i rozbudowy źródeł zasilania gazów medycznych oraz wykonanie sieci zewnętrznych zasilających wewnętrzne instalacje gazów medycznych,
• przebudowy rozdzielnic elektrycznych głównych niskiego napięcia budynku E i F.
2) Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (dalej Dokumentacja Projektowa „Neurologia”) wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych w zakresie przebudowy części pomieszczeń i prac remontowych Oddziału Neurologii z Pododdziałem Udarowym (I piętro) – budynek F.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

24111500-0 - Gazy medyczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunku udziału w postępowaniu:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 3 000 000 (słownie złotych: trzy miliony złotych);
2)zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
 1 zamówienie na roboty budowlane, polegające na modernizacji, przebudowie bądź remoncie obiektu wg Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy nr 1264 „Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej" o wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł brutto, a w ramach tych robót wykonywał roboty instalacyjne z zakresu wykonawstwa instalacji gazów medycznych;
 1 zamówienie na roboty budowlane, polegające na modernizacji, przebudowie bądź remoncie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz. 1225 z poźn. zm.) w formule „zaprojektuj wybuduj” o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto,
Wykonawca musi wykazać, iż posiada wdrożony system ISO 13485 lub równoważny system oceny jakości, w zakresie projektowania, montażu oraz atestacji instalacji gazów medycznych.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
 Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu budową lub przebudową, a w tym pełnił samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach przynajmniej jednej budowy lub przebudowy w rozumieniu ww. Ustawy w ramach przynajmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową bądź remoncie na czynnym obiekcie szpitalnym o wartości budowy nie mniejszej niż 5 000 000 zł brutto. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Kierownik robót ogólnobudowlanych - osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023.682 ze zm.)) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.). Osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Co najmniej dwukrotnie w kierowała pracami polegającymi na budowie lub przebudowie instalacji gazów medycznych w szpitalu lub innej jednostce organizacyjnej służby zdrowia, gdzie były wykonane instalacje tlenu (O2), powietrza medycznego (AIR5), rozprężalnia tlenu, rozprężalnia o wartości łącznej nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020r., poz. 220 z późn. zm.), wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Projektant w specjalności architektonicznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Projektant instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
osoba posiadająca budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie;
 Projektant instalacji elektrycznych:
osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie:
a) art. 108 ust.1 pkt.3, tj. nie wydania wobec wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
b) art. 108 ust.1 pkt.4 , tj. nie orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
c) art. 108 ust.1 pkt.5, tj. nie zawarcia przez wykonawcę porozumienia z innymi wykonawcami mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust.1 pkt.6, tj. w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, nie doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
3) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 11 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 12 do SWZ,
3) Zaświadczenie/certyfikat niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę norm zarządzania jakością, potwierdzający wdrożenie systemu ISO 13485 lub systemu równoważnego w zakresie projektowania, montażu oraz atestacji instalacji gazów medycznych.
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz rozwiązań równoważnych w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi na wykazanie równoważności (jeżeli dotyczy).
2) wydany przez Jednostkę Notyfikowaną certyfikat CE właściwy dla sprzedawanego wyrobu medycznego – instalacji gazów medycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Wykaz rozwiązań równoważnych w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi na wykazanie równoważności (jeżeli dotyczy).
2) wydany przez Jednostkę Notyfikowaną certyfikat CE właściwy dla sprzedawanego wyrobu medycznego – instalacji gazów medycznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 150 000 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków wskazanych w ustawie pzp.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy pzp., tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 93 1130 1189 0025 0035 4720 0004 z dopiskiem: Wadium – Postępowanie ZPZ- 22/04/23.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ.
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składają odrębnie
wykonawca oraz każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o którym mowa w
rozdz. 9.1, pkt.4) SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do przedstawienia zamawiającemu umowy
konsorcjum regulującej współpracę między nimi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz stosowne przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, iż termin realizacji zamówienia w zakresie opracowania pełnobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (Dokumentacja Projektowa „React-EU”) wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych, w zakresie:
a) Przebudowy części pomieszczeń wraz z pracami remontowymi w oddziałach:
• Klinika Onkologii i Immunologii (II piętro) – budynek E i F
• Oddział Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii i Kardiologii Onkologicznej (III piętro) - budynek F,
• Klinika Chirurgii Onkologicznej (IV piętro) – budynek F,
• Oddział Kliniczny Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Chorób Piersi (V piętro) – budynek F,
b) Przebudowy infrastruktury wewnętrznej budynków E i F w zakresie niezbędnym dla obsługi oddziałów wymienionych pkt. 3.2. ppkt.1 lit. a) tj:
• przebudowy wewnętrznych linii zasilających (WLZ)
• rozbudowy punktów dystrybucyjnych sieci LAN dla dodatkowej instalacji komputerowej,
• przebudowy wewnętrznych rurociągów zasilających oraz pionów instalacji gazów medycznych,
oraz
• przebudowy pionów kanalizacji sanitarnej, przebudowy pionów wody zimnej i cieplej z cyrkulacją, w budynkach E i F w pełnym zakresie.
c) Przebudowy infrastruktury zewnętrznej w zakresie:
• modernizacji i rozbudowy źródeł zasilania gazów medycznych oraz wykonanie sieci zewnętrznych zasilających wewnętrzne instalacje gazów medycznych,
• przebudowy rozdzielnic elektrycznych głównych niskiego napięcia budynku E i F;

należy wykonać do dnia 10 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.