Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Filharmonii Narodowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 17 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Filharmonii Narodowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2408210-5383-43f4-9da0-37e7cff641d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125688/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ubezpieczenie Filharmonii Narodowej w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/211525/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/211525/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem Platformy (strony internetowej prowadzonego postępowania: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/211525/notice/public/details), z zastrzeżeniem:
- komunikacji w sprawie zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, która dopuszczalna jest także za pośrednictwem poczty elektronicznej (Rozdział 11 ust. 3 SWZ);
- komunikacji w sprawie indywidualnego ustalenia terminu wizji lokalnej, która dopuszczalna jest także z brokerem na adres e-mail: biuro@ubezpieczeniarbk.pl (Rozdział 3. ust. 9 SWZ)
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące
korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale 11 SWZ "Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z
Wykonawcami wraz z określeniem trybu przekazywania oświadczeń i dokumentów".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny oraz określenie zasad przetwarzania danych osobowych zawarty jest w Rozdziale 25 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia w zakresie stosowania RODO zostały zawarte w Rozdziale 25 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/05/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego ubezpieczenia Filharmonii Narodowej w Warszawie („Przedmiot zmówienia”).
Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. ubezpieczenie mienia Filharmonii Narodowej w Warszawie od wszystkich ryzyk (all risks),
2. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Filharmonii Narodowej w Warszawie z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia,
3. ubezpieczenie mienia w transporcie podczas wyjazdów zagranicznych Filharmonii Narodowej w Warszawie,
4. ubezpieczenie mienia w transporcie podczas wyjazdów krajowych Filharmonii Narodowej w Warszawie,
5. ubezpieczenie kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, bagażu i assistance podczas zagranicznych wyjazdów Filharmonii Narodowej w Warszawie,
6. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, bagażu i assistance podczas krajowych wyjazdów Filharmonii Narodowej w Warszawie,
7. ubezpieczenie elektroniki stacjonarnej, przenośnej i oprogramowania Filharmonii Narodowej w Warszawie oraz koszty odtworzenia danych od wszystkich ryzyk.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ („Opis Przedmiotu Zamówienia”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-01 do 2028-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) – 60%
2. Akceptacja klauzul fakultatywnych (A) – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Akceptacja klauzul fakultatywnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
1.1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych Przedmiotem zamówienia, wydane przez właściwy organ nadzoru bądź zaświadczenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź inny dokument właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych Przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, tj. z dnia 10 kwietnia 2024 r., Dz. U. z 2024 r. poz. 838 ze zm.; ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń, tj. z dnia 1 sierpnia 2024 r., Dz. U. z 2024 r., poz. 1214 ze zm.).
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku warunków wykluczenia będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
3. Wymagania w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w Rozdziale 13 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj.:
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych, tj.:
- na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. z dnia 10 kwietnia 2024 r., Dz. U. z 2024 r. poz. 838 ze zm.), w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych Przedmiotem zamówienia, wydanego przez właściwy organ nadzoru bądź zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych Przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie i na warunkach uregulowanych w art. 454-455 p.z.p. oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-27 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/211525/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę składa się w języku polskim, natomiast inne dokumenty lub oświadczenia w języku obcym (załączone do oferty) należy złożyć z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem przedmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca może złożyć w języku polskim lub języku angielskim. W razie jakichkolwiek wątpliwości uznaje się, że wersja w języku polskim jest wiążąca.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia Filharmonii Narodowej w Warszawie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY SZCZYTNA OD RYZYKA POWODZI
- Usługi ubezpieczenia podmiotu Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. - 3 części
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia majątku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z.o.o. w Hajnówce
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach - BIS"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY GOLUB-DOBRZYŃ
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.