Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125567/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00141290/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00164738/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00236682/01 - Wynik z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.4.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 523867901
1.4.8.) Numer faksu: 523867902
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177836
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00125567
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Stan istniejący budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
Budynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią:
prace ogólnobudowlane wykończeniowe:
a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń, rezygnacja z docieplenia stropu nad piwnicą, pozostawić zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych stropu),
b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),
c) prace posadzkarskie (montaż nowych wykładzin wielowarstwowych z przygotowaniem podłoży, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,
d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie),
prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:
a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,
b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej (rezygnacja z wykonania instalacji przyzywowej),
remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji. Dokumentacja projektowa załączona do niniejszego postępowania opracowana została na szerszy zakres, niż przewiduje przedmiot niniejszego zamówienia.
2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:
I. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia:
1) roboty związane z ociepleniem stropu nad piwnicą (sufit podwieszony ocieplony na bazie płyt z wełny mineralnej),
2) oraz wykonanie instalacji przyzywowej.
II. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:
1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.
Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Stan istniejący budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
Budynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią:
prace ogólnobudowlane wykończeniowe:
a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń,
b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),nowa toaleta dla osób niepełnosprawnych
c) prace posadzkarskie ( cyklinowanie i lakierowanie parkietów, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,
d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie),
prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:
a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,
b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej
remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji.
2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:
I. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:
1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.
2) Renowacja drzwi zewnętrznych – drobne naprawy, usunięcie starej i wykonanie nowej powłoki malarskiej.
Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-09 09:00
Po zmianie:
2025-04-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-09 09:15
Po zmianie:
2025-04-22 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-08
Po zmianie:
2025-05-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Wykonanie robót budowlanych nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej do bramy Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Brzegu Dolnym""
- Żerków - droga dojazdowa do gruntów rolnych
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.