eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi



Ogłoszenie z dnia 2024-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli antydopingowej moczu i krwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA ANTYDOPINGOWA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367498955

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Fabryczna 5a

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-446

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@antydoping.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.antydoping.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236860

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00236533

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 19)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Część XIX – usługi świadczone przez kontrolera nr 19
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Tomasz Ber, ul. Świerzawska 12/34, 60-321 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 25)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Część XXV – usługi świadczone przez kontrolera nr 25
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Ejber.pl Szymon Rakowski, os. Piastowskie nr 103 lok. 66, 61-164 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Część XXVI – usługi świadczone przez kontrolera nr 26
Na podstawie Art. 255 pkt 1 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części III – usługi świadczone przez kontrolera nr 3.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyną ofertę złożył wykonawca Tomasz Wudarski, ul. Rynarzewska 5/11, 60-133 Poznań. Wykonawca odmówił zawarcia umowy. W postepowaniu nie ma innych ofert. Tym samym podlega ono unieważnieniu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
Tomasz Ber

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
Świerzawska 12/34

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
Poznań

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
60-321

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
wielkopolskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
Ejber.pl Szymon Rakowski

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
os. Piastowskie nr 103 lok. 66

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
Poznań

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
61-164

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
wielkopolskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
Tomasz Wudarski

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
Rynarzewska 5/11

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
Poznań

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
60-133

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
wielkopolskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 19)

Przed zmianą:
NIP: 7881853490

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 25)

Przed zmianą:
NIP 9721056716

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26)

Przed zmianą:
NIP: 7792215061

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19)

Przed zmianą:
2024-02-26

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19)

Przed zmianą:
35000

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 19)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25)

Przed zmianą:
2024-02-26

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25)

Przed zmianą:
35000

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 25)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26)

Przed zmianą:
2024-02-26

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26)

Przed zmianą:
35000

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26)

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Informacje dotyczące umowy dla części nr 19)

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Informacje dotyczące umowy dla części nr 19)

Przed zmianą:
2024-12-31

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 25, Informacje dotyczące umowy dla części nr 25)

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 25, Informacje dotyczące umowy dla części nr 25)

Przed zmianą:
2024-12-31

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26)

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26)

Przed zmianą:
2024-12-31

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.