eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojePRZEBUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 33, 72-500 MIĘDZYZDROJE W CZĘŚCI DOT. BUDOWY WEWNĘTRZNEGO SZYBU WINDOWEGO I MONTAŻU WINDY OSOBOWEJ NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW ŚDS



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 33, 72-500 MIĘDZYZDROJE W CZĘŚCI DOT. BUDOWY WEWNĘTRZNEGO SZYBU WINDOWEGO I MONTAŻU WINDY OSOBOWEJ NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW ŚDS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913275631

1.5.8.) Numer faksu: 91327530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 33, 72-500 MIĘDZYZDROJE W CZĘŚCI DOT. BUDOWY WEWNĘTRZNEGO SZYBU WINDOWEGO I MONTAŻU WINDY OSOBOWEJ NA POTRZEBY UCZESTNIKÓW ŚDS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e735167-24e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200338/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.22.2021.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223522,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót budowlanych:
przebudowa w zakresie budowy wewnętrznego szybu windowego wraz z dźwigiem osobowym przystosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach:
- rozbiórka posadzki w rejonie podszybia projektowanego podszybia dźwigu i wezwanie Projektanta celem ustalenia zgodności projektu ze stanem istniejącym w miejscu posadowienia szybu
- wykonanie wyburzeń
- wykonanie rozbiórki stropów istniejących w przestrzeni projektowanego szybu
- rozbiórka ściany działowej w przyziemiu
- izolacje ścian istniejących fundamentowych
- wykonanie podciągów i nadproży
- wykonanie szybu windowego zgodnie z projektem konstrukcji
- wykonanie stropu szybu windowego w rejonie nadszybia
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej windy zgodnie z wytycznymi Producenta i p.poż.
- wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej dla potrzeb projektowanego dźwigu
- odtworzenie warstw stropowych i wykończeniowych podłogowych i sufitowych w rejonie wybudowanego szybu
- tynkowanie ścian szybu
- malowanie ścian szybu
- montaż dźwigu
- uprzątnięcie placu budowy i przekazanie Inwestorowi do użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.