eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewKurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PLESZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250697480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48627428975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckz-pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckz-pleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f9156d-a774-4ea0-85f8-7abe8b6e3ce8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0f9156d-a774-4ea0-85f8-7abe8b6e3ce8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji opisuje szczegółowo instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Wykonawca musi posiadać konto „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Platformie e-Zamówienia w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
6. Sposób sporządzenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 poz. 2415 ze zm.).
7. Dokumenty w wersji elektronicznej Wykonawca sporządza w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U z 2024r. poz. 773).
8. W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
9. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek prawny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie informuje że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie, z siedzibą: Al. Wojska Polskiego 4, 63-300 Pleszew, zwanym dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie pod adresem: e-mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy PZP oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, i przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
8) posiada Pani/Pan i osoby, których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale XXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu i osobom, których dane Pani/Pan przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZ.240.01.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu na prawo jazdy kat. C dla grupy liczącej maksymalnie do 60 osób, słuchaczy kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie: technik transportu drogowego, realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs na prawo jazdy kat. C tylko w zakresie części praktycznej, tj. nauki jazdy na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w łącznej liczbie 30 godz. na osobę. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z programem i właściwymi przepisami prawa, tj.:
•Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1210 ze zm.)
•Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1885 ze zm.)
•Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 listopada 2023 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 2659 ze zm.)
Wykonawca zapewni odpowiednie miejsce dla przeprowadzenia kursu, tj. w szczególności naukę jazdy na placu manewrowym zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego – właściwości dla siedziby Zamawiającego oraz naukę jazdy w ruchu drogowym – w ruchu miejskim – która musi być przeprowadzana w miejscowości będącej siedzibą ośrodka egzaminacyjnego (WORD) zlokalizowanej w najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego, czyli obszar miasta: Kalisz.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił:
• co najmniej 6 osób posiadających aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie: kat. C , legitymujących się wykształceniem co najmniej średnim oraz doświadczeniem w prowadzeniu kursów we wskazanej kategorii;
• co najmniej 4 pojazdy do nauki jazdy dla kat. C , z czego przynajmniej 1 pojazd z automatyczną skrzynią biegów. Pojazdy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2022r. poz. 739 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 502 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) wpłyną do Zamawiającego w terminie określonym w SWZ
b) zostaną złożone prawidłowo w sposób opisany w SWZ
c) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania
d) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, czyli będą spełniały wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca największą liczbę punktów uzyskanych na podstawie wskazanych kryteriów oceny.
3. Oferty będą oceniane oddzielnie, dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot zamówienia według zasady punktowej.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie Akredytacji Kuratora Oświaty i/lub certyfikatu jakości usług ISO 9001 związanych z przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie nowoczesnym sprzętem w postaci pojazdu z automatyczną skrzynią biegów do nauki jazdy na prawo jazdy kat. C

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie dodatkowych instruktorów nauki jazdy na prawo jazdy kat. C

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu na prawo jazdy kat. C+E dla grupy liczącej maksymalnie do 28 osób, słuchaczy kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zawodzie: technik transportu drogowego, realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs na prawo jazdy kat. C+E tylko w zakresie części praktycznej, tj. nauki jazdy na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w łącznej liczbie 25 godz. na osobę. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z programem i właściwymi przepisami prawa, tj.:
• Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1210 ze zm.)
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1885 ze zm.)
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 listopada 2023 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 2659 ze zm.)
Wykonawca zapewni odpowiednie miejsce dla przeprowadzenia kursu, tj. w szczególności naukę jazdy na placu manewrowym zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego – właściwości dla siedziby Zamawiającego oraz naukę jazdy w ruchu drogowym – w ruchu miejskim – która musi być przeprowadzana w miejscowości będącej siedzibą ośrodka egzaminacyjnego (WORD) zlokalizowanej w najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego, czyli obszar miasta: Kalisz.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił:
• co najmniej 6 osób posiadających aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie: kat. C+E. Instruktorzy muszą legitymować się wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadać doświadczenie w prowadzeniu kursów we wskazanej kategorii;
• co najmniej 4 zespoły pojazdów (z przyczepą / naczepą) do nauki jazdy dla kat. C+E, z czego przynajmniej 1 zespół pojazdów z automatyczną skrzynią biegów. Pojazdy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2022r. poz. 739 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 502 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) wpłyną do Zamawiającego w terminie określonym w SWZ
b) zostaną złożone prawidłowo w sposób opisany w SWZ
c) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych z niniejszego postępowania
d) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, czyli będą spełniały wszystkie warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca największą liczbę punktów uzyskanych na podstawie wskazanych kryteriów oceny.
Oferty będą oceniane oddzielnie, dla każdej z części zamówienia stanowiących przedmiot zamówienia według zasady punktowej.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie Akredytacji Kuratora Oświaty i/lub certyfikatu jakości usług ISO 9001 związanych z przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie nowoczesnym sprzętem w postaci zespołu pojazdów z automatyczną skrzynią biegów do nauki jazdy na prawo jazdy kat. C+E

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie dodatkowych instruktorów nauki jazdy na prawo jazdy kat. C+E

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (PZP). Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 514).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w myśl art. 112 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca złoży do oferty: Oświadczenie potwierdzające, że posiada zdolność zapewniającą prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, lub aktualny wydruk CEIDG, w przypadku kserokopii – potwierdzone za zgodność z oryginałem;
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
• Wykonawca posiada wpis do „Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców” prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
• Wykonawca posiada wpis do „Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców” prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem
• Wykonawca posiada aktualny na rok 2025 wpis do „Rejestru Instytucji Szkoleniowych” prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie, wymaga tylko aby Wykonawca złożył w ofercie Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
d) posiadania zdolności technicznych lub zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia:
1) w zakresie potencjału technicznego:
• Wykonawca dysponuje co najmniej 4 pojazdami do nauki jazdy dla kat. C oraz co najmniej 4 zespołami pojazdów (z przyczepą/naczepą) do nauki jazdy dla kat. C+E z czego przynajmniej 1 pojazdem z automatyczną skrzynią biegów do nauki jazdy dla kat. C oraz 1 zespołem pojazdów z automatyczną skrzynią biegów do nauki jazdy dla kat. C+E. Wykonawca składa do oferty wykaz szczegółowy sprzętu technicznego – pojazdów, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
• Wykonawca dysponuje placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy pojazdami dla kat. C, oraz kat. C+E zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego – stanowiącego właściwość siedziby prowadzenia działalności przez Zamawiającego, ze wskazaniem dokładnego adresu lokalizacji i podstawą dysponowania placem. Wykonawca składa do oferty oświadczenie potwierdzające dysponowanie potencjałem technicznym – placem manewrowym, ze wskazaniem dokładnego adresu lokalizacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ oraz składa odpis bądź kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Zaświadczenia o wpisie do „Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców” z którego będzie jednoznacznie wynikać umiejscowienie placu, adres, nazwa ośrodka, zakres kategorii prawa jazdy.
2) w zakresie potencjału osobowego:
Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia w liczbie co najmniej 6 osób posiadających aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie: kat. C oraz co najmniej 6 osób posiadających aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy w zakresie kat. C+E Instruktorzy muszą legitymować się wykształceniem co najmniej średnim oraz posiadać doświadczenie w prowadzeniu kursów we wskazanych kategoriach. Wykonawca załącza do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał grupowe usługi kursowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla grup liczących min. 20 osób zrealizowanych na potrzeby i zamówienie podmiotów systemu oświaty w wymagalnej liczbie minimalnej, określonej odpowiednio:
- w zakresie zgodnym z Częścią 1 przedmiotu zamówienia = wykonał minimum 5 grupowych usług kursowych na prawo jazdy kat. C ;
- w zakresie zgodnym z Częścią 2 przedmiotu zamówienia = wykonał minimum 3 grupowe usługi kursowe na prawo jazdy kat. C+E;
Wykonawca dołącza do oferty wykaz zrealizowanych grupowych usług kursowych, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ oraz załącza dowody na ich wykonanie w postaci dokumentów uwierzytelniających i potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Szczegółowy opis warunków udziału w postepowaniu, które należy spełniać zawarto w rozdziale V SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP - Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP – Załącznik Nr 2 do SWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik Nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił w ofercie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wykazem opisanym w rozdziale XV pkt. 6 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy - wypełniony i podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – Załącznik nr 1 do SWZ
2) Aktualna na dzień składania oferty Akredytacja Kuratora Oświaty dla formy kształcenia, szkolenia zgodnej z przedmiotem zamówienia – składana wówczas, jeżeli Wykonawca posiada
3) aktualny na dzień składania oferty Certyfikat stosowania systemu zarządzania jakością (wg PN-EN ISO 9001) w zakresie działalności szkoleniowej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) – składany wówczas, jeżeli Wykonawca posiada
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby /składane przez Wykonawcę jeżeli go dotyczy/ – dokument dotyczący dysponowania przez Wykonawcę zasobami i polegania na zdolnościach innych podmiotów celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo – dokument składany w przypadku oferty wspólnej, czyli Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo do złożenia oferty / reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby do tego upoważnionej).
6) Zaakceptowany – projektowany wzór umowy – Załącznik nr 10 do SWZ
7) Klauzula RODO – Załącznik nr 11 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy PZP, w tym:
a) Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego Pełnomocnictwo.
b) Oryginał pełnomocnictwa załączony do oferty powinien zawierać w szczególności wskazanie: postępowania którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców.
3. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. W tym celu wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ), a oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ) dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną składa i podpisuje Pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcjum).
6. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu Cywilnego i obejmować co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
7. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 KC.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) wskazanych w ustawie PZP,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na świadczenia stron
c) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej:
• charakterze niezależnym od stron,
• którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
• którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
• którego nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski" widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.