eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (062) 749 95 00

1.5.8.) Numer faksu: Fax (062) 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f71e706-c8aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f71e706-c8aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030425/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Bieżące utrzymanie Parku Radolińskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na bieżącym utrzymaniu zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z zielonym amfiteatrem w zakresie zieleni obejmującej powierzchnię 27 ha w okresie od podpisania umowy do 15 grudnia 2023 r. w zakresie różnych prac ogrodniczych i porządkowych, dotyczącym (zgodnie z SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):
1) pielęgnacji trawników – koszenie wraz z usuwaniem kretowisk, wertykulacja wraz z piaskowaniem, nawożenie, podlewanie, wygrabianie liści, obcinanie brzegów trawnika przy rabatach z bylinami i/lub krzewami, dosiewka trawnika wraz z profilowaniem nawierzchni;
2) pielęgnacji łąk kwietnych – koszenie z pozostawieniem pokosu i późniejszym jego zebraniem;
3) wykaszania kosą mechaniczną odrostów i samosiewów w roślinach okrywowych i runie parkowym;
4) pielęgnacji bylin – usuwanie obumarłych części roślin, odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie;
5) pielęgnacji krzewów żywopłotowych – cięcia zagęszczające oraz formujące, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;
6) pielęgnacji krzewów – cięcia formujące/odmładzające, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego ;
7) pielęgnacji krzewów soliterowych – usuwanie przekwitłych kwiatostanów, cięcia odmładzające, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;
8) pielęgnacji róż – przycinanie, odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;
9) pielęgnacji młodych drzew w alei grabowej – odchwaszczanie mis, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, nawożenie, poprawa stabilizacji drzew, podlewanie;
10) pielęgnacji młodych drzew na pozostałym terenie Parku – odchwaszczanie mis, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, nawożenie, poprawa stabilizacji drzew, podlewanie;
11) chemicznego zwalczania chorób i szkodników drzew i krzewów;
12) nasadzeń roślin zadarniających.

Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych, pomieszczeń sanitarnych.
Roślinność w parku (istniejąca w szczególności drzewostan) powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Roślinność posadzona w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury” oraz „Rewitalizacja, konserwacja, renowacja i adaptacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego w Jarocinie, tj. rewitalizacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego (ścieżka edukacyjna) i adaptacja kwatery I na cele kulturalne”, powinna być zabezpieczona. Jeżeli roślinność, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez Zleceniodawcę w tym w szczególności przez wykonawców realizowanych zadań o których mowa powyżej.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia przedstawia SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający wskazuje, że pliki składające się na SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowić będą załączniki do umowy zawartej z Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580628,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582626,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580628,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SOŁTYS " P L E N E R " ZAKŁAD CHIRURGII DRZEW, BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250799707

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580628,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.