Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199348/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie infrastruktury targowej na Giełdę Pracodawcy, Przedsiębiorczości i Technologii. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/50/TB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 237-13-34; 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.http://administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie infrastruktury targowej na Giełdę Pracodawcy, Przedsiębiorczości i Technologii. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/50/TB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ca6a23-21d1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Dostosowanie infrastruktury targowej na Giełdę Pracodawcy, Przedsiębiorczości i Technologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
część 1: Przedmiot zamówienia jest finansowany zgodnie z umową numer POWR-03.05.00-00-A084/19 (...) . Część 2: Przedmiot zamówienia jest finansowany zgodnie z umową numer POWR-03.05.00-00-Z098/17-00 (...) UWAGA! Ze względu na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wpisania w niniejszym polu, pełne nazwy projektów jest w SWZ.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/50/TB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243027,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154230,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie infrastruktury targowej na Giełdę Pracodawcy, Przedsiębiorczości i Technologii4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.5.) Wartość części: 11233,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie hali targowej i wykonanie zabudowy z montażem i demontażem.4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.5.) Wartość części: 27499,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zabudowy targowej, z montażem i demontażem.4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
4.5.5.) Wartość części: 115497,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kryszak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHU TIMEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-010-09-10
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kryszak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHU TIMEX Piotr Kryszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-010-09-10
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Kryszak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PHU TIMEX Piotr Kryszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-010-09-10
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TIMEX" PIOTR KRYSZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-21INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa wiaty przy palenisku nad stawem Szachta w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- 22-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego - powtórka
- 23-P-25 Dostawa leków
- 4WOG.1200.2712.31.2025 Zakup leków i medycznych środków materiałowych w podziale na 3 części
- ZP/G/31/25 Dostawę drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm Krążki o łącznej masie: 9 kg
- Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.