eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard › "Przebudowa budynku ch³odni w Nadle¶nictwie Bia³ogard"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-05-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa budynku ch³odni w Nadle¶nictwie Bia³ogard"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Bia³ogard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044022

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Koszaliñska 3A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 07 10

1.5.8.) Numer faksu: 94 312 11 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa budynku ch³odni w Nadle¶nictwie Bia³ogard"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93e595cd-fde8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00237767

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00195388/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa ch³odni Regionalnego Banku Genów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”), a tak¿e za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane przy u¿yciu Platformy SmatPZP, przekazywane s± w formie elektronicznej w zak³adce „Korespondencja”.
Sposób sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce korzystania z Platformy:
a) przesy³ane dokumenty powinny byæ za³±czone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzêtowe dla Wykonawcy:
 przegl±darka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
 lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
 system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze,
 zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
 w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
 oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s,
 komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów .pdf.
Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy, stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przes³ania dokumentów i z³o¿enia oferty nie jest niezbêdne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej u¿ycia mo¿na znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug zaufania, których lista znajduje siê pod adresem internetowym:
http://www.nccert.pl/kontakt.htm
Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi profilu zaufanego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego mo¿na znale¼æ pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stos. do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ws. ochr. osób fiz. w zw. z przetwarz. danych osobowych i ws. swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”).
Zam. inf., i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo Bia³ogard ul. Koszaliñska 3A, 78-200 Bia³ogard. W sprawach dot. przet. danych osob. mo¿na skontaktowaæ siê za po¶. poczty elekt. pod adresem e-mail: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, lub telef. pod nr 94 312 07 10.
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym post. o udziel. zam. pub. w sposób gwarantuj±cy zabezp. przed ich
bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiaj±cy udost. dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzyst. ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do przetw. danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dop. wy³. osoby posiadaj±ce upowa¿. Osoby dop. do przetwarz. takich danych s± obow. do zach. ich w poufno¶ci. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw. z prow. niniejszego post. o udziel. zam. pub. oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w spr. zam. pub. oraz jej real., a tak¿e udokumentowania post. o udziel. zam. i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dok. post. zostanie udost. w oparciu o przepisy PZP. Dane osobowe pozysk. w zw. z prow. niniejszego post. o udziel. zam. pub. bêd± przech., zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia post. o udziel. zam. pub., a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamóm. pub.
Niezale¿nie od postanowieñ w zdaniu poprzednim, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prow. niniejszego post. o udziel. zam. mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1)dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dod. inf. maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2)do sprost. swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z upr. do sprost. lub uzupe³. danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku post. o udziel. zam. pub., ani zmian± post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³.;
3)do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako adm., ogr. przetwarzania danych osobowych z zastrze¿. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ogr. przet. nie ma zastos. w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochr. praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu pub. UE lub pañstwa cz³.; prawo to nie ogr. przetwarzania danych osobowych do czasu zak. post. o udziel. zam. pub.;
4)wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2146453,60 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie budynku ch³odni w Nadle¶nictwie Bia³ogard na dzia³ce nr ewid. 18/1 po³o¿onej w miejscowo¶ci Bia³ogard gm. M. Bia³ogard powiat bia³ogardzki obr. 320101_10004.
Charakterystyczne parametry obiektu przyjête na podstawie opracowanej inwentaryzacji budynku: powierzchnia u¿ytkowa – 312,2 m2, wymiary zewnêtrzne – 24,61x15,00 m, wysoko¶æ budynku w najwy¿szym miejscu – 7,43 m.
Zakres inwestycji obejmuje w szczególno¶ci wykonanie ¶cianek coko³owych wraz z ich dociepleniem, zasypanie przestrzeni wentylowanej ch³odni pomiêdzy gruntem a p³ytami ¿elbetowymi, przebudowa rampy roz³adowczej na schody zewnêtrzne, demonta¿ wszystkich p³yt warstwowych wraz ze skuciem ¶cianek ¿elbetowych do nich przylegaj±cych, demonta¿ wszystkich warstw pod³ogowych do warstwy no¶nej z betonu lub p³yt ¿elbetowych, monta¿ nowych ¶cian oraz stropu z p³yt warstwowych, monta¿ nowych drzwi wewnêtrznych oraz drzwi zewnêtrznych, wykonanie nowych warstw pod³ogowych, monta¿ rega³ów i szaf na potrzeby ch³odni, wykonanie instalacji elektrycznych (o¶wietlenie, zasilanie), wykonanie instalacji ch³odniczej wraz z odprowadzeniem skroplin do istniej±cej instalacji kanalizacji, wykonanie podkonstrukcji stalowej do monta¿u zewnêtrznych agregatów ch³odniczych, monta¿ ¿aluzji fasadowych sta³ych na systemowej podkonstrukcji, oczyszczenie oraz ponowne zabezpieczenie konstrukcji stalowej przez malowanie, wykonanie elewacji w poziomie ponad stropem z blachy trapezowej (¶ciany szczytowe), wykonanie maskownic stalowych elementów d¼wigarów, wykonanie nowych zawiesi wraz z podkonstrukcj± dla p³yt warstwowych stropowych, wymiana pokrycia dachowego na nowe z blachy trapezowej, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wymiana obróbek blacharskich oraz wymiana rynien i rur spustowych na nowe, skucie starej betonowej opaski budynku i wykonanie nowej ze ¿wiru z krawê¿nikiem betonowym, zasypanie obni¿eñ od strony zachodniej i wschodniej przy istniej±cej przestrzeni wentylowanej, regulacja studzienek kanalizacji deszczowej (podniesienie), demonta¿ istniej±cych schodów zewnêtrznych ¿elbetowych, skucie istniej±cych utwardzeñ i obrze¿y betonowych, zabezpieczeniu magazynowanych nasion drzew li¶ciastych i iglastych na czas przebudowy budynku ch³odni.

Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci i tym samym nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 PZP. Podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami jak równie¿ potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zak³óciæ jego w³a¶ciwe i terminowe wykonanie. Ponadto, podzia³ zamówienia na czê¶ci móg³by spowodowaæ zwiêkszenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Dodatkowo przy kilku wykonawcach realizuj±cych ten sam obiekt budowlany, rozmyciu uleg³aby odpowiedzialno¶æ poszczególnych wykonawców za wykonan± przez nich czê¶æ zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

32400000-7 - Sieci

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
1) Cena - 60 %
2) Okres gwarancji -40%
14.2. Sposób obliczania punktów:
1) Kryterium – cena (C)
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ). Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
2) Kryterium „Okres gwarancji” (G)

W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
OG -48
G = ------------ x 100 pkt x 0,40
24
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
OG - okres gwarancji w ofercie badanej (w miesi±cach)
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany bêdzie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane licz±c od dnia odbioru koñcowego.
Wykonawca podaje okres gwarancji w pe³nych miesi±cach (liczbach ca³kowitych), w formularzu ofertowym - za³±cznik nr 1 do SWZ. Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48-miesiêcy. W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce, do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji 72 miesi±ce. W przypadku braku wpisania okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny ofert okres minimalny tj. 48 miesiêcy.
Za najkorzystniejsz± dla danej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³nia wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, obliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:

P = C + G
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej: 1 000 000,00 z³ (s³ownie: 1 milion z³otych 00/100).
4) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia
w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej 2 roboty budowlane (przez 1 robotê rozumie siê wykonanie robót na podstawie 1 umowy) obejmuj±ce budowê, przebudowê lub rozbudowê budynków przemys³owych lub magazynowych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane i Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) o warto¶ci ka¿dej z robót nie mniejszej ni¿ 1 300 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion trzysta tysiêcy z³otych 00/100).
b) Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunków dotycz±cych dysponowania potencja³em technicznym.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
1) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia* budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej,
Od ww. osoby wymaga siê ponadto minimum 5-letniego do¶wiadczenia przy pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym przy co najmniej dwóch zadaniach obejmuj±cych budowê, przebudowê lub rozbudowê budynków przemys³owych lub magazynowych,
2) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji Kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia* budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
3) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji Kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez jedn± osobê wy¿ej wymienionych uprawnieñ i funkcji.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682
z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potw. braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.1. i 5.3 SWZ, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zam., dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nast. podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konk. i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potw. przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³. nr 7 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
d) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 70),
6) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
7) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c) PZP,
8) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
9) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP,
- wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci brutto, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu robot budowlanych stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ), 5-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) Dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ),
d) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w lit. d, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w pkt 12.1. SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu Ofertê zawieraj±c±:
a) formularz Oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ) sporz±dzony pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do reprezentacji podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, z³o¿one przez:
 Wykonawcê - sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 4 i za³±cznik 5 do SWZ,
 Ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 4 i za³±cznik 5 do SWZ,
 podmioty trzecie udostêpniaj±ce Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 4a i za³±cznik nr 5a do SWZ;
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów zgodnie
z pkt 7.4. SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca/ podmiot udostêpniaj±cy zasoby dostarczy dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
e) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert± (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru), sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatrzone siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 7.15 -7.17 SWZ.
f) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatrzonej siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
w formie opisanej w pkt 7.15 – 7.17 SWZ,
g) podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystaæ o¶wiadczenie znajduj±ce siê w formularzu ofertowym) – je¿eli dotyczy,
h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniê¿nej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
9.3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 z dopiskiem: „Wadium SA.270.1.5.2023”.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
9.4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
9.6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwa³a Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21).
9.8 Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a, c i d Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. b i e sk³ada ten z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, do którego wykazania s³u¿y dany dokument;
6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie
z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to
o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy:
1) W zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy,
2) W zakresie zmiany sposobu wykonania robót stanowi±cych Przedmiot Umowy, w tym wymagañ Zamawiaj±cego lub rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót stanowi±cych Przedmiot Umowy,
3) W zakresie zmiany Wynagrodzenia,
4) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy w przypadku,
3. Dopuszcza siê zmianê inspektora nadzoru, zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy, a jedynie powiadomienia Wykonawcy.
4. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia,
d) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej – protokó³ wraz z uzasadnieniem zostanie spisany przez przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy.
6. Dokonuj±c zmian Umowy, Strony bêd± kierowaæ siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Umowy, poprzez dostosowanie realizacji robót stanowi±cych Przedmiot Umowy do zmienionych okoliczno¶ci.
7. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê Umowy, nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian ani nie mo¿e stanowiæ samodzielnej podstawy do jakichkolwiek roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
8. Niezale¿nie od postanowieñ ustêpów powy¿szych, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ (a) zmian redakcyjnych Umowy oraz (b) zmian bêd±cych nastêpstwem sukcesji uniwersalnej albo przejêcia z mocy prawa pe³ni praw i obowi±zków dotycz±cych którejkolwiek ze Stron, (c) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak równie¿ (d) zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, w których Prawo Budowlane dopuszcza stosowanie rozwi±zañ zamiennych, o ile nie bêd± one pogarsza³y jako¶ci ¶wiadczenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy Portal e-Us³ugi SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwobialogard

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczania nale¿ytego wykonania umowy przez wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.