Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125923/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00133815/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00233909/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE I ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
ZNAK SPRAWY: OR.271.11.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE I ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE GŁOGÓW MAŁOPOLSKIZNAK SPRAWY: OR.271.11.2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd44413e-eab3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125923/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2711.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177235,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego nr 2/2020 terenu położonego w miejscowości Przewrotne w gminie Głogów
Małopolski zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim Nr XXVII/385/2020 z
dnia 30 września 2020 r. wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego
opracowania.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie I zmiany miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego nr 4/2005 terenu położonego w mieście Głogów Małopolski obręb Zabajka w
gminie Głogów Małopolski uchwalonego uchwałą nr XIV/127/2007 Rady Miejskiej w Głogowie
Małopolskim z dnia 6 grudnia 2007 r. wraz z udziałem w czynnościach związanych ze
sporządzeniem tego opracowania.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego nr 5-2017 na osiedlu Niwa w Głogowie Małopolskim uchwalonego uchwałą nr
XXIII/328/2020 Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim z dnia 28 maja 2020 r. wraz z udziałem
w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego opracowania. Zakres zmiany planu
określony został uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia przedmiotowej zmiany nr
XXXVIII/505/2021 z dnia 27 maja 2021 r.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego nr 1/2021 terenu położonego w mieście Głogów małopolski w gminie Głogów
Małopolski zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim Nr XXIX/520/2021 z dnia
30 czerwca 2021 r. wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego
opracowania. Dodatkowo w zakresie zamówienia jest opracowanie XXIX zmiany studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Głogów Małopolski
(uchwalonego uchwałą nr LIV/407/2002 Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim z dnia 29 maja
2002 r. z późn. zm.) wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego
opracowania. Zakres XXIX zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego miasta i gminy Głogów Małopolski określony został Uchwałą Rady Miejskiej w
Głogowie Małopolskim Nr XXXIX/520/2021 z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzenia XXIX zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego miasta i gminy Głogów Małopolski. XXIX zmiana studium uwarunkowań i
kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Głogów Małopolski uchwalonego
uchwałą nr LIV/407/2002 Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim z dnia 29 maja 2002 r. z późn.
zm. dotyczy terenów położonych w mieście Głogów Małopolski. Granice terenów objętych
uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium określa załącznik graficzny do ww.
uchwały.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64452,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64452,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64452,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego Sp. z.o.o. ul. Kłodzka 38/2 50-536 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992768204
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKIE BIURO PROJEKTOWANIA URBANISTYCZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKIE BIURO PROJEKTOWANIA URBANISTYCZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64452,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32841,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego Sp. z.o.o. ul. Kłodzka 38/2 50-536 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992768204
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKIE BIURO PROJEKTOWANIA URBANISTYCZNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKIE BIURO PROJEKTOWANIA URBANISTYCZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32841,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zofia Mach ul. Pułaskiego9/102 35-011 Rzeszów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813- 120-47- 01
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75262,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Młodochowska Biuro Urbanistyczno – Architektoniczne 35 – 230 Rzeszów, ul. Jana Robaka 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813 175 4979
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. opracowanie ekofizjografii, prognozy oddziaływania na środowisko - mgr Janina Nowak
2. opracowanie danych przestrzennych do planu- mgr inż. Agnieszka Drostek
3. współpraca przy opracowaniu projektu planu oraz dokumentacji planu - inż. arch. Maciej Młodochowski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWA MŁODOCHOWSKA BIURO URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNE
jakie przetargi wygrała firma
EWA MŁODOCHOWSKA BIURO URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
- Budowa, przebudowa chodników na terenie gminy Głogów Małopolski
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Głogowie Małopolskim
więcej: przetargi GŁOGÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Nowy Wiśnicz
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Kawęczyn
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Waśniów
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławków
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabowa
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wejherowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.