eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaDostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka; w zakresie - agregat prądotwórczy z montażem i podłączeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka; w zakresie – agregat prądotwórczy z montażem i podłączeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 2438010

1.5.8.) Numer faksu: (17) 2438010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ab3a0ef-302a-43e6-a122-00b7220af6c1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka; w zakresie – agregat prądotwórczy z montażem i podłączeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ab3a0ef-302a-43e6-a122-00b7220af6c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka – agregat prądotwórczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN. 271.117.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu: 1.1. Przedmiotem postępowania jest zadanie objęte zamówieniem „Dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania do Urzędu Gminy Kuryłówka; w zakresie – agregat prądotwórczy z montażem i podłączeniem” jako dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń dla Zamawiającego Urzędu Gminy Kuryłówka. 1.1.1. Samo wykonanie zadania polega na połączeniu kilku jego elementów, które ze względu na specyfikę, nie mogą być jednak podzielne. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie powinny zostać zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane zgodnie z wymaganiami opisanymi w dalszej części dokumentu, w budynkach urzędu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Istotnym jest również odpowiednie zgranie i synchronizacja sterowania oraz systemu reakcji agregatu. 1.1.2. Zadanie w szczególności obejmuje dostawę i montaż oraz rozruch z podłączeniem agregatu prądotwórczego z posadowieniem, jego zabezpieczeniem i włączeniem do instalacji budynku (adaptacja instalacji obiektu i montaż sterowania). Samo zadanie i odpowiedzialność wykonawcy wymienione jest w warunkach SWZ, a jego odpowiedzialność za sprzęt i jego pracę kończy się z chwilą podpisania przez zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (z zastrzeżeniem warunków rękojmi i gwarancji). 1.2. W celu właściwego użytkowania i uzyskania jak najlepszych efektów przy obsłudze elementów opisanych w ust. 1.1. a także ogólnego podniesienia kompetencji cyfrowej przewiduje się wykonywanie wdrożenia w obecności osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania sterującego. Dotyczy to również ustawienia kamer. 1.3. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji funkcjonalno - technicznej załączonej do postępowania oraz wyjaśnieniach i odpowiedziach zamawiającego w trakcie procedur. Nieodłącznym elementem jest również SWZ a w szczególności dział II z opisem elementów nie ujętych w dokumentach technicznych jeśli będzie potrzeba ich uszczegółowienia. 1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (inne niż przedstawione w postępowaniu a ukazane mogą być w trakcie realizacji), jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materiałów i urządzeń i ich funkcji oraz zakresów oprogramowania i jego uwarunkowania w użytkowaniu opisane są również poniżej. 1.5. Karty materiałowe lub urządzeń, należy przedstawić przed wbudowaniem lub ich przekazaniem do akceptowania odpowiednio wcześniej (o ile są inne niż wymagane w dokumentacji), aby dać zamawiającemu czas na zapoznanie się z nimi i porównanie techniczne. Materiał nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialności wykonawcy. Karty i atesty (deklaracje) jeśli w najmniejszym wypadku są inne od przyjętych wcześniej przez Zamawiającego muszą być powtórnie zaakceptowane, nawet jeśli teoretycznie przedstawiają sprzęt o lepszych walorach. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru dostaw zawarte są w opisach ujętych w SWZ jak również dokumentacji sprzętowej, należy przy tym przyjąć bezwarunkowo, iż sprzęt i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów oraz całość sprzętu musi być fabrycznie nowa, nie używana wcześniej; 2.2. Całość sprzętu i oprogramowania objętego zamówieniem musi zostać zainstalowana i skonfigurowana zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ i w oparciu o stosowane ogólnie normy i wymagania techniczne. Wykonawca jest odpowiedzialny również za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, podłączenie i skonfigurowanie urządzenia agregatu do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy po zaniku przepływu oraz dostarczenie odpowiedniej dokumentacji połączeniowej, uzgodnień z PGE SA. Jest również odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich robót adaptacyjnych na sieci, łącznie z wbudowaniem materiałów i sprawdzeniem oraz rozruchem linii. Warunki przekrojowe opisano poniżej.
2.3. Specyfikacja agregatu zgodnie z wymogami istniejącej sieci wraz z postawieniem wiaty i podłączeniem układu sterowniczego. 2.4. Instalacja, konfiguracja, wdrożenie dotyczy obu części zadania, które należy zakończyć i doprowadzić do właściwego użytkowania. 2.5. Należy doliczyć wszelkie zależności niezbędne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami BHP jak również prawa ochrony środowiska. Należy stosować materiały i urządzenia wymagane przez Zamawiającego, które posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty, karty techniczne (dokumenty te są wymagane w komplecie przy odbiorze końcowym). Należy również doliczyć wszelkie elementy niezbędne do właściwego uruchomienia a następnie zgodnego z prawem użytkowania elementów zadania ujętego w warunkach umowy. 3. Szczegóły techniczne i opisowe warunki do wykonania zawarto w dziale II SWZ. Zapisane tam są również minimalne parametry techniczne dla zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690379841

7.3.3) Ulica: Brzyska Wola 130A

7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.