Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c7d8f11-ab37-49d7-838b-422b3810d936
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/253670/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/253670/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO-XII-DAZ.4660.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 207005 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty – Ursynów m.st. Warszawa lub w wybranych placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
2. Za świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy uważa się świadczenia, do których zapewnienia Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie medycyny pracy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) 425 badań wstępnych, okresowych lub kontrolnych;
2) 185 badań okulistycznych;
3) 89 badań laryngologicznych;
4) 179 wydań orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych;
5) 34 EKG spoczynkowych;
6) 15 lipidogramów;
7) 11 badań na potrzeby orzeczenia o potrzebie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia wraz z wydaniem orzeczenia;
8) 9 badań glukozy.
4. Zamawiający wymaga by komplet badań, na które skierowano osobę zatrudnioną lub ubiegającą się o zatrudnienie, wykonywano od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godz. od 8:00 do 16:00 w trakcie wizyty w jednej placówce medycznej i w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia osoby do badań.
5. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie badań lekarskich pracowników, są przeprowadzane na podstawie skierowania lekarskiego i na koszt Wykonawcy we wskazanej przez niego placówce na terenie m.st. Warszawy, jeżeli w wyniku badania lekarskiego zostanie stwierdzona konieczność ich przeprowadzenia.
7. Zamawiający wymaga by zamówienie było realizowane na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
8. Zamawiający w niniejszym zamówieniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności:
1) ustalanie terminu badań na zasadach opisanych w § 4 ust. 7 Projektowanych postanowień umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ;
2) nadzorowanie prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia;
- z wyjątkiem sytuacji, w której wyżej wymienione czynności wykonuje Wykonawca będący osobą fizyczną prowadząca działalność gospodarczą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji.2. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu zamówienia do maksymalnie:
1) 800 badań wstępnych, okresowych lub kontrolnych;
2) 391 badań okulistycznych;
3) 340 badań laryngologicznych;
4) 377 wydań orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych;
5) 110 EKG spoczynkowych;
6) 88 lipidogramów;
7) 47 badań na potrzeby orzeczenia o potrzebie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia wraz z wydaniem orzeczenia;
8) 77 badań glukozy;
9) 15 rentgenów klatki piersiowej;
10) 7 konsultacji psychologicznych;
11) 14 ocen wydolności narządu głosu, w przypadku wyniku wskazującego na zmiany patologiczne w narządzie głosu: konsultacja otolaryngologiczna lub foniatryczna
z wykonaniem (w zależności od wskazań) wideolaryngostroboskopii;
12) 6 badań psychologicznych kierowców;
13) 6 badań audiometrycznych;
14) 9 konsultacji neurologicznych;
15) 8 badań spirometrycznych;
16) 46 badań kreatyniny;
17) 14 badań moczu;
18) 14 badań ALT;
19) 14 badań AST;
20) 14 badań GGTP;
21) 58 morfologii krwi.
3. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji zaistnienia konieczności skierowania osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty Ursynów lub w wybranych placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów
m.st. Warszawy, na badania:
1) w zakresie większym niż wskazano w § 1 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ; lub
2) o których mowa w ust. 2 pkt 9-21;
- przy jednoczesnym zabezpieczeniu środków na cel związany z wykonaniem przedmiotu Umowy.
4. Uruchomienie prawa opcji następuję automatycznie, gdy:
1) suma skierowań na dowolne badanie będące przedmiotem zamówienia przekroczy liczbę wskazaną w § 1 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ; lub
2) zostanie wystawione skierowane na któreś z badań, o których mowa w ust. 2 pkt
9-21.
5. W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający ma prawo do wielokrotnego skorzystania z prawa opcji.
6. Prawo opcji uruchomiane jest jedynie w zakresie równym:
1) liczbie badań faktycznie wykonanych przez Wykonawcę ponad liczbę badań wskazaną w § 1 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ; oraz
2) liczbie badań, o których mowa w ust. 2 pkt 9-21, faktycznie wykonanych przez Wykonawcę.
7. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o wypłatę wynagrodzenia za badania
z niezrealizowanego zakresu opcji.
8. Wykonawcy nie przysługuje prawo do odmowy realizacji opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena brutto (C) – 60%;
2) dostępność (D) – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
3) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadać wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa art. 106 ustawy o działalności leczniczej.
3. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) na dzień składania ofert wartość usługi już wykonanej będzie warta nie mniej niż
60 000 zł brutto, oraz
b) dowody, o których mowa w rozdziale XVII sekcji B ust. 2 pkt 2 SWZ potwierdzą, że dotychczas zrealizowana usługa została należycie wykonana;
2) dysponuje co najmniej jedną placówką medyczną:
a) na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, lub
b) na terenie m.st. Warszawy w odległości nie większej niż 800 metrów od przystanku autobusowego lub stacji metra lub stacji kolejowej obsługiwanej
w dniu składania ofert przez co najmniej jedną linię dzienną transportu publicznego organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, która kursuje z i do Dzielnicy Ursynów, a czas podróży, wedle rozkładu jazdy publikowanego na stronie internetowej https://www.wtp.waw.pl/, pomiędzy przedmiotowym przystankiem autobusowym lub stacją metra lub stacją kolejową a przynajmniej jednym przystankiem autobusowym lub stacją metra lub stacją kolejową na terenie Dzielnicy Ursynów jest nie dłuższy niż 25 minut.
4. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII sekcji A ust. 1 pkt 5 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego są:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
f) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
g) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;
h) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
i) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami,
o których mowa są złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub, jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, lub
b) wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy są wykonywane, lub
c) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a-b, oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości uzyskania tych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w pkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) Wykaz placówek medycznych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 106 ustawy o działalności leczniczej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem XVII sekcją A SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z rozdziałem IX SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/pn/dbfo-ursynow/demand/253670/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2026
- Świadczenie usług psychoterapeuty , psychologa klinicznego , psychologa oraz terapeuty środowiskowego.
- Świadczenie usług psychoterapeuty , psychologa klinicznego , psychologa oraz terapeuty środowiskowego.
- "Świadczenie usług fizjoterapeutyczych" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2026r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





