eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze" przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni ,,Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adddc97b-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059824/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej spółdzielni ,,Roztocze" przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest dofinansowane ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich w ramach projektu pt. „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adddc97b-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatjanowski.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, 0SX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z póżn.zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .docx, zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
a) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu, kontakt do Zamawiającego: nr telefonu 15 8720 309, e-mail: sekretariat@powiatjanowski.pl;
b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: nr tel. 15 8725 467, e-mail: iod@powiatjanowski.pl;
c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.” oznaczenie sprawy: L-II.272.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L-II.272.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego:
- stepper - 1 szt.,
- rower spinningowy - 1 szt.;
- hantle, ciężarki winylowe (zestaw: 6 kg, 2 kg, 1 kg, 0,5 kg po 2 sztuki) - 2 zestawy;
- ścienny wieszak na piłki gimnastyczne - 3 szt.;
- wioślarz do ćwiczeń - 1 szt.;
- step do ćwiczeń - 5 szt.;
- równoważnia z regulacją wysokości - 1 szt.;
- drabinki gimnastyczne (rehabilitacyjne) - 4 szt.;
- platforma wibracyjna z poręczami - 1 szt.;
- trampolina z poręczą - 2 szt.;
- cymbergaj - 1 szt.;
- hulajnoga amortyzowana - 4 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość

37441300-4 - Rowery stacjonarne

37452910-3 - Standardowe wyposażenie sali gimnastycznej do siatkówki

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała

37441600-7 - Trampoliny

37460000-0 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzeń gastronomicznych:
- patelnia gastronomiczna - 1 szt.;
- kuchnia gastronomiczna - 1 szt.;
- szafa przelotowa - 1 szt.;
- ociekacz - 1 szt.;
- zmywarka - wyparzarka z podstawą - 1 szt.;
- maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.;
- wózek kelnerski - 1 szt.;
- naświetlacz UV do jajek - 1 szt.;
- szatkownica elektryczna do warzyw - 1 szt.;
- kloc masarski - 1 szt.;
- kocioł warzelny - 1 szt.;
- szafa chłodnicza - 1 szt;
- taboret indukcyjny - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

39711200-1 - Roboty kuchenne

39311000-5 - Urządzenia do dostarczania prowiantu

42215200-8 - Maszyny do przetwarzania żywności

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia sali doświadczania świata oraz sali integracji sensorycznej:
- drabina ledowa - 1 szt.;
- kurtyna światłowodów - 1 szt.
- lustro akrylowe - 1 szt.;
- łóżko wodne - 1 szt.;
- gwieździste niebo - 1 szt.;
projektor wraz z zestawem tarcz - 1 szt.;
- koc obciążający - 2 szt.;
- stół terapeutyczny z projektorem - 1 szt.;
- hamak ze stalowym stojakiem - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna - konik - 1 szt.;
- platforma terapeutyczna - 1 szt.;
- huśtawka terapeutyczna ze stabilizatorem - 1 szt.;
- deskorolka terapeutyczna - 1 szt.;
- deska rotacyjna - 1 szt.;
- beczka - 1 szt.
- równoważnia - 1 szt.
- podwiesie - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

37524100-8 - Gry edukacyjne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

33192150-8 - Łóżka terapeutyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu biurowego - urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli tapicerowanych i biurowych:
- krzesło - 113 szt.;
- biurko - 13 szt.;
- fotel biurowy - 9 szt.;
- kontener do biurka - 4 szt.;
- szafa biurowa - 10 szt.;
- stół - 22 szt.;
- regał - 7 szt.;
- fotel wypoczynkowy - 8 szt.;
- kanapa (sofa) - 2 szt.;
- stolik - ława - 5 szt.;
- półki - 14 szt.;
- komoda - 8 szt.;
- skrzynia z funkcją siedziska - 1 szt.;
- narożnik - 1 szt.;
- łóżko - 2 szt.;
- stolik nocny - 2 szt.;
- szafka pod telewizor - 2 szt.;
- szafa garderobiana - 3 szt.;
- meble kuchenne z wyspą kuchenną - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1e do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39130000-2 - Meble biurowe

39141300-5 - Szafy

39121200-8 - Stoły

39131000-9 - Regały biurowe

39113100-8 - Fotele

39516100-3 - Meble tapicerowane

39143310-2 - Stoliki

39157000-7 - Części mebli

39143122-7 - Komody

39111000-3 - Siedziska

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39143123-4 - Stoliki nocne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli medycznych:
- szafa medyczna - 1 szt.;
- szafa kartotekowa - 1 szt.;
- wózek wielofunkcyjny - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1f do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39132200-8 - Szafy na karty indeksowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu AGD i RTV:
- suszarka kondensacyjna - 1 szt.;
- pralka - 2 szt.;
- kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym (termoobieg) - 1 szt.;
- lodówka - 1 szt.;
- telewizor - 2 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1g do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39713210-8 - Pralki i suszarki

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli BHP:
- regał magazynowy - półkowy (archiwum, magazyn) - 2 szt.;
- regał magazynowy metalowy skręcany (magazyn spożywczy) - 5 szt.;
- szafa metalowa na dokumenty - 2 szt.;
- szafki na ubrania z ławeczką - 25 szt.;
- szafa metalowa na odzież - 1 szt.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1h do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39173000-5 - Meble do przechowywania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

39132100-7 - Szafy na akta

39141300-5 - Szafy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 40.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. Kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” liczone jest w okresach miesięcznych. W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Natomiast w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 (czterdzieści) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24, a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty za kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” przyznane według
5. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, w przedziale od 24 miesięcy do 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu długości gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu długości gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny oferty ,, Okres gwarancji na dostarczony sprzęt” i przyzna maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach.
W kryterium „Okres gwarancji na dostarczony sprzęt”, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta w danej części postępowania, która otrzyma największą ilość punktów.
7. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz Ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe";
2) Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt 6 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 ppkt 5) lit. c) i ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 4 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:
1) zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. w sytuacji określonej umową przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2) zmiany, w tym wydłużenie, terminu wykonania w związku z:
a) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, stan epidemii) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zakupu i usług,
b) wystąpieniem okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
c) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia,
– pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy;
3) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii,
b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa,
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
d) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy.
4) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji;
5) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6) zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie zmiany tej stawki i nie wcześniej niż od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT.
2. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy, jej uzupełnienie, rozwiązanie, odstąpienie lub wypowiedzenie wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1 PZP:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 835 z późn. zm.).
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") służące do dodawania plików.
3. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
4. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis Formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego Formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.