Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125567/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00141290/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00164738/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00177836/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867901
1.5.8.) Numer faksu: 523867902
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10688251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8bcd587-8cb3-4379-b681-fdc8f3e978d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1164686,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 461091,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Stan istniejący budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
Budynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią:
prace ogólnobudowlane wykończeniowe:
a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń,
b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),nowa toaleta dla osób niepełnosprawnych
c) prace posadzkarskie ( cyklinowanie i lakierowanie parkietów, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,
d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie),
prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:
a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,
b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej
remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji.
2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:
I. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:
1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.
2) Renowacja drzwi zewnętrznych – drobne naprawy, usunięcie starej i wykonanie nowej powłoki malarskiej.
Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780702,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841
7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3
7.3.4) Miejscowość: Karnówko
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Mikołajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.