Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153837/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00162222/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00168087/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego systemu DART.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a073fc9a-3ffe-4f99-bf50-d468d59e68011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi asysty technicznej wdrożonego u Zamawiającego systemu DART.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a073fc9a-3ffe-4f99-bf50-d468d59e6801
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002808/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Rozwój i asysta techniczna systemu DART
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. zakres zamówienia: 1.1. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje: 1.1.1. zapewnienie ciągłości działania systemu, 1.1.2. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wad, 1.1.3. usuwanie wad; 1.1.4. aktualizację systemu, 1.1.5. aktualizację dokumentacji systemu, 1.1.6. wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz kopii archiwalnych systemu, 1.1.7. odtwarzanie systemu z kopii bezpieczeństwa, 1.1.8. udzielanie konsultacji, 1.1.9. przekazywanie Zamawiającemu raportu dotyczącego realizacji zgłoszeń serwisowych, 1.1.10. informowanie Zamawiającego o zmianie wymagań technicznych dla Aplikacji dla patrolu. 1.2. W ramach usługi asysty technicznej systemu Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu, tj.: 1.2.1. przekazywania Zamawiającemu aktualnej dokumentacji użytkownika systemu lub aneksu do dokumentacji użytkownika systemu, każdorazowo po jego aktualizacji – w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 1.2.2. utrzymywania przez 7 dni w tygodniu stałej, 24-godzinnej gotowości do przyjmowania zgłoszeń dotyczących wad systemu (rozumianych jako nieprawidłowe działanie systemu, niezależnie od przyczyny takiej nieprawidłowości; wady podlegają kategoryzacji na awarie, błędy, usterki), za pomocą aplikacji udostępnianej Zamawiającemu przez Wykonawcę; 1.2.3. aktualizacji poszczególnych modułów i elementów systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszych stabilnych wersji modułów i elementów systemu), celem optymalizacji ich pracy, z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego; 1.2.4. usuwania wad systemu – w terminie: a) dla awarii (całkowity brak funkcjonowania systemu) – maksymalnie 12 godzin roboczych od przyjęcia zgłoszenia awarii, b) dla błędu (wada dowolnego elementu systemu powodująca brak możliwości uzyskania efektów działania tego elementu odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym, dla której nie ma alternatywnej metody wykonania operacji w systemie; w szczególności błędem jest stan systemu uniemożliwiający lub znacząco utrudniający Zamawiającemu wykonywanie obowiązków wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa) – maksymalnie 5 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla usterki (wada dowolnego elementu systemu rozumiana jako zakłócenie możliwości uzyskania efektów działania tego elementu, która jednak nie uniemożliwia korzystania z podstawowych funkcji systemu, polegająca w szczególności na ograniczeniu realizacji, uciążliwości w realizacji jednej lub wielu funkcji systemu, lub działaniu systemu niezgodnie z dokumentacją) – maksymalnie 10 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia usterki; 1.2.5. przekazywania Zamawiającemu w terminie do 7 dni kalendarzowych od zakończenia miesiąca kalendarzowego raportu zawierającego: a) wykaz zgłoszeń awarii, błędów i usterek zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym (z podziałem na zgłoszone w danym miesiącu kalendarzowym i zgłoszone w poprzednich miesiącach kalendarzowych), b) wykaz zgłoszeń awarii, błędów i usterek niezrealizowanych; 1.2.6. wykonywania każdego dnia kopii bezpieczeństwa systemu w udostępnionym Wykonawcy przez Zamawiającego zasobie dyskowym; 1.2.7. wykonywania kopii archiwalnych systemu na prośbę Zamawiającego; 1.2.8. odtwarzania systemu lub danych systemu z kopii bezpieczeństwa, na prośbę Zamawiającego; 1.2.9. udzielania pracownikom Zamawiającego telefonicznie oraz mailowo, w godzinach roboczych, pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem systemu; 1.2.10. informowania Zamawiającego z 30 dniowym wyprzedzeniem o zmianie wymagań technicznych dla Aplikacji dla patrolu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756892,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756892,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756892,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprint Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001339396
7.3.3) Ulica: Jagiellończyka 26
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-062
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756892,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa wyposażenia laboratoriów: Stanowisko dydaktyczne składające się z systemu RFID oraz Ramion Robotycznych DOBOT w ramach projektu "Pollub zieloną transformację"
- Zakup aparatu USG
- Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu autolaweta dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Dostawa licencji koniecznych do aktualizacji systemu GIS (znak sprawy: OA-XVI.272.57.2025)
- Usługa asysty technicznej nad posiadanym systemem typu LIS/PIS
- Obsługa serwisowa oraz bieżący nadzór nad oprogramowaniem Elektroniczna Karta Znieczuleń (EKZ)
- Wdrożenie elektronicznego obiegu wybranych dokumentów w systemie XPrimer wraz z dostawą dodatkowych licencji użytkowników oraz licencji modułu XPrimer.KSeF
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





