Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00297240/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00516423/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – dostawa sprzętów i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD – dostawa sprzętów i oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05049b79-8aab-454e-b237-3ca603742a14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018606/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Cyberbezpieczny samorząd”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Elektronicznie na adres e-mail:
przetargi@sochaczew.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl w
zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 08:00 –
16:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail
Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy
za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej, na stronach internetowych :
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania
Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Przedmiotem zamówienia jest :
dostawa serwerów (5 szt.) wraz z dyskami i oprogramowaniem;
dostawa urządzeń UPS (do zabezpieczenia serwerów 11 szt., stanowiskowe 80 szt.);
dostawa oprogramowania NAC wraz z serwerem (1 szt.);
dostawa oprogramowania do monitorowania infrastruktury wraz ze szkoleniem;
dostawa zarządzanych urządzeń sieciowych (2 szt.) wraz ze szkoleniem;
szkolenie specjalistyczne dla pracowników działu IT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32427000-2 - System sieciowy
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami dotyczy I i II części postepowania:
- cena - 100 %
Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Pc = (Cn : Co) x 100 x waga kryterium (100%)
gdzie: Pc - punkty dla badanej oferty w kryterium cena; Cn - cena najniższa w zbiorze ofert; Co - cena badanej (rozpatrywanej) oferty.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najniższą (najtańszą) ceną - otrzyma maksymalną ilość punktów przypisaną w tym kryterium czyli 100 pkt.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Najdroższa oferta uzyska najmniejszą ilość punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największy bilans punktów w wyżej wskazanych kryteriach.
W przypadku nie podania przez wykonawcę w formularzu oferty ceny oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa generatora prądu (1 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami dotyczy I i II części postepowania:
- cena - 100 %
Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Pc = (Cn : Co) x 100 x waga kryterium (100%)
gdzie: Pc - punkty dla badanej oferty w kryterium cena; Cn - cena najniższa w zbiorze ofert; Co - cena badanej (rozpatrywanej) oferty.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium tj. oferta z najniższą (najtańszą) ceną - otrzyma maksymalną ilość punktów przypisaną w tym kryterium czyli 100 pkt.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Najdroższa oferta uzyska najmniejszą ilość punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największy bilans punktów w wyżej wskazanych kryteriach.
W przypadku nie podania przez wykonawcę w formularzu oferty ceny oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) CZĘŚĆ I POSTĘPOWANIA ROZDZIAŁ 4 – DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO MONITOROWANIA INFRASTRUKTURY WRAZ ZE SZKOLENIEM
Wymagania dotyczące Trenera/Instruktora:
• Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkolenia przez trenera posiadającego udokumentowaną, dogłębną wiedzę i praktyczne doświadczenie we wdrażaniu, konfigurowaniu i administrowaniu systemem Axence nVision®.
• Wymagane jest minimum 2-letnie doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania Axence nVision®.
• Preferowane posiadanie przez trenera autoryzacji lub certyfikacji wydanej przez producenta oprogramowania (Axence).
• Trener musi płynnie posługiwać się językiem polskim.
2) CZĘŚĆ I POSTEPOWANIA ROZDZIAŁ 6 – SZKOLENIE SPECJALISTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU IT
Wymagania dotyczące Trenera/Instruktora:
• Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkolenia przez wykwalifikowanego trenera.
• Wymagane jest minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie trenera w prowadzeniu autoryzowanych lub autorskich szkoleń z zakresu administracji systemami Microsoft Windows Server.
• Preferowane posiadanie przez trenera certyfikatów technicznych potwierdzających wiedzę w zakresie Windows Server.
• Trener musi płynnie posługiwać się językiem polskim.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 1,
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2;
3) Oświadczenie w zakresie RODO – załącznik nr 3;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) Wymagania dotyczące Trenera prowadzącego szkolenie z zakresu oprogramowania Axence nVision®:
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczących Trenera:
• Curriculum Vitae (CV) Trenera, zawierające szczegółowy opis doświadczenia zawodowego, w tym udokumentowane doświadczenie w zakresie wdrażania, konfigurowania i administrowania systemem Axence nVision®.
• Dokumenty potwierdzające minimum 2-letnie doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z zakresu oprogramowania Axence nVision® (w tym m.in. świadectwa pracy, umowy zlecenia, umowy o dzieło, inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub współpracę).
• Certyfikat lub autoryzacja wydana przez producenta oprogramowania Axence
• Oświadczenie Trenera o znajomości języka polskiego, potwierdzające biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (oświadczenie własne lub zaświadczenie potwierdzające zdolności językowe).
• Dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń związanych z systemem Axence nVision® (np. świadectwa ukończenia kursów, szkoleń itp.).
2) Wymagania dotyczące Trenera prowadzącego szkolenie z zakresu administracji systemami Microsoft Windows Server:
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczących Trenera:
• Curriculum Vitae (CV) Trenera, zawierające szczegółowy opis doświadczenia zawodowego, w tym udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z administracji systemami Microsoft Windows Server.
• Dokumenty potwierdzające minimum 3-letnie doświadczenie Trenera w zakresie prowadzenia szkoleń z administracji systemami Windows Server, takie jak świadectwa pracy, umowy zlecenia, umowy o dzieło, inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub współpracę.
• Certyfikaty techniczne potwierdzające wiedzę i umiejętności w zakresie administracji systemami Windows Server, takie jak Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE), lub inne certyfikaty uznawane w branży.
• Oświadczenie Trenera o znajomości języka polskiego, potwierdzające biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (oświadczenie własne lub zaświadczenie potwierdzające zdolności językowe).
• Dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń związanych z administracją systemami Windows Server (np. świadectwa ukończenia kursów, szkoleń itp.).
3) Dodatkowe dokumenty wymagane od Wykonawcy:
• Oświadczenie Wykonawcy, w którym potwierdza, że zaproponowani Trenerzy spełniają wymagania określone w dokumentacji przetargowej, w tym wymagania dotyczące doświadczenia zawodowego i kwalifikacji.
• Referencje lub opinie wystawione przez dotychczasowych zleceniodawców, w przypadku ich dostępności, które potwierdzają doświadczenie Trenerów w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu wskazanych technologii.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych znajduje się w pkt XIII. SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia stanowi paragraf 11 załącznika nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-29
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy do dowożenia wody pitnej oraz mobilnych agregatów prądotwórczych.
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Zakup agregatów prądotwórczych
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





